Dodaj do ulubionych

nie chcę tego dziecka

16.07.07, 09:50
Mam 29 lat i jestem w 7 tygodniu ciąży. Jestem dwa lata po ślubie- mam w
miare stałą pracę- a w zasadzie 3 prace. Do tego uczę się i aktualnie buduje
z męzem dom.
Nie chce tego bachora.
Boję się porodu boję się odpowiedzialności- tego skazania na dożywocie.
Mąż? mąż wyjdzie do pracy bo przecież jest bardzo zajęty.
A ja będę musiała wyglądac jak maciora stękac przy porodzie a później biegac
i wycierać kilogramy kup.Poza tym to ja bede musiała płaszczyć się przed
pracodawcą że zachciało mi sie mieć fanaberię. I nie piszcie mi że mam swoje
prawa- jestem prawnikiem i wielokrotnie sama klęłam jak koleżanki nagle szły
na macierzyński.
Nie chcę tego.
Rodzina patrzy na mnie jak na dziwowowisko i wszyscy mnie nie rozumieją.
Co robić?
Wiem jestem niedojrzała- możecie sypać na mnie gromy- i tak już mam ochote
skończyć z tym wszystkim.
Obserwuj wątek
    • beta75 Re: nie chcę tego dziecka 16.07.07, 10:03
      Hej, mam nadzieje że zmienisz zdanie z czasem jak poczujesz że dziecko naprawdę
      jet.... pierwsze ruchy, pierwszy uśmiech.... Teraz jestes w szkou ale ciąża
      trwa 9 m-cy a nie tydzień abysmy mogły się oswoic z myślą że dziecko już jest.
      Nie oceniam ciebie, ale nie lubię takiego gadania czasami później można tego
      żałowąc. NAjważniejsze aby dziecko było zdrowe reszta nie ma znaczenia. Musisz
      dac sobie trochę czasu.
      • lukrecja34 Re: nie chcę tego dziecka 16.07.07, 11:46
        z tego co piszesz to nie jesteś ciemną,zacofaną babą ze wsi.nie rozumiem więc
        jednego-dlaczego do cholery nie zabezpieczyłaś się??jest taki wybór środków,że
        naprawdę nie powinnaś mieć z tym kłopotu.
        możesz oczywiście usunąć ciążę,tylko co dalej?
        możesz również oddać dziecko do adopcji tuż po urodzeniu.jakaś niepłodna para
        będzie cię za to błogosławić.
        możesz też iść do psychiatry bo tylko to mi się w stosunku do ciebie nasuwa.