19.08.13, 13:12
Witam serdecznie.
Jak juz wiecie jakis czas temu pomagaliscie mojej rodzinie,za co jestem ogromnie wdzieczna z całego serca.
Rzadko tutaj bywam bo w wakacje ten darmowy internet słabo działa ,czesto niestety go niema .
Praca dorywcza mi sie skonczyła i znowu bez pracy sadCały czas w trakcie poszukiwania .Dałam tez nowe ogłoszenia o sprzataniu i pomocy za niewielka opłata ,mam nadzieje ze beda jakies odpowiedzi .Dłóg na mieszkaniu bede miała spłacony ok marca w lipcu i sierpniu wpłaciłam troszke mniej bo sa wakacje i dzieci nie maja dozywiania wtedy wiecej idzie w domku jedzenia.
Chciałam sie zwrócic do Was znowu o pomoc.gdyby ktoś miał jakies niepotrzebne jedzenie np w proszku typu sosy,zupy itp a ich poprostu nie uzywa lub inne rzeczy , chetnie bym przyjeła.Sytuacja jest ciezka dlatego prosze o pomoc.Od wrzesnia dzieci beda miały dozywianie w szkole i przedszkolu .
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie.
myszka307
Obserwuj wątek
    • magdmaz Re: Prośba 26.08.13, 18:16
      Zrobiłam zakupy, ale głównie proszek do prania, szampon, mydło. Do tego chrupki i mleko, sok do rozcieńczania, ser zółty, szynka, cukier. Niewiele tego, ale choć na jeden dzień do kanapek.
      • myszka307 Re: Prośba 03.09.13, 12:48
        Witam.
        Jak tylko dojdzie paczka zaraz napisze .
        Mam pytanie czy ktos nie ma czasem obówi sportowych dla chłopców rozmiar 44,37,36 i 29 gdyby ktos miał dziewczece w rozmiarze 32 tez chetnie przyjme gdyz corcia ma jedne w ktorych chodzi do przedszkolka
          • myszka307 Re: Prośba 13.09.13, 07:54
            Witam serdecznie .
            apple_isle Pani Ewa zrobiła zakupy dla nas dzis maja byc po południu,napisałam na gazetowego smile
            Pozdrawiam serdecznie i zycze udanego dnia .
            • myszka307 Re: Prośba 13.09.13, 07:57
              Witam chciałam zapytac czy moze miał by ktos zbedne ksiazki do histori Nowa Era -Wczoraj i dzis ksiazka i cwiczenia oraz jak by ktos miał ksiazke do j.polskiego Miedzy nami tez nowa era klasa 5 szkola podstawowa.
        • aurinko Re: Prośba 19.09.13, 10:39
          Potrzebuję długość wkładki dla butów chłopięcych rozm. 29 i dziewczęcych rozm. 32, mam nowe adidaski chłopięce ale ich rozmiarówka nie jest standardowa, a dziewczęce może od córki bym jakieś miała.
          • myszka307 Re: Prośba 01.10.13, 21:52
            Witam serdecznie.
            Chciałam podziekowac Pani brysi za buty dla najstarszego Syna i dla młodszego oraz za ubrania i gre,jeszcze raz slicznie dziekuja dzieciaczki.
            Mam tez prośby gdyby ktos miał na zbyciu takie ksiazki dla najstarszego Syna była bym wdzieczna za odstąpienie .
            Real-life-pre-intermediate-podrecznik-cwiczenia
            Infos-1a-podrecznik-z-cwiczeniami.

    • malinowe_lody Re: Prośba 07.10.13, 14:28
      Paczka spakowana, wychodzi jutro kurierem. Powinna być w środę. Ponieważ nie mam Twojego telefonu, to w miarę możliwości bądź w domu. Wysłałam jeansy dla najstarszego, dla córeczki kilka sztuk odzieży, w tym kurtka - nie wiem, czy nada się na srogą zimę, ale na teraz dobra. Buty. Włożyłam też plecaczek, może któremuś z chłopaków się przyda i kilka drobiazgów
        • myszka307 Re: Prośba 31.10.13, 08:51
          Dzień Dobry .
          Mam prośbe w związku z nadchodząca zima .Jak by ktoś posiadał niepotrzebną odzież dla moich dzieci ,była bym bardzoi wdzieczna . Podam rozmiary synów:
          1) 180-185cm rozmiar buta 44
          2) 156cm buty 37-38
          3) 146cm buty 36
          4) 110-116cm 28-29
          Córka lat 6 122cm czasami nawet zakłada 128cm butki 29-30
          Ja nosze rozmiar 48 gdyby ktoś miał nie potrzebne ubrania ktore nam napewno bardzo sie przydadza ,chetnie je przyjme za co z góry serdecznie dziękuje i pozdrawiam.
          myszka.
          Ps.gdyby ktoś miał też chemie była bym wdzięczna .
          • myfmyf Re: Prośba 31.10.13, 12:25
            Przygotuje paczke dla corki. Napisz myszko na priv do mnie to omowimy szczegoly - co konkretnie potrzebne jest na teraz i na zime dla malej.
            --
            forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=621&w=12115736
              • myszka307 Re:Dziekuje 21.11.13, 12:27
                Witam Drogie emamy.
                Serdecznie chciałam podziękowac wam za pomoc Pani Olu i Pani Kasiu dziekuje za ubrania dla moich dzieci oraz Pani Pani Madzi za chemie i Pani Ewie za zakupy zywnosciowe.
                Mamy teraz bardzo trudna sytuacje ,w dodatku nadchodza swieta czego bardzo sie boje ,wstyd mi za to ze nie mam pracy i nie umiem sobie poradzic ze znalezieniem jej sad Mam cudowne dzieci ,najstarszy sie kształci jest w Technikum uczysie dobrze ,nie ma problemó,młodsze tak samo,dwójka chodzi do przedszkola,MOPS finansuje dzieciom obiady ,jednak dzieciaczki wracajac ze szkoły sa juz głodne i chetnie zjadaja drugi obiad w domu.Nie zawsze mam ten obiad poniewaz nie starcza mi na wszystko.Zadko siadam do komputera ,szczerze nie mam ochoty na nic ,najchetniej nie wychodziłam bym z łóżka,ale obowiazki wzywaja wiadomo.Martwie sie o kazdy dzien ,o rachunki ,o jedzenie dla dzieci i potrzebne niezbedne rzeczy dla nich .Jezeli ktoś mógłby nam w jakis sposób nam pomóc bedziemy ogromnie wdzieczni.Zwłaszcza w okresie swiatecznym.Moze ktos ma niepotrzebne jedzenie jakies puszki ,koncentraty itp ,za wszystko bede wdzieczna bo zawsze jak choc cos człowiek ma to zawsze cos wymysli .Nie prosze o zakupy bo sama wiem jak jest ciezko ,ale moze ktos ma cos czego nie uzywa,nie potrzebuje,a ja bede za to wdzieczna.Gdyby ktos miał jakies niepotrzebne buty zimowe chłopiece w rozmiarze 28 oraz 36,38 i 44 bede wdzieczna.
                Dziekuje wszystkim za wsparcie za to ze tu jestescie ze człowiek nie jest sam .Czasem nie mamy sie gdzie zwrócic nawet po rade a tu wiadomo ze zawsze ktos jest i potrafi wesprzec dobrym słowem ,nawet w najbardziej dołujacych dniach.
                Pani Ewuniu dziekuje Pani za to ze jest Pani dla mnie ogromnym wsparciem psychicznym,nie zdaje sobie Pani sprawy jak bardzo mi Pani pomaga ,chodzi mi o to ze potrafi Pani pocieszyc ,wysłuchac a jak trzeba wstrzasnac,b to najbardziej cenne czego człowiek moze sie od drugiego człowieka spodziewac.Wszystkim Wam za to dziękuje.
                Pozdrawiam myszka .
                • miedzymorze Re:Dziekuje 25.11.13, 22:43
                  Zimowe chłopięce 28 i 29 mogę podesłać, z innych rzeczy mam ew. kurtke przejściową roz. 50
                  proszę o adres na gazetową, jeśli jesteś zainteresowana.
                  pozdr,
                  mi
                • magdmaz Buty 26.11.13, 14:15
                  Mam buty zimowe, rozmiar 38, ale mogę wysłać dopiero w przyszłym tygodniu. Przydadzą się jeszcze?
                  • myszka307 Re: Wszystkim bardzo dziekuje 28.11.13, 16:07
                    Witam wszystkich bardzo serdecznie.
                    Dziękuje Wam wszystkim za chec niesienia nam pomocy ,ze chcecie nam pomóc na swieta i wogóle.Niewiem czy dałabym bez Was rade i jestem Wam bardzo wdzieczna .
                    Mam tez jeszcze prośbe,chodzi o odziez dla moich dzieci .Gdyby ktoś miał jakas młodziezowa kurtke na zime i buty dla mojego najstarszego Syna ma ok 180cm wzrostu i rozmiar buta 44 oraz odziez dla Synka w rozmiarze 116 i buty 28 była bym bardzo wdzieczna gdy by ktos miał cos niepotrzebnego chetnie przyjme dla moich dzieci .Gdyby znalazł ktos odziez dla mnie w rozmiarze 48 tez bardzo chetnie przyjme ,tez nie mam kurtki na zime niestety i chodze w takiej przejsciowej ,podspód zakładam gruby sweter .
                    Jeszcze raz wszystkim bardzo dziekuje .
                    myszka.
                    • miedzymorze Re: Wszystkim bardzo dziekuje 29.11.13, 20:53
                      Nadałam paczkę dzisiaj:
                      1. buty zimowe 28 i 29
                      2. adidasy 29 (na podwórko raczej, ale może się przydadzą)
                      3. kurtka lekka roz 50
                      4. dzinzy roz 46 (ale są spore, więc może będą dobra)
                      5. spodnie ocieplane 122 (?)
