Dodaj do ulubionych

samotna matka w pracy

23.11.11, 15:42
Witam, jestem studentką III roku socjologii i piszę pracę licencjacką na temat samotnych matek, które nie mają lekko ze znalezieniem pracy, często są dyskryminowane i ogolnie mają ciężko, gdyz nie zawsze też mogą liczyć na pomoc najbliższych. Chciałabym się dowiedzieć od Was (nie tylko samotnych matek, ale również osób, które znają sytuacje tych Pań), zczym najczęsciej borykają się te Panie, jakie problemy towarzyszą Im na codzień, jak można by Im pomóc. Jak traktują te Panie pracodawcy (dotyczy to zarówno samotnych matek, które mają pracę jak i tych,które jej poszukują) ale również co myślą na ich temat inni pracownicy i inne osoby, które wcale nie mają styczności z tymi Kobietami.
Obserwuj wątek
    • aguar Re: samotna matka w pracy 23.11.11, 17:05
      Paniusia w Urzędzie Pracy gnębiła mnie, że mało aktywnie szukam pracy. A niby jak mam szukać jak nie mam dziecka z kim zostawić, do żłobka go nie przyjmą, bo nie pracuję, na opiekunkę mnie nie stać, bo nie zarabiam...To mnie wkurzało najbardziej, że nie mając męża ani prawa do wychowawczego ( bo wcześniej pracowałam na umowę-zlecenie), musiałam "uczęszczać" do Urzędu Pracy żeby mieć ubezpieczenie. Generalnie mogliby odpuścić samotnym matkom i nie zabierać im ubezpieczenia, nawet jak nie chcą podjąć pracy...
      • schere Re: samotna matka w pracy 23.11.11, 18:24
        oraz powinni dorzucić jakiś dodatek osładzający samotne życie
    • triss_merigold6 Re: samotna matka w pracy 23.11.11, 19:25
      "ogolnie mają ciężko, gdyz nie zawsze też mogą liczyć na pomoc najbliższych"... ciekawie sformułowane pytanie badawcze. W równie ciekawy sposób używasz dużych liter.
      Napisz, skarbie, kto jest promotorem tego dzieła naukowego i na jakiej uczelni.
      • studentka-opole Re: samotna matka w pracy 23.11.11, 20:32
        po co na forum miałam pisać fachowym językiem? i od kiedy pytani badawczych używa się wobec respondentów?