Dodaj do ulubionych

kwas foliowy a okres

28.10.14, 21:26
Czy podczas okresu mogę brać kwas foliowy, czy powinnam przerwać jego branie?
Obserwuj wątek
    • malgosiek2 Re: kwas foliowy a okres 28.10.14, 21:30
      A, co ma jedno z drugim wspólnego?
      Bo, nie rozumiem, co ma piernik do wiatraka.
      • majaemilia Re: kwas foliowy a okres 29.10.14, 20:51
        pytam bo czytałam, że niektórych leków nie można brać podczas okresu, rozumiem, że nie ma to żadnego wpływu?
    • lidek0 Re: kwas foliowy a okres 29.10.14, 21:15
      Jak masz wątpliwości to pytasz na wizycie lekarza. /przed rozpoczęciem starań chyba byłaś?/
    • majaemilia Re: kwas foliowy a okres 31.10.14, 08:18
      jeszcze nie rozpoczęłam starań, dopiero jestem zapisana do lekarza, a po prostu słyszałam, że trzeba brać kwas to zaczęłam przed wizytą
      • marygirl Re: kwas foliowy a okres 02.11.14, 21:22
        A jakich to leków nie można podczas okresu bo pierwsze słyszę!?big_grin
        • zuleyka.z.talgaru Re: kwas foliowy a okres 03.11.14, 07:57
          Dopochwowych - bo ni ma większego sensu ;P
          • marygirl Re: kwas foliowy a okres 03.11.14, 09:17
            Hahaha no dobra,z tym się zgodzęwink
            • majaemilia Re: kwas foliowy a okres 06.11.14, 12:50
              wiesiołka nie bierze się podczas okresu, nie jestem pewna, ale castangus chyba też nie
              • marygirl Re: kwas foliowy a okres 06.11.14, 12:54
                A to czemu nie,wiesiolka?? w trakcie okresu nie wspomaga skóry,paznokci itp(bo po to tez się go stosuje)?? Bzdura jatjas
                • marygirl Re: kwas foliowy a okres 06.11.14, 13:04
                  Patrz tu:"
                • majaemilia Re: kwas foliowy a okres 17.12.14, 23:45
                  wiesiołka stosuje się też na poprawę śluzu płodnego i w czasie okresu się go nie bierze
    • malgosiek2 Re: kwas foliowy a okres 06.11.14, 15:52
      Kwas foliowy ma również działanie krwiotwórcze, więc dlaczego nie można by go było brać.