                      6. dwie bluzeczki 116

                      Paczka priorytetowa, powinna być w pon (ew wtorek) na miejscu.
                      pozdr,
                      mi

                      ps. puste pudełka są jako wypełniacz, żeby się zawartość nie przewalała, bo nie miałam mniejszego kartonu
                      • ewa-mamazosi na święta 02.12.13, 13:52
                        Witam i ponawiam pytanie czy któraś z Pań zechciałaby się jeszcze dołożyć do paczki żywnościowej dla Myszki i jej dzieciaków.
                        Oczywiście zaraz odzywam się do Pań które już zaoferowały swoją pomoc.
                        Pozdrawiam serdecznie
                                • myszka307 Re: Dziekuje pięknie 05.12.13, 09:09
                                  Witam Drogie emamy .
                                  Dziekuje pieknie za wasze wsparcie ,dziekuje ze chcecie nam pomóc na swieta ,dziekuje Pani Ewuni za zaangazowanie sie i tym ktorzy wkładaja w to swoje serce .Dziekuje ze u nas swieta byc moze beda mogły byc tak piekne jak u Was smile
                                  Chciałą bym tez podziekowac tym Paniom które przesłały nam ubranka dla dzieci i buty ,ktore były bardzo potrzebne .W dalszym ciagu najstarszy Syn nie ma kurtki zimowej ,prosze jezeli ktos ma niepotrzebna kurtke badz odziez na Syna ma ok 180 cm wzrostu jest szczuplutki .Bede bardzo wdzieczna ,nie wyrzucajcie nam naprawde sie przyda ta odziez.
                                  Pozdrawiam myszka.
                                  • myszka307 Re: Dziekuje pięknie 05.12.13, 09:10
                                    Przepraszam tez ze nie siadam za czesto do komputera ale mam chore dzieci ,ja sama tez chora choc juz duzo lepiej a przy dzieciach jak sa chore trudno znalez spokojny czas chyba noca smile
                                    • ewa-mamazosi na święta 05.12.13, 19:31
                                      Witam,
                                      na dzień dzisiejszy udało nam się wspólnie zebrać 280 zł. Czekam jeszcze na 2 przelewy, bo są w drodze. Gdyby któraś z Pań zechciała się jeszcze dorzucić do zakupów dla Justyny to serdecznie zapraszam.
                                      Pozdrawiam Ewa
                                    • ewa-mamazosi na święta 08.12.13, 14:31
                                      Witam
                                      na dzień dzisiejszy zebrałyśmy na zakupy dla Justyny 280 zł + 50 zł które jest w drodze+ jeszcze jeden przelew.
                                      Jeżeli chciałby ktoś się jeszcze dołączyć do zbiórki to zapraszam serdecznie.
                                      Zakupy będę robiła w almie internetowej ok 16 grudnia ze wskazaniem daty dostarczenia na 19-20 grudnia.
                                      Mam wstępną listę zakupów, skonsultowaną z Justyną. Justyna ma zapas makaronu, kaszy, ryżu, więc tego nie kupuję. Będą za to owoce , dużo warzyw, mięso i wędliny, śledzie i dużo pysznych produktów smile Będą pyszne święta smile
                                      Przeleję Justynie również 40 zł na konto. Za to ma kupić w biedronce 5l oleju w butli oraz 50 jajek. Tak będzie w miarę najtaniej ( w almie jaja i olej są dosyć drogie). Mam nadzieję, że wszystkie Panie, które złożyły się na zakupy godzą się na ten pomysł.
                                      Jeszcze raz wielkie dzięki dla resantobelieve, melancho_lia, mnadmorska, tara13, atena12345, malinowe lody za dołączenie do zbiórki.
                                      Pozdrawiam Ewa
                                            • myszka307 Re:Dziekuje 09.12.13, 19:58
                                              Wszystkim serdecznie dziekuje za Wasza pomoc ,jestescie naprawde niesamowici i macie bardzo gorace serducha dla innych takich jak my .Dzieki Wam bedziemy mieli wspaniałe swieta ,mam nadzieje ze do tego czasu wyzdrowieje bo ostatnio cos ze mna kiepsko ,dzieciaki juz duzo lepiej ,jutro kontrol u lekarza i byc moze powrót do przedszkola ,dzieciaki juz tesknia smile
                                              Dziekuje Wam jeszcze raz ,to dzieki Wam moje dzieci beda miały pysznosci na wigilijnym stole ,dodajecie nam wiary w lepsze jutro i choc ciagle jakos w tyle jestem to dzieki Wam mam nadzieje ,ktora mnie podtrzymuje .Dziekuje za Wasze wsparcie finansowe ale tez psychiczne ,dziekuje ze jestescie z nami .
                                              Pozdrawiam myszka .
                                                • ewa-mamazosi Re:Dziekuje 09.12.13, 22:00
                                                  Justyna melancho_lia ma rację, trzeba sobie pomagać. Będzie wszystko dobrze.
                                                  Do końca tygodnia zbieram jeszcze pieniążki, w piątek robię zakupy. Gdyby jeszcze jakaś Duszyczka chciała pomóc Myszce to bardzo proszę.
                                                  Pozdrawiam Ewa
                                                  • ewa-mamazosi na święta 12.12.13, 15:46
                                                    Witam serdecznie,
                                                    zrobiłam dzