Dodaj do ulubionych

vinted pomoc

02.06.23, 12:14
Co zrobić, kiedy od zakupu na vinted minęło 7 dni roboczych a sprzedawca przesyłki nie wysłał, choć zaraz po sprzedaży utworzył kod śledzenia. Na wiadomości nie odpowiada, nie loguje się na vinted od momentu sprzedaży.
Czy mogę anulować transakcję mimo, że jest kod śledzenia (na stronie przewoźnika jest cały czas info "paczka w trakcie przygotowania"?
Obserwuj wątek
    • snowydusty Re: vinted pomoc 02.06.23, 13:05
      jeśli kupujący nie wyśle paczki, Vinted automatycznie anuluje transakcję - Tobie odda pięniądze, a sprzedającemu da negatywny komentarz "Transakcja nie powiodła się"
      • snowydusty Re: vinted pomoc 02.06.23, 13:05
        tzn sprzedający nie wyśle smile
    • kk345 Re: vinted pomoc 03.06.23, 01:15
      To nie sprzedający utworzył kod śledzenia, to się dzieje automatycznie.
    • georgia.guidestones Re: vinted pomoc 03.06.23, 01:34
      Samo vinted cofnie zakup, i zwróci Ci środki. Status z nr paczki nadaje automatycznie aplikacja, a nie sprzedający.
    • klaramara33 Re: vinted pomoc 03.06.23, 06:52
      Mi kasę zwrócił Vinted po tym czasie.
    • lalkaika Re: vinted pomoc 04.06.23, 22:19
      Nic, czekać i obserwować.
      Zawsze zapłaty co do grosza.
      A jeśli masz coś, naprawdę wyjątkowego to polecam VC. Biorą 15# procent, niestety, ale wszystko ok.
      Trochę, mnie uwiera ten procent,ale przynajmniej wszystko na top top.


      • lalkaika Re: vinted pomoc 04.06.23, 22:20
        Top top.
        • lalkaika Re: vinted pomoc 04.06.23, 22:21
          Top top
          • lalkaika Re: vinted pomoc 04.06.23, 22:22
            Nic z tego.
            No,git majonez

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka