Dodaj do ulubionych

nikt mnie nie kocha... nikt mnie nie lubi... nikt

IP: *.gprspla.plusgsm.pl 01.05.07, 21:41
nikt nie potrzebuje...

Powiedzcie mi co jest ze mną nie tak? mam 25 lat. jestem nie brzydka, nie
głupia, pracuję ciężko od 5 lat i przez to jestem już dyrektorem ds sprzedaży
w niemałej firmie, buduję dom, samochód też jakiś tam mam, nie znam tematów
na który nie mogłabym się wypowiedzieć...
fakt w pracy spędzam bardzo dużo czasu, później areobik, znowu mała praca at
home, dobra książka, wino i tak na okrągło...

a jednak...

czyżbym zawstydzała co niektórych mężczyzn? przykro mi to mówić, ale odnoszę
takie wrażenie... na początku wszystko jest ok, poznaję kogoś, zaczynamy się
spotykać, jest szaleńczo, obłąkańczo... i tak po czterech miesiącach... jakoś
nam nie wychodzi. czyżbym ich przerażała?

fuck! co jest ze mną nie tak.

brakuje mi kogoś, kto mówiłby mi jakie mam piękne oczy...

Obserwuj wątek
    • Gość: . Re: nikt mnie nie kocha... nikt mnie nie lubi... IP: 89.174.23.* 01.05.07, 21:50
      nic na to nie poradze...
      Pani dyrektor ma juz taka hierarchie wartosci:
      kasa kasa kasa...kasa dom samochod ksiazka wino i na szarym koncu ludzie.
      • Gość: monikusia Re: nikt mnie nie kocha... nikt mnie nie lubi... IP: *.gprspla.plusgsm.pl 01.05.07, 21:56
        Bardzo Panu lub Pani dziękuję za obiektywną ocenę... kasa kasa kasa
      • Gość: tadzio Re: nikt mnie nie kocha... nikt mnie nie lubi... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.05.07, 21:59
        Bardzo trudny problem,ale i ciekawy temat.Konkretne wypowiedzi będą dla
        wszystkich mile widziane.Ale bez głupot.Okazuje się,że praca to jeszcze nie
        wszystko.Chociaż trochę mołośći też potrzeba każdemu.
    • b541 Re: nikt mnie nie kocha... nikt mnie nie lubi... 01.05.07, 22:01
      Wiesz, może to sprawa wina - faceci wola wódkę :)))
      A na poważnie.
      Uważam, że wszystko jest z Tobą "tak".
      Ba, 3 razy tak.