Dodaj do ulubionych

chłopięce sandałki deichmann

08.05.11, 00:13
widziałam dzisiaj takie sandałki w deichmannie www.elefanten.de/catalogue/catalogue.do?act=showBookmark&favOid=226665 i zastanawiam się czy kupić je 6-letniemu synowi. Nie mam doświadczenia z butami elefanten więc proszę Was o opinie.
Obserwuj wątek
    • magda-lenka78 Re: chłopięce sandałki deichmann 08.05.11, 02:33
      nie wiem jak z sandałkami dla 6-latka ale ja dla młodszego kupowałam elefanteny, uważam że są świetne i choć to nie patriotyczne powiem nawet że lepsze niż Bartki, przynajmniej moim dzieciom wygodniej w elefantenach...
    • blaszany_dzwoneczek Re: chłopięce sandałki deichmann 08.05.11, 07:55
      Miałam bardzo dobrą opinię o elefantenach, ale ostatnio mam mieszane uczucia. W ostatnich pólbutach, które córka nosiła, wkładka jakoś tak się wygniotła, że czuć wyraźnie pod wkładką takie jakby "żeberka" w podeszwie (konstrukcję podeszwy), poza tym pod palcami na wkładce zrobił się jakiś taki purchel i to zaczęło przeszkadzać. Z kolei teraz nosi od dwóch tygodni kolejne półbuty, a podeszwa od zwykłego chodzenia i okazjonalnego zjeżdżania po zjeżdżalni tak się już zdarła, że żal patrzeć. Po dwóch dniach chodzenia była już tak zdarta, że szok. Jakaś zbyt miękka guma. Jak pochodzi jeszcze ze dwa miesiące to chyba dziura się zrobi. W dodatku boję się, że mi nie uznają reklamacji, powiedzą, że uszkodzenie mechaniczne, i nie mogę udowodnić, że dwa tygodnie używa buty, bo kupiłam je w styczniu sad
      Ale trzy sezony zimowe przechodzila w kozaczkach elefantena, pierwsze buciki też miała ichnie i były bardzo ok. Sandałów nie miała tej marki, bo mi jakoś nigdy modele nie podeszły. Generalnie dobre buty, ale jak widać wpadki się zdarzają, jakaś górna półka to nie jest. Zwykle jak coś się z butem dzieje, przyjmują reklamację bez mrugnięcia okiem, za to lubię deichmanna - zobaczę jak z tymi podeszwami zdartymi będzie...
    • 1nova Re: chłopięce sandałki deichmann 08.05.11, 09:17