Dodaj do ulubionych

Skorpion 7

IP: *.dzi.vectranet.pl / *.unregistered.net.telenergo.pl 20.10.05, 15:13
Co mozecie powiedziec o skorpionie i jednocześnie numerologicznej 7 ? Czego
sie po takim osobniku spodziewać:) Chyba wszystkie najgorsze cechy jakie
tylko istenieją?? ;-)
Obserwuj wątek
    • nabij_faje Re: Skorpion 7 24.10.05, 21:31
      ON > wielokrotność 8(*3 sic!), 19(*2), 11(*2+ 22)

      ^jest teraz w dobrym okresie, poza tym jest wspierany przez słońce(farciarz)
      8 > ważny temat dla niego do przepracowania'. to żeńska karta mocy > on nie
      akceptuje w sobie pierwiastka kobiecego, stąd jego zachowania macho i czułość
      okazywana tylko na stronie, będzie zmagał się z tym całe życie, bo to jest jego
      szczyt do zdobycia''. nie zdaje sobie sprawy ale ta karta chowa dla niego wielki
      potencjał, z którego może brać garściami'''.
      11 > starza dobre możliwości do rozwoju' ale dojrzeje do nich dopiero po 30''
      rozważy i wyważy wówczas swoje emocje, podejdzie do nich, może, już bez strachu.
      istnieje jednak ryzyko, że schowa się w kartę sprawiedliwości, jak pod pancerz
      ochronny- jak wiadomo- temida jest ślepa i co więcej, znajdzie racjonalne
      podstawy by czuć sie z tym dobrze!
      z zestawienia tych kart, wnoszę, że istnieje jakieś prawdobodobieństwo
      seksualnego niedookreślenia: stąd ta postawa obronna dziś i w ogóle napięcie w
      tej sferze. to luźna dywagacja, bez pewności.
      poza tym, ma zdolność wyrażania ocen i trzeźwego spojrzenia, może w przyszłości
      zarządzać, z łatwością,większą grupą ludzi.
      po 60 możliwa odnowa typu: nowe życie lub wielość kontaktów.


      na razie tyle, zrywam się na chatę :)
    • nabij_faje Re: Skorpion 7 25.10.05, 18:07
      TY > 12(*2),20(*2),22(*2), poza tym ich poj. wielokrotności w postaci 8 i 10
      ciekawe! mówi się, że parzysta data ur to udane życie. gratulacje zatem!

      8 > dużo w Tobie jest kobiecej siły, masz moc pokonywania nią rywali, pozornie
      nawet silniejszych od Ciebie. to nie pozostało bez znaczenia, kiedy związałaś
      się z obecnym partnerem, magnetyczna siła?
      12 > podobnie, jak i poprzednik, po 30' możesz rozwinąć żagle''. możesz dostąpić
      prawdziwego rozwoju wew., stać się skarbnicą mądrości lub/i wiedzy. może to mieć
      jakiś związek z misją posłannictwa na rzecz innych, lub przynależności do kręgu
      'wtajemniczonych'- chodzi mi o szeroko pojęte kręgi 'zawodowych' specjalistów.
      20 > to ujemna polaryzacja'. możesz często nie uzyskiwać prawdziwie czystej
      oceny najważniejszych rzeczy w Twoim życiu. zła ocena istniejącej syt. i
      niemożność przebudowy tego myślenia, dotyczy obecnie partnerstwa z ludżmi,
      potem(po30) może niecelnych wyborów?. w każdum bądź razie, będą będą to wachania
      krótkotrwałe, koło fortuny > 10 jest po Twojej stronie :) musisz się jednak
      liczyć z tym, że to jest do pracy dla Ciebie, bo taki cel został Ci nadany(20'')
      22 > czas po 60'. wspomaga Cię'' wszystko co ludzkie, dużo możesz zawdzięczać innym.
      ALE, niestety, nie jesteś 33. suma daje 42 i stąd 6.

      -
      • Gość: nabij_faje Re: Skorpion 7 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.10.05, 14:20
        * te analizy dotyczą, tylko i wyłącznie, wskazanych wyżej dat urodzenia!!

        ** czemu twierdzisz, że cechy wymienione są złe?? życie każdego z nas, to
        ciągłe starcie blasku i cienia; to chyba wyraźnie w tym opisie widać. nie można
        oczekiwać samych superlatyw, to byłaby fikcja. bieguny dobra i zła, mocy i
        słabości są jak dzień i po niej noc, nie istnieją bez siebie ale... dla siebie.
        ja, tym osobom przypisłabym raczej wielkie możliwości a od nich już wyłącznie
        zależy, jak je wykorzystają, bądź zaprzepaszczą.
      • Gość: kiyanka Re: Skorpion 7 IP: *.torun.mm.pl 30.10.05, 11:25

        jestem skorpionica spod siodemki i szczerze mówiac czasem tak mam, ze sie
        zamkne w sobie, nic mnie wtedy nie ruszy, potrzebuje wtedy troche czasu zeby mi
        przeszlo :P nie wiem jak inne osoby tego znaku i numeracji, ale ja jestem
        niebagatelna indywidualistką, o zainteresowaniach światem magii, energii,
        jestem duszą artystyczną. chciałabym tworzyć i przeć do przodu i zle czuję się
        w miejscach zamkniętych, gdzie nie mogę sie wykazać, gdzie nie mogę sobą
        kierować, gdzie coś mnie ogranicza. czy jest ktoś, kto też tak ma? pozdrawiam
        ciepło
        • Gość: lenkaaa Re: Skorpion 7 IP: *.dzi.vectranet.pl / *.unregistered.net.telenergo.pl 03.11.05, 10:31
          no w koncu tu jestem :) ale wątek sie rozrósł :D
          dzieki wiekie za ten opis,troche rzeczy sie zgadza no moze oprócz tego:
          -----------------------------------------------
          mówi się, że parzysta data ur to udane życie...

          8 > dużo w Tobie jest kobiecej siły, masz moc pokonywania nią rywali, pozornie
          nawet silniejszych od Ciebie. to nie pozostało bez znaczenia, kiedy związałaś
          się z obecnym partnerem, magnetyczna siła?
          -----------------------------------------------
          hmmm sila? tak!ale tylko gdy ktos jest obok mnie,tylko miłosc mi daje tę silę...
          jak nie mam w poblizu kogos do kochania to sie zachowuje jak bezbronne dziecko:/

          12 > podobnie, jak i poprzednik, po 30' możesz rozwinąć żagle''. możesz dostąpić
          prawdziwego rozwoju wew., stać się skarbnicą mądrości lub/i wiedzy. może to mieć
          jakiś związek z misją posłannictwa na rzecz innych
          ------------------------------------------------
          Ciagle nie wiem na co sie zdecydoważ w życiu... ciągnie mnie właśnie do
          poslannictwa(np.Zakon)ale z drugiej strony nie wyobrazam sobie zycia bez
          faceta,bez rodziny ale patrząc realnie na własnie życie nie mam co liczyc na
          udany związek... każdy kolejny okazuje sie jeszcze wiekszym
          rozczarowaniem...nie wiem moze Bog mi przez to daje coś do zrozumienia?moze te
          nieudane związku to znaki? i rzeczywiście daje sobie jeszcze pare latek i jak
          nigogo nie spotkam to mam zamiar wstąpić do Zakonu i patrząc na twoja wrozbe
          tak sie chyba skończy...
          20 > to ujemna polaryzacja'. możesz często nie uzyskiwać prawdziwie czystej
          oceny najważniejszych rzeczy w Twoim życiu. zła ocena istniejącej syt. i
          niemożność przebudowy tego myślenia, dotyczy obecnie partnerstwa z ludżmi,
          potem(po30) może niecelnych wyborów?. w każdum bądź razie, będą będą to wachania
          krótkotrwałe, koło fortuny > 10 jest po Twojej stronie :) musisz się jednak
          liczyć z tym, że to jest do pracy dla Ciebie, bo taki cel został Ci nadany(20'')
          ----------------------------------------------------------------------------
          bingo,ale powiedz jeszcze jak na tym pracować? jakies wskazówki?? pliss:)

          ALE, niestety, nie jesteś 33. suma daje 42 i stąd 6.
          -----------------------------------------------------
          łee tylko 6 :( a jak Ci to wyszło? mi zawsze wychodzi 33 :/

          pozdrawiam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          a co wo wrózby o nas razem to chyba nie musisz bo juz mnie zostawił :/ chyba...
          a moze zrób:) moze sie okaze ,że tak mialo być:)
            • Gość: nabij_faje Re: Skorpion 7 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.11.05, 23:40
              Gość portalu: lenkaaa napisał(a):

              > a tak w ogole to czy mozesz podac nazwe tego programu wrózbiarskiego? nie chce
              > Cie zamęczać a chcialabym jeszcze sprawdzić z 5 facetów osobno i razem ze
              > mną :D chyba,ze Ci sie chce :)


              * wiesz, nie słyszałam nic o takim programie. rozkładu i wstępnej analizy
              nauczyła mnie ciotka. karty widzę po swojemu, jak każdy.

              ** oczywiśie nie mam czasu na takie rozkłady, zainteresowałam się opisywanym
              przez Ciebie 'przypadkiem', bo i ja poznałam faceta o takich 'parametrach'.
              i to chyba wszystko :)
              pozdrawiam.
                • nabij_faje Re: Skorpion 7 06.11.05, 12:19
                  WY DWOJE: 1(*2),6(*2)

                  5' > poznaliście się prawdopodobnie w instytucji, gdzie duża jest rola
                  autorytetu(szkoła, kościół lub inne)
                  1 > w obecnych kontaktach' dużą rolę grają wasze cechy indywidualne. każde jest
                  typem osobnym i to jest na plus'', bo dzięki temu możecie rozwijać w sobie
                  umiejętności partnerskie(6'), chociaż, to nie będzie łatwe''>temat do pracy. on
                  za wszelką cenę poszukiwać będzie wzoru(guru) postępowania, Ty jesteś pełna
                  wahań i skłonna, chyba, do idealizacji.
                  7' > wspiera was, na dobre i na złe, dając dynamikę i rozwój ale także
                  pośpiech, niecierpliwość oraz chęć dopasowania partnera do swoich potrzeb.
                  8 > znowu widoczna, tu: siła nadrzędna', prawa wyższe, które was do siebie
                  przyciągnęły.

                  Myślę, że Ty się uczysz w tym związku, zdobywasz doświadczenia i ogląd. On ma
                  szansę na przepracowanie czegoś, dzięki czemu, jego samoświadomość może być
                  pełniejsza.
                  powodzenia :)
                  • Gość: lenkaaa Re: Skorpion 7 IP: *.dzi.vectranet.pl / *.unregistered.net.telenergo.pl 07.11.05, 09:09
                    Dzieki Nabij faje:D bardzo duzo sie zgadza począwszy od 5' do 8 > :)
                    5' > poznaliście się prawdopodobnie w instytucji, gdzie duża jest rola
                    > autorytetu(szkoła, kościół lub inne)
                    ---------------------------------------------
                    moze nie do końca poznalismy sie w kościele w sensie rozmowy itp,ale pierwszy
                    raz zobaczylam go w kościele:)takze sie zgadza:)
                    a co masz na mysli w tym :
                    -------------------------------------------
                    on za wszelką cenę poszukiwać będzie wzoru(guru) postępowania... ?

                    i czy moze zobaczylas tam w rozkladzie czy mu naprawde na mnie zalezy ? :)
                    pozdrawiam!!
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka