majaemilia 28.10.14, 21:26 Czy podczas okresu mogę brać kwas foliowy, czy powinnam przerwać jego branie? Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
malgosiek2 Re: kwas foliowy a okres 28.10.14, 21:30 A, co ma jedno z drugim wspólnego? Bo, nie rozumiem, co ma piernik do wiatraka. Odpowiedz Link Zgłoś
majaemilia Re: kwas foliowy a okres 29.10.14, 20:51 pytam bo czytałam, że niektórych leków nie można brać podczas okresu, rozumiem, że nie ma to żadnego wpływu? Odpowiedz Link Zgłoś
lidek0 Re: kwas foliowy a okres 29.10.14, 21:15 Jak masz wątpliwości to pytasz na wizycie lekarza. /przed rozpoczęciem starań chyba byłaś?/ Odpowiedz Link Zgłoś
majaemilia Re: kwas foliowy a okres 31.10.14, 08:18 jeszcze nie rozpoczęłam starań, dopiero jestem zapisana do lekarza, a po prostu słyszałam, że trzeba brać kwas to zaczęłam przed wizytą Odpowiedz Link Zgłoś
marygirl Re: kwas foliowy a okres 02.11.14, 21:22 A jakich to leków nie można podczas okresu bo pierwsze słyszę!? Odpowiedz Link Zgłoś
zuleyka.z.talgaru Re: kwas foliowy a okres 03.11.14, 07:57 Dopochwowych - bo ni ma większego sensu ;P Odpowiedz Link Zgłoś
marygirl Re: kwas foliowy a okres 03.11.14, 09:17 Hahaha no dobra,z tym się zgodzę Odpowiedz Link Zgłoś
majaemilia Re: kwas foliowy a okres 06.11.14, 12:50 wiesiołka nie bierze się podczas okresu, nie jestem pewna, ale castangus chyba też nie Odpowiedz Link Zgłoś
marygirl Re: kwas foliowy a okres 06.11.14, 12:54 A to czemu nie,wiesiolka?? w trakcie okresu nie wspomaga skóry,paznokci itp(bo po to tez się go stosuje)?? Bzdura jatjas Odpowiedz Link Zgłoś
majaemilia Re: kwas foliowy a okres 17.12.14, 23:45 wiesiołka stosuje się też na poprawę śluzu płodnego i w czasie okresu się go nie bierze Odpowiedz Link Zgłoś
malgosiek2 Re: kwas foliowy a okres 06.11.14, 15:52 Kwas foliowy ma również działanie krwiotwórcze, więc dlaczego nie można by go było brać. Odpowiedz Link Zgłoś