Dodaj do ulubionych

DOSTALAM SIE DOSTALAM SIEEEE ! ! !

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.12.04, 07:29
kochani dostalam sie do WSTG !
co prawda z odwolania w drugim terminie, ale JEEEEEEST!
jestem teraz studentka i to jest tredi bardzo :-)
koncze juz bo chyba pekne z dumy, ze mi sie udalo.
o rety rety rety

WSTG - Wyzsza Szkola Tancow Goralskich
Obserwuj wątek
    • Gość: złośnic@ Re: DOSTALAM SIE DOSTALAM SIEEEE ! ! ! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.12.04, 10:36
      Gratuluje:)
      • Gość: Patyczek Re: DOSTALAM SIE DOSTALAM SIEEEE ! ! ! IP: *.udn.pl 18.12.04, 13:01
        No ;) gratulacje :D

niezła nazwa :D
        • Gość: zajączek Re: DOSTALAM SIE DOSTALAM SIEEEE ! ! ! IP: *.smrw.lodz.pl / *.smrw.lodz.pl 18.12.04, 13:03
          och, jakże Ci zazdroszczę
          powodzenia
      • Gość: zaharias Re: DOSTALAM SIE DOSTALAM SIEEEE ! ! ! IP: *.chello.pl 23.12.04, 22:34
        o jezus :/ fajny temat ! to ja sie pochwale ze mam BMW <lol>
    • Gość: lonewolf Re: DOSTALAM SIE DOSTALAM SIEEEE ! ! ! IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.12.04, 13:10
      Gratuluje, a jakie masz czesne ;)???
    • Gość: GACH ROKICKI Re: DOSTALAM SIE DOSTALAM SIEEEE ! ! ! IP: *.icm.edu.pl / *.icm.edu.pl 18.12.04, 13:30
      no i z czego rzysz
      i tak cie wyrzuca
      takie szkoly sa dla tumanow
      nie znajdziesz po tym pracy
      nie wroze ci nawet udanej sesji skoro mialas takie trudnosci z dostaniem sie na
      ten badziew
      wyzsza szkola tancow goralskich o boze
      nie ma sie czym chwalic
      skonczysz jak stara gruba goralka i bedziesz pasc kozy
      • Gość: justyna Re: DOSTALAM SIE DOSTALAM SIEEEE ! ! ! IP: *.dip.t-dialin.net 18.12.04, 18:24
        Gratulacje!!!!
        Pochodze z Nowego Targu i nawet niewiedzialam, ze taka szkola wogole istnieje!
        Jeszcze raz gratulacje!
      • Gość: wore Re: DOSTALAM SIE DOSTALAM SIEEEE ! ! ! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.12.04, 21:27
        Co to w ogóle jest ? pierwsze słysze - skąd ty wytrzasnęłaś tą nazwę?