Dodaj do ulubionych

Tanie latanie

19.08.16, 08:25
Proszę o poradę, bo nie mam doświadczenia. chodzi konkretnie o Ryanair, bo tylko te linie latają tam, gdzie chcę polecieć. czy bilety warto klupować z wyprzedzeniem, bo wtedy są najtańsze, czy jakoś inaczej się to kształtuje? Nie mogę się w tym rozeznać. Czy jest jakaś prawidłowość, czy powinnam po prostu co jakiś czas sprawdzać, i jak uznam, że cena jest ok to kupować? Mam jeszcze czas, bo chodzi o przyszłe wakacje, ale podczas kupowania na tegoroczny lot jakoś zupełnym przypadkiem mi się udało nie najdrożej, i też nie wyczaiłam, jak te ceny się kształtują w czasie. Jednego dnia bilet kosztował 250 zł, drugiego 125; wtedy kupiłam, było to 5 miesięcy przed lotem. Macie jakieś swoje doświadczenia? Wiem, że wiele osób potrafi znajdować tanie bilety smile
Obserwuj wątek
    • teliszon Re: Tanie latanie 19.08.16, 09:19
      Tak naprawde,nie ma zadnej reguly.
      Czesto zagladaj i porownuj.
      Moj ostatni zakup-cena przez trzy kolejne dni-39zl---109zl-----29zl
      Potrzebne bilety z Gdanska do Warszawy na listopad na konkretny nieprzesuwalny termin.
      Od pazdziernika ryanair zaczyna latac z Okecia ( a nie Modlina),wiec loty zaczynaja miec sens.
      Wybieram sie na koncert jubileuszowy Mazowsza w Teatrze Wielkim,pod uwage biore Polski Bus,Pendolino,badz ryanaira.
      Polski bus po 9zl,ryanair po 39zl,pendolino dostepne 30 dni przed podroza.
      Nie mialam czasu sfinalizowac zakupu i jeszcze namawialam kolezanke,by dolaczyla do wyprawy.
      Dzien minal.
      Nastepnego patrze,oj ,juz po 109zl.Trudno,przegapilysmy.
      A kolejnego dnia promocja ryanaira-bilety na polaczenia krajowe od 19zl.
      Na nasz termin 6.XI-8.XI po 29zl.
      Wiec sprawdzaj i zachowaj zimna krew smile
      Milych wojazy.
      P.S. Pamietam czasy,gdy kupowalo sie bilety po 1zl smile
      Gdansk-Eindhoven (Antwerpia zaliczona)-Budapeszt-Warszawa za cale 3zl.

• naturella Re: Tanie latanie 19.08.16, 09:26