14.06.14, 15:04
Na jaki kolor najczęściej malujecie paznokcie u stóp?
Lato-wiadomo,odkryte buty. Jaki kolor jest teraz w modzie i czy w ogóle panuje jakaś moda w lakierach?smile
Obserwuj wątek
    • solejrolia Re: Paznokcie 14.06.14, 15:14
      granatowy z metalicznym połyskiem- wygląda to super. i tam mam prawie przez całe lato.
      a sporadycznie krwista czerwień, lub bardzo ciemne bordo/praktycznie brąz.
      chociaż do mojej karnacji (śniadej) pasuje niemal każdy kolor- również jasny, pastelowy, bo wtedy podkreśla kolor opalenizny.

co do mody -nie znam się na modzie lakierowej, ja po prostu lubię ciemne. chociaż nie, jakieś oranże, czy czerwienie w oranż wpadające- takie kolory co roku na lato powracają.
      młode dziewczyny malują tez na neonowe kolory.
      • aqua48 Re: Paznokcie 14.06.14, 15:29
        Nasycona czerwień, taki kolor najbardziej lubię na stopach.
    • vilez Re: Paznokcie 14.06.14, 15:29
      Dziś mam trawiasto zielone. Bateria lakierów w lodówce.
    • beataj1 Re: Paznokcie 14.06.14, 15:46
      Ostatnie moje lakiery w kolejności od ostatniego:
      Granatowy,
      srebrny
      turkusowy
      pomarańczowy
      fioletowy (jedna noga jaśniejszy druga ciemniejszy)
      neonowo różowy z białymi drobinkami
      błekitny
      zielony

poza frenchem którego nie lubie - używam wszystkich
    • agaja5b Re: Paznokcie 14.06.14, 16:01
      Teraz mam paznokcie w odcieniu miętowej zieleni, a poza tym maluję albo na ciemoczerwony, albo na bordo prawie brąz, albo jakis szaro-brązowy bym go określiła. Neonowych paznokci nie miewam.
    • edelstein Re: Paznokcie 14.06.14, 16:24

Neonowy roz lub niebieski/granatowy.
    • beliska Re: Paznokcie 14.06.14, 17:34
      Jest lakierowa modabig_grin Nie śledzę jednak.
      Najbardziej lubię intensywną, jaśniejszą czerwień. Zdecydowanie najładniej wygląda moja stopa z paznokciami w takim kolorze świeżej krwi.