Dodaj do ulubionych

Przedszkole jest fajne

25.08.05, 08:52
Bardzo dobry artykuł dla rodziców,którzy uważają,ze przedszkole to miejsce
służące jako przechowalnia.Na prawdę kobitki pracujące w przedszkolach to
specjalistki,które nie jedno dziecko "skrzywdzone" przez nadopiekuńczą mamusię
wyprowadziły na prostą.Poza tym robią o wiele więcej rzeczy niż te wymienione
w artykule-gorąco polecam tę placówkę!!!Mój Szymuś ma 4 latka,chodzi do
przedszkola publicznego i jestem bardzo wdzięczna nauczycielkom za ich pomoc.
Obserwuj wątek
    • edka29 Re: Przedszkole jest fajne 30.12.05, 09:44
      Ja uważam że moje dwie córeczki w przeczkolu zmieniły się na lepsze , nie dość
      że znają mnustwo pięknych piosenek na każdą okazję to mają mnustwo nowych
      pomysłów na zabawe , robią różne pracę > Mnustwo opowiadają jak to było
      fantastycznie w przeczkolu i jakie mają fajne koleżanki . że wstawaniem rano
      jest gorzej bo oboje z mężem pracujemy od 7.00 więc musze je budzić przed 6
      żeby zdążyć do pracy ale jak już wstaną to nie jest źle . Uważam że przeczkole
      to nie jest przechowalnia dla dziecka . Kontakt z rówieśnikami jest im bardzo
      potrzebny . Chociaż pierwsze dni były ciężkie bo płakały ogromnie tak przez
      prawie miesiąc ale przeszłyśmy przez to i teraz jest już dobrze , buziaczek na
      pożegnanie . One biegną do przeczkola każda na swoją grupę a ja do pracy
      • neta291 Re: Przedszkole jest fajne 30.12.05, 18:13
        do edka 29
        ja uważam że to dobrze że twoje obie córeczki chodzą do takiego przedszkola bo
        przy tobie za wiele by sie nie nauczyły, niestetysad mnóstwo i przedszkolesmile
        pozdrawiam
    • sdomitrz Re: Przedszkole jest fajne 30.12.05, 10:55
      Zgadzam się z treścią artykułu na 200%. Tak powinno być.

Przedszkole - t miejsce gdzie dziecko uczy się wielu nowych rzeczy, których
      często nie potrafią mu zapewnić rodzice. Przede wszystkim chodzi o kontakt z