Dodaj do ulubionych

NOWY PRZEWOŹNIK

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.11.04, 19:33
Co o tym myslicie? Ja uważam że padnie w przeciagu roku. Decyzja spóźniona o
cały rok, gdyby wystartowali przed rokiem mieli by szansę...
Obserwuj wątek
    • 2paco Re: NOWY PRZEWOŹNIK 07.11.04, 19:55
      jaka trafiona nazwa... szkoda że nie Nasz Przewoźnik... moze za tym Rydzyk stoi? ;)
      a na poważnie, to nie wróżę zbyt dobrze - jak napisałęś, zdecydowanie za późno.
    • default_user Re: NOWY PRZEWOŹNIK 07.11.04, 19:57
      Który przewoźnik, skąd, dokąd lata, na jakim sprzęcie???
      Chyba, że chodzi o nową LOT-owską spółkę-córkę. Mając za sobą zaplecze finansowe
      BRE Banku (ci sami prezesi co w MultiBanku i mBanku) i poparcie premiera Belki
      pociągnie z rok, a potem się przetransformuje, porobią sie roszady na stołkach,
      później wykupi go jakś wieksza linia i tyle.
      Zarząd i powiązani z nim ludzie wyjdą na swoje, a co do reszty, to kogo ona
      obchodzi. Niech się martwią maluczcy.
      Pozdrawiam
      M..M
      • Gość: rambambam Re: NOWY PRZEWOŹNIK IP: *.aster.pl / *.aster.pl 09.11.04, 10:11
        Niestety wszyscy macie racje, a na dowod tego jedno spostrzezenie: Skoro ma to
        byc tzw. low-cost, czyli firma starajaca sie ograniczac koszty do minimum, to
        dlaczego sam glupawy proces najmowania personelu latajacego nie jest
        przeprowadzany bezposrednio przez firme (jak czyni to wiele, bogatszych
        tradycyjnych linii lotniczych) tylko powiezono go za ciezkie pieniadze (kuzynka
        kuzynki) jakies firmie outsourciwngowej z Lodzi o nazwie MPS, gdzie jakies
        popaprane panie psycholog zastanawiaja jakie pytania z zakresu fizyki kwantowej
        zadac potencjalnej kandydatce do nalewania kawy?? Przeciez to totalny absurd i
        kpina!!! Stolki oczywiscie porozdawane "wg. rodzielnika". Zalapaly sie jakies
        buce z LOTu i EuroLOTu, a przewodzi im oczywiscie "szara eminencja" z mBanku
          • dyltowiec Re: NOWY PRZEWOŹNIK 09.11.04, 11:37
            Hej. To napisz coś więcej tytułem sprostowania. Lot jako spółka Skarbu Państwa
            nie ma wyśrubowanych norm przejżystości, to powoduje szereg podejżeń i
            powstawanie rozmaitych 'roboczych' teorii. W takiej sytuacji trochę konkretów
            spod Twoich palców będzie bezcenne.
            pozdr.
            • Gość: Buc z LOT-u Re: NOWY PRZEWOŹNIK IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.11.04, 19:12
              MPS dostało zlecenie na stworzenie projektu i na zatrudnienie ludzi w przypadku
              gdyby projekt został zaakfceptowany przez LOT - i tak się stało. Do końca
              października wszyscy ludzie pracujący nad tym projektem byli zatrudnieni w MPS
              oczywiście z wyłączeniem pracowników LOTu - to było ryzyko MPS, bo jak się nie
              uda to stracą kasę. Nie ma żadnego powiązania - kuzynka kuzynki jak twierdzi
              rambambam. Personel latający skąda się głównie z f/a lotowski (jedynki) oraz z
              innych przewoźników oraz jest parę młodych dziewcząt - ponoć 16. A dlatego, że
              z LOT zgłosiło się tylko 9 f/a. Pozostałe etaty związane ze sferą lotniczą
              zostały automatycznie objęte przez pracowników LOT- bo ską mieliby być inni? Z
              PKP? Czy z PKS? Nie wiem na jakiej podstawie rambambam pisał o rozdzielniku ale
              jakoś tego niezauważyłem ponieważ każdy przechodził sito selekcji. Co
              do "szarej eminencji" - troszkę pokory rambambam, troszkę pokory i ogłady.
              W zespole są także ludzie z poza LOTu, Eurlotu czy mbanku - są bo byli najlepsi.

              Buc z LOT-u
        • default_user Re: NOWY PRZEWOŹNIK 09.11.04, 13:32
          Gość portalu: rambambam napisał(a):

          > (...) Skoro ma to
          > byc tzw. low-cost, czyli firma starajaca sie ograniczac koszty do minimum, to
          > dlaczego sam glupawy proces najmowania personelu latajacego nie jest
          > przeprowadzany bezposrednio przez firme (jak czyni to wiele, bogatszych
          > tradycyjnych linii lotniczych) tylko powiezono go za ciezkie pieniadze (kuzynka
          >
          > kuzynki) jakies firmie outsourciwngowej z Lodzi o nazwie MPS,
          (...)

          rozwijając tą tezę można pokusić się o następujące spostrzeżenie:

          - biuro w Łodzi
          - baza w Krakowie
          - samoloty w Warszawie
          .
          .
          .
          - zysk na Kajmanach

          Choć osobiście samej linii, jako nowemu przewoźnikowi i jej pracownikom życzę
          jak najlepiej.
          Pozdrawiam
          M..M
        • Gość: kolo Re: NOWY PRZEWOŹNIK IP: 66.114.104.* 11.11.04, 17:44
          njlatwiej jest wydawac sady na podstawie plotek i strzepkow informacji. do tego
          stojac z boku. typowo polskie. skrytykowac, ponarzekac, obrzucic blockiem i
          napietnowac. ale samemu cos zrobic - hmmm to zbyt trudne i wymaga dzialania.
          nie mozna tez komus dobrze zyczyc - to tez nie jest zgodne z polska, zawistna
          natura...
        • Gość: kolejny buc z LOTu Re: NOWY PRZEWOŹNIK IP: 66.114.104.* 11.11.04, 18:09
          jak to zwykle w zyciu bywa, z tego co mozna przeczytac tutaj, mamy juz rowniez
          specjalistow od przewozow lotniczych (od pilki nonej,medycyny,skokow
          narciarskich, itp, tez) ale kazdy ma prawo do wypowiedzi, teraz na tapecie sa
          tanie przewozy lotnicze wiec "urodzilo" sie bardzo wielu "znawcow tematu".
          "rambambam" z tego co czytam to nie czujesz tematu, gdyz ta potencjalna
          kandydatka do nalewania kawy - jak to niezbyt ladnie okresliles (nie mozna
          przede wszystkim dyskryminowac osoby tylko za to co robi), ma rowniez inne
          obowiazki i zadania podczas lotu dla pasazera nie zawsze zauwazalne...albo nie
          latales albo nie zauwazyles tych zadan, co swiadczy tylko o tym ze zostaly one
          prze personel latajacy dobrze wykonane.
          wszelkie slowa krytyki zwyklem brac za dodatkowa motywacje aby pokazac, ze
          mozna wiele osiagnac!
    • math04 Re: NOWY PRZEWOŹNIK 09.11.04, 15:29
      Jako LOW-COST raczej nie ma szans (vide eksperymenty LOW-COSTowe innych
      przewoźników), ale jako spółka-córka specjalizująca się tylko w czarterach?
      Może dzięki specjalizacji i przycięciu kosztów dzięki stworzeniu nowych,
      odchudzonych w porównaniu do LOTowskich struktur?
      Wydaje się mi, że jedynym powodem utworzenia "Nowego Przewoźnika" jest
      ominięcie związków zawodowych i podobnych "przeszkód" w cięciu kosztów. Czyli
      najpierw wszystkich zwolnić, a potem przyjąć już tylko część.
      Ale i tak będą mieli ciężko, nawet jeśli coś się oszczędzi - nie dzięki
      generowaniu zysków, ale zmniejszeniu netto wydatków LOTu na czartery.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka