28.07.11, 13:29
Jakis wiros zjadl mi GG i nie mozemy go wyplenic z kompa...
Dzis mam rozmowe w tej agencji:
www.essentialnursing.co.uk/
Masz jakies doswiadczenia?
W Care division babeczka mocno krecila nosem,ze nie mam doswiadczenia... Wprawdzie dala aplikacje,ale podobno menager musi zdecydowac czy wogole warto ze mna rozmwiac skoro wczesniej nie pracowalam w care.
Ta druga agencja byla zaraz obok,wiec i tam weszlam. Mila pani ze mna pogadala i umowila na dzis na rozmowe z menagerem-mam przyniesc wszystkie dokumenty (ID, drive licence, proof of ddress itp).
Na rozmowe pojde-choc zobacze jak taka rozmowa wyglada,ale nie wiem co dalej... Pchac sie do care division?
Problem w tym,ze kazda agencja kaze kandydatom placic po 44f za CRB,wiec musze sie zdecydowac na jedna agencje :(
Obserwuj wątek
    • almamag Re: Almamag 29.07.11, 15:41
      Hej,

      Nie wiem dokladnie jak teraz wyglada sytuacja w Care Division, jeszcze rok dwa temu zatrudniali tez bez oswiadczenia, moze teraz maja wiecej chetnych do pracy i przebieraja
      sam fak, ze kazda agencja chce zeby samemu placic za CRB juz duzo mowi o ilosci chetnych do pracy, za "moich" czasow to agencje ponosily caly koszt

      tej drugiej agencji nie znam


      trzymam kciuki za poszukiwania

      p.s. moj gg to 7829292
    • turmalinka Re: Almamag 29.07.11, 15:50
      > Problem w tym,ze kazda agencja kaze kandydatom placic po 44f za CRB,wiec musze
      > sie zdecydowac na jedna agencje :(

      jak zrobisz crb w jednej agencji to pozniej bedziesz mogla je wykorzystac w innych, bo przysla ci do domu
      • yadrall Re: Almamag 29.07.11, 19:18
        Niestety sie mylisz... CRB w chwili obecnej nie mozna transwerowac... W kazdej agencji trzeba miec osobne CRB... Jestem tego pewna-juz mam jedno CRB w domu,ale moge je sobie wsadzic w d..e :(
        • turmalinka Re: Almamag 30.07.11, 19:28
          yadrall napisała:

          > Niestety sie mylisz... CRB w chwili obecnej nie mozna transwerowac... W kazdej
          > agencji trzeba miec osobne CRB... Jestem tego pewna-juz mam jedno CRB w domu,al
          > e moge je sobie wsadzic w d..e :(

          Dziwne... crb to oficjalny dokument, fakt ze nie moze byc starszy niz iles tam, ale zeby w kazdej agencji wymagali nowego to nie slyszalam. A dzwonilas do CRB zeby sie dowiedziec jak to wyglada?
          • glasscraft Re: Almamag 30.07.11, 19:35
            Tak niestety jest. Ja nigdy nie akceptuje CRB wydane dla innego pracodawcy. CRB wydane w ciagu 12 ostatnich miesiecy moze byc uzyte jako dodatkowe zrodlo potwierdzenia tozsamosci i tylko tyle.
            Tutaj wiecej na ten temat:

            www.businesslink.gov.uk/bdotg/action/detail?itemId=1087481690&type=RESOURCES
            • ciocia_ala Re: Almamag 31.07.11, 13:38
              Z tego co ja sie orientuje pracodawca moze miec wiecej informacji na dokumencie niz pracownik. Trzeba od niestety ubiegac sie o nowy dokument, no chyba, ze pracodawce zaakceptuje ten przedstawiony przez Ciebie.
              • glasscraft Re: Almamag 31.07.11, 16:16
                Zle sie orientujesz, CRB disclosure ma identyczne informacje na obydwu kopiach - tej wyslanej do pracodawcy i tej - do pracownika.
                • ciocia_ala Re: Almamag 31.07.11, 16:22
                  No widzisz, tak nam powiedziano. Ja nigdy nie mialam CRB wiec na wlasnej skorze sie o tym nie przekonywalam. Dlaczego wiec nie chcesz przyjac CRB zrobionego dla innego pracodawcy? Pytam z ciekawosci.
                  • glasscraft Re: Almamag 31.07.11, 17:17
                    Nie akceptuje z powodow wymienionych w podanych przede mnie wyzej linku. Miedzy innymi dlatego, ze nie mam zadnej gwaracji, ze inny pracodawca sprawdzil solidnie dowody tozsamosci. Pracuje w szkole i wytyczne, ktore mamy sa dosyc obostrzone, sprawdzamy przeciez nie tylko to, czy ktos ukradl lizaka ze sklepy 10 lat temu, ale najwazniejsze jest dla nas to, czy dana osoba nie miala przeszlosci kryminalnej zwiazanej z dziecmi.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka