Dodaj do ulubionych

Odchudzanie

04.04.22, 09:29
Postanowiłam jeść 3 razy dziennie, zdrowe posiłki. Małe ilości ale urozmaicone.
Dzisiejsze śniadanie na zdjęciu.
17 g sałaty masłowej, 35 g papryki czerwonej, 34 g fasolka zielona, 43 g kaszy pęczak.
Nie wiem czy starczy mi cierpliwości na ważenie i liczenie kalorii...i czy nie rzucę się na paczkę pączków za kilka dni.
Obserwuj wątek
    • wapaha Re: Odchudzanie 04.04.22, 09:35
      rzucisz się
      jeżel pozostałe dwa posiłki będa takie jak ten - czyli dziennie przyjmowac będziesz poniżej 1000 kcal ( 800 kcal )- to nie tylko rzucisz się na pączki ale zaliczysz też piękne jojo
      to co jest na talerzu to posiłek dla 3 latka
            • mashcaron Re: Odchudzanie 04.04.22, 09:59
              To zupełnie nie tak. Zabierasz się za te zmiany od dupy strony. Takie akcje są krótkotrwałe i takie też są efekty.
              Nie utylas w dwa tygodnie więc i odchudzanie musi zająć odpowiednią ilość czasu, żeby efekt się utrzymał.
              Nie rzucaj się na sałatę bo max po tygodniu będziesz tak "wypuszczona" że rzucisz się na cokolwiek, co ma kalorie.
            • aqua48 Re: Odchudzanie 04.04.22, 10:11
              irjasz napisała:

              > Bmi to prawie 29.
              > Jeśli nie wezmę się ostro za zmiany to następne lato przesiedzę "w piwnicy".

              Ale wiesz, że kaszą i fasolą tuczono gladiatorów w starożytnym Rzymie? Twoje "zmiany" prowadzą prosto do załamania i dodania sobie jeszcze kilogramów.
              Jeśli chcesz schudnąć musisz zmienić nawyki żywieniowe i włączyć regularny ruch, a nie odważać sałatę i paprykę na talerzyku.
    • szafireczek Re: Odchudzanie 04.04.22, 10:03
      Coż, jesteś zbyt skoncentrowana - na liczeniu kalorii, urozmaicaniu, wymyślaniu posiłków itd. Ciągle więc będziesz myśleć o jedzeniu. Taktyka niezbyt sprzyja wytrwaniu, bo mnóstwo aktywności kierujesz w stronę jedzenia, nawet jeśli niskokalorycznego.
    • hosta_73 Re: Odchudzanie 04.04.22, 10:06
      Dodaj więcej kaszy, i więcej fasolki. Kaszę mieszam z podsmażoną cebulka i pieczarkami albo z jakimiś warzywami (np. po chińsku). Fasolkę lubię udusić z czosnkiem i pomidorkami koktajlowymi, dobrze posolić i popieprzyć. Często jem taki posiłek, tylko jest dużo większy.
      • gajmal Re: Odchudzanie 04.04.22, 10:32
        Na takiej "diecie" to zjesz za chwilę całą blachę pączków. Stanowczo za mało. Źle skomponowane. Za mało warzyw. Za mało białka.
    • zurekgirl Re: Odchudzanie 04.04.22, 12:18
      Juz duzo osob napisalo, ze twoj talerzyk to droga do jojo i rzucania na kalorie i moge tylko dolozyc swoj glos. Jesli chcesz schudnac, zastap peczak porzadna porcja protein i jakiegos tluszczu. Jajka, ryby, mieso, twarozek, do tego fura warzyw, ktorych nie musisz wazyc. Jak jajecznica, to na lyzce masla. Jajko mozna z majonezem. Dostarcz sobie kalorii w malej, ale zapychajacej porcji. Pamietaj, ze weglowodany to wyrzut insuliny i potem glodowy zjazd. U mnie cuda zdzialala dieta zblizona do keto, trzy posilki dziennie zmieszczone w 8 godzinach. 16 godzin bez jedzenia. Bez podjadania. Bez produktow macznych i zbozowych. Troche dzikiego ryzu i maki kokosowej. Unikam bananow i winogron, jem borowkowate. Nie liczylam kalorii i nie wazylam. Szybko sie nauczylam, ze salatka z dwoch jajek, salaty, szczypiorku, pestek slonecznika i lychy majonezu oraz kawa z mlekiem kokosowym napychaja mnie bez zjazdow od sniadania do lunchu. Nawet mi slodycze do glowy nie przychodza. Jem kawalek sernika na swieta, ale wiem, ze po nim bede glodna za moment, wiec bez sensu.
    • primula.alpicola Re: Odchudzanie 04.04.22, 12:21
      Za mało i gdzie jest białko? Umrzesz z głodu a potem się rzucisz na pączki.
      Pozdrawiam znad mojej michy sałatki (pół woreczka gryczanej, 7 szparagów, 1/4 brokuła, 60g fety i trzy łyżki sosu czosnkowego z jogurtu greckiego). Na deser jabłko z masłem orzechowym.
    • extereso Re: Odchudzanie 04.04.22, 14:04
      U mnie dziś było tofu ("zmieniające życie") z jadłonomii, ryż, pomidory, ogórek i pomarańcze. Wszystko bdb, tofu z tego przepisu zagości na stałe.
    • agonyaunt Re: Odchudzanie 04.04.22, 15:58
      Mało, bez sensu i do tego nieapetyczne.

      Weź zjedz normalne śniadanie, jak lubisz kanapki, zrób sobie kanapki, będzie zdrowiej, smaczniej i pożywniej. Jak chcesz liczyć kalorie, to fajnie - policzyłaś zapotrzebowanie? Obcięcie 200-300 dziennie też da efekt, a to można spokojnie robić jedząc co się lubi, bez większych wyrzeczeń. Pokrój cieniej chleb, posmaruj cieniej masłem, na to co tam lubisz ale TROCHĘ mniej, a do objętości dopchnij zieleniną - najesz się, odżywisz i nie będziesz chodzić cały dzień wkurzona, że sobie odmawiasz.
    • motyllica Re: Odchudzanie 04.04.22, 20:41
      17 g sałaty masłowej, 35 g papryki czerwonej,?
      a dlaczego tej sałaty nie 20 g a papryki 50g na przykład?
      skąd żeś wyczasnęła taką dietę, z jakiejś gazety?
      dobrze, że urozmaicone chociaż a nie monodieta

      porcje muszą być do najedzenia się, inaczej będziesz chodziła głodna i myślała o jedzeniu cały czas
      warzywa robią objętość, do tego białko /ser biały, mięso, ryby, jajka, strączki/, trochę węglowodanów,
      troszkę tłuszczu

      jak chcesz coś słodkiego to zjedz razem z posiłkiem

      ktoś radził majonez, ja odradzam stanowczo, zamiast łyżki masz dwie kromki chleba a chlebem bardziej sobie pojesz niż majonezem, sos można z jogurtu zrobić /nie oszukujmy się, że tak samo smakuje/

      i doprawiaj te potrawy! ostre ponoć przyspieszają metabolizm /chili, imbir, cynamon/ posyp szczypiorkiem/natką

      nie możesz mieć tej diety za karę bo faktycznie rzucisz się na te pączki, ma być smacznie /ale bez przesady, to tylko jedzenie/
      niektórzy mówią, że 80/20 zdrowego do zachcianek

      i tradycyjnie podrzucam dobre blogi o żywieniu i odchudzaniu, poparte wiedzą i badaniami:
      //qchenne-inspiracje.pl/ /www.drlifestyle.pl/blog/

      pierwszy krok zrobiłaś, dasz radę tylko rób to z głową

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka