Dodaj do ulubionych

Martwy ciąg

03.11.22, 07:13
W życiu tak dupska i wewnętrznej strony ud nie czułam. Kupiłam sobie kettlebella w końcu. Dlaczego wcześniej nie miałam?!
Obserwuj wątek
    • extereso Re: Martwy ciąg 03.11.22, 07:46
      No ja też wczoraj walczyłam, ale z dużą sztanga. Kettler muszę dokupić.
    • bei Re: Martwy ciąg 03.11.22, 08:02
      Ilu kilogramowy? Jak dobrać jego wagę? Trzeba kupić ze dwa, trzy?-od mniejszej wagi i zwiększać?
      • shellyanna Re: Martwy ciąg 03.11.22, 08:16
        Ja mam 16. Na oko kupowałam. Poprzymierzal się w Decathlonie. Taki, żeby nie był dla mnie za ciężki, ale żebym czuła. Ćwiczę tez z hantelkami 5 kg. I wiedziałam, ze te 10 kg było mi za lekko.
        • extereso Re: Martwy ciąg 03.11.22, 08:33
          Ja ćwiczę na 12 a hantlami 4, na sztandze więcej więc to by się zgadzało, proporcjonalnie mniej. To znaczy stan z wczoraj, bo wróciłam do gry po 2 miesiącach laby.
      • aqua48 Re: Martwy ciąg 03.11.22, 11:38
        Ja ćwiczę z 8 kg i to jest dla mnie dużo, a hantle mam 1,5kg.
    • primula.alpicola Re: Martwy ciąg 03.11.22, 11:24
      Nie wiem dlaczego. To jedno z najbardziej wszechstronnych ćwiczeń wiwlostawowych.
      • shellyanna Re: Martwy ciąg 03.11.22, 11:29
        Ja głównie pilates całe życie męczę i maszyny ewentualnie, a po operacji kręgosłupa odkryłam taśmy, polubiłam hantle i teraz chcemy z synem sztangę smile najchętniej wywalilabym z siłowni atlas i wstawiła ewentualnie tylko ławeczkę. Ale na myśl o rozkręcaniu ustrojstwa mi słabo.
        • picathartes Re: Martwy ciąg 03.11.22, 11:48
          Wyrzuć ten atlas 😜
          Hantle, piłka, taśmy, kettlebell - czyli trening funkcjonalny - uczą Cię używania całego ciała przy ćwiczeniach. Maszyny za to izolują mięśnie i pozwalają reszcie ciała się nie angażować. Na maszynach więc "sztucznie" budujesz mięśnie używając dużych ciężarów, ale samodzielnie byś w życiu takiego ciężaru nie ruszyła 😊

          Maszyny są świetne dla ludzi po urazach lub mających problemy ze stawami, lub innymi problemami mięśniowo-szkieletowymi, ale u zdrowych ludzi trening funkcjonalny jest o wiele lepszy.
          • shellyanna Re: Martwy ciąg 03.11.22, 12:31
            Dzięki smile
    • triismegistos Re: Martwy ciąg 03.11.22, 18:52
      Ee, sztanga lelsza, możesz sukcesywnie dokładać talerze. Całe życie nie będziesz ta 16 wymachiwać 😉

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka