Dodaj do ulubionych

Antybiotyk a pigulki

IP: *.interpc.pl / 195.136.46.* 03.11.04, 21:58
Biore pigulki antykoncepcyjne.Lekarka przepisala mi antybiotyk Duomox,bralam
go od srody,a w piatek i w sobote kochalam sie z moim chlopakiem...W
poniedzialek rano nagle dostalam okres,chociaz zostaly mi jeszcze 3 pigulki
do wziecia...Dzis bylam u lekarki,i ona powiedziala mi,ze ten antybiotyk
obniza dzialanie pigulek...Czyli to znaczy ze moge byc w ciazy????Czy wiecie,
jakie jest prawdopodobienstwo??Blagam,napiszcie jesli wiecie cos na ten
temat,bo umieram ze strachu:( Pigulki biore od lutego,regularnie,i chyba sie
zalamie,jesli okaze sie,ze mimo tego wpadlam w taki sposob:((
Obserwuj wątek
    • Gość: Butch Re: Antybiotyk a pigulki IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 03.11.04, 22:54
      "Przed uzyciem przeczytaj ulotke dolaczona do opakowania, badz skonsultuj sie z
      lekarzem lub farmeceuta" Tam powinno pisac, czy jakies antybiotyki
      obnizaja "sprawnosc" pigulek... Poza tym moglas sie zapytac lekarza... Choc na
      chlopski rozum antybiotyki- jak sama nazwa wskazuje sa przeciw skadnikom bio
      (tj. wirusy, bakterie etc.) a pigulki- dzialaja na hormony, czyli zwiazki
      chemiczne (fakt, ze komorki to tez zwiazki, ale innego typu), wiec nie powinno
      to miec znaczenia; choc nie wiem jakie to pigulki i jak to sie ma w
      rzeczywistosci.
      • Gość: tia Re: Antybiotyk a pigulki IP: 195.28.179.* 04.11.04, 13:18
        Najlepiej ufac lekarzowi, ginekologowi. Jesli mas jakiekolwiek pytania (i to
        tak wazne) porozmawiaj z nim szczrze. On jest specjalista,a my na forum
        niekoniecznie:) Ja biore logest i kiedys tez tak bylo, ze musialam wziac
        antybiotyk. Na ulotce bylo napisane, ze leki z grupy tetracyklin (takiego
        przestarzalego antybiotyku na tradzik ale nie tylko) moga powodowac inne
        wchlanianie sie srodka antykoncepcyjnego. Dlatego uzywalismy wtedy z moim
        chlopakiem dodatkowego zabezpieczenia. Potem rozmawialam z moja lekarka i ona
        powiedziala, ze z badan wynika, ze bardzo duzo kobiet wlasnie wtedy zachodzi w
        ciaze, gdy zupelnie beztrosko kocha sie ze swoim facetem i jednoczesnie bierze
        antybiotyk. Nie wszystkie antybiotyki maja takie dzialanie, ale zeby byc
        spokojniejsza, po pierwsze przeczyaj ulotke dolaczona do antybiotyku, tabletek
        i porozmawiaj z lekarzem. I to szybko! Bo umrzesz ze stesu!!!
        • Gość: Marta Re: Antybiotyk a pigulki IP: 193.25.186.* 04.11.04, 14:16
          Dzieki za odpowiedzi:* Lekarka kiedys mi mowila,ze antybiotyki obnizaja
          skutecznosc pigulek,ale powiedziala,ze tylko niektore,wiec myslalam,ze skoro
          nic o tym nie mowila przpeisujac mi Duomox,to on nie:( I dopiero po fakcie
          przeczytalam ulotke:( I teraz jak na zbawienie czekam na koniec okresu...i bede
          robic test:( Trzymajcie sie:*
    • Gość: ka ka Re: Antybiotyk a pigulki IP: *.ursus.met.pl / 217.153.143.* 04.11.04, 19:42
      jak dostałaś okres to raczej nie jesteś w ciąży :/ z pigułkami bywa róznie. to
      prawda, że antybiotyk osłabia działanie pigułek, ale bierzesz je dość długo, to
      nie powinno byc problemu. ja np. miałam analogiczną sytuację i nic się nie
      stało. następnym razem czytaj dokładnie treść ulotek ;p pozdrawiam :)
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka