Dodaj do ulubionych

Praca C-ów.

IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 01.02.12, 17:00
Witam,
jestem studentką pierwszego roku (studia niestacjonarne), wiec jestem osoba dyspozycyjna. Szukam pracy, najlepiej bez umowy. Czy macie jakies propozycje, gdzie moga przyjac?
Z gory dziekuje za pomoc.
Obserwuj wątek
    • Gość: arek Re: Praca C-ów. IP: *.centertel.pl 01.02.12, 17:06
      poczekaj, aż zieloneoko1 Ci odpisze. Napewno się ucieszysz... Łatwa kasa...
      • Gość: iga Re: Praca C-ów. IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 01.02.12, 17:28
        A mógłbyś napisać coś więcej ? Co masz na myśli? Z góry dziękuję.
        Po prostu mam dużo wolnego czasu, warto to spożytkować, dzięki temu mogłabym sama opłacać szkołę, dlatego znalezienie pracy byłoby świetnym rozwiązaniem.
        • Gość: [] Re: Praca C-ów. IP: *.dynamic.chello.pl 01.02.12, 17:32
          w Ciechanowie nie ma pracy ;p
          chyba ze interesuje Cie cos takiego jak TP ;) wlasciwie czemu chcesz bez umowy?
          • Gość: iga Re: Praca C-ów. IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 01.02.12, 17:39
            W tepsie niestety umowa i z tego co wiem , przyjmują tylko na słuchawki... :( Bez umowy, ponieważ dopiero niecały rok otrzymuję alimenty, które nie pokrywają w pełni kosztów szkoły i dojazdów... umowa i automatycznie je tracę.
            • Gość: KillBill Re: Praca C-ów. IP: *.dynamic.chello.pl 01.02.12, 23:41
              A na co bys chciala ? na kierownika od razu ?
        • Gość: a. Re: Praca C-ów. IP: *.centertel.pl 01.02.12, 17:38
          tak, mógłbym napisać coś więcej...
          moja żona też szuka pracy, pan "zieloneoko1" napisał jej, że może pomóc finansowo "w zamian za miłe towarzystwo"....
          więc jeśli jesteś sama, nie masz męża i dzieci i chcesz zarobić szybką kasę to czekaj na odpowiedź od pana zieloneoko1@o2.pl

pozdrawiam
          • Gość: iga Re: Praca C-ów. IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 01.02.12, 17:44