Dodaj do ulubionych

Lalki reborn

09.05.13, 13:38
Mam pytanie czy któraś z Was byłaby zainteresowana kursem reborningu ( tworzenia lalek reborn). Reborningiem zajmuję się już 4-ty rok, od pół roku mam zarejestrowaną działalność artystyczną, właśnie przeprowadziłąm się wraz z rodziną do większego domu , w którym mam miejsce na zorganizowanie indywidualnego kursu wraz z pokojem gościnnym. Część moich lalek można obejrzeć na mojej stronie:
www.millenamoonrebornatelier.com/
Co sądzicie..?
Obserwuj wątek
    • steph13 Re: Lalki reborn 09.05.13, 14:13
      Z jakiegos nieznanego mi powodu I find it spooky.
    • plain-vanilla Re: Lalki reborn 09.05.13, 14:58
      Po co ktos chcialby kupowac taka lalke, ktora wyglada prawie jak prawdziwe dziecko?
      • rafojata Re: Lalki reborn 09.05.13, 15:15
        Ludzie z całego świata kupują takie lalki, głównie są to kolekcjonerzy, podobnie jak dawniej kupowano ręcznie malowane porcelanowe lale, tak teraz od kilku lat kupowane są lalki reborn.
    • paola_k2 Re: Lalki reborn 09.05.13, 15:17
      Ja z jakichs powodow boje sie tych lalek. Poza tym kiedys ogladalam program o ludziach, ktorzy traktuja te lalki jak prawdziwe dzieci i jest to troche, powiedzmy, dziwne.
      • steph13 Re: Lalki reborn 09.05.13, 15:27
        No wlasnie, ja tak samo to odbieram, takie lalki-niby-dzieci, jak z jakiegos horror filmu.
        • steph13 Re: Lalki reborn 09.05.13, 15:30
          I sama nazwa, reborn, traci jakas makabra, w moim odczuciu. Jesli maja to byc lalki, to nie moga byc born ani reborn w zdrowej psychice.
          • nannyjo32 Re: Lalki reborn 09.05.13, 17:31
            gruesome brrr
            • piksi.dixi Re: Lalki reborn 09.05.13, 17:55
              lalki nie dla mnie,
              i wiadomo, jednemu sie podoba, a innemu nie. a pytanie bylo chyba o to, czy ktos chcialby sie przeszkolic. dziewczyna siedzi w tym juz 4 lata, wiec chyba orientuje sie jaki jest popyt..
              fajna masz storne internetowa!