Dodaj do ulubionych

mięso mrożone

01.12.18, 23:44
Nie mam doświadczenia z mrożeniem żarcia. Czy jeśli zamroziłam paczkowane mięso z datą ważności dzień przed jej upływem i chce je rozmrozić i zjeść po 2 tygodniach to zejdę w męczarniach czy nic mi nie grozi? Chcę też nakarmić tym dzieci.

Poradźcie ch....ej pani domubig_grin
Obserwuj wątek
    • 1matka-polka Re: mięso mrożone 01.12.18, 23:55
      Swieze mieso mozna wlozyc do zamrazalnika i przechowywac tam 6-12 mcy. Zaraz po rozmrozeniu nalezy mieso poddac obrobce cieplnej.
    • lodomeria Re: mięso mrożone 02.12.18, 00:06
      Zamrażarka to nie jest machina czasu. To raz.

A dwa: jak można mieć dzieci, wiedzieć, w jakim stanie jest ziemia (klimat, zanieczyszczenie powietrza, wody), i futrować je mięsem paczkowanym w plastik z przemysłowej pewnie hodowli?
      • xantostrephomonas Re: mięso mrożone 02.12.18, 00:30
        Nie kupuję mięsa paczkowanego. Dostałam 3 takie paczki, a wyrzucanie jedzenia wydaje mi się również mało ekologiczne. Nie jestem zero waste ale wierz mi że kupuję z głową, nie używam reklamówek, ograniczam ilość opakowań plastikowych i staram się omijać szerokim łukiem olej palmowy. No niestety moja matka uszczęśliwiła mnie takim darem i już.
      • gryfna-frelka Re: mięso mrożone 02.12.18, 08:43
        @lodomeria Trzy : jak mozna osadzac inna kobiete na forum internetowym na podstawie jednego krotkiego posta?
        Wracaj do dziadkow wink
      • cosmetic.wipes Re: mięso mrożone 02.12.18, 09:17
        lodomeria napisała:

> Zamrażarka to nie jest machina czasu. To raz.

Oczywiście, że jest. Mięso świeże przechowywane w lodówce (+4 stopnie) zepsuje się po kilku dniach. Mrożone w -22 można przechowywać nawet dwa lata.

>
        > A dwa: jak można mieć dzieci, wiedzieć, w jakim stanie jest ziemia (klimat, zan
        > ieczyszczenie powietrza, wody), i futrować je mięsem paczkowanym w plastik z pr
        > zemysłowej pewnie hodowli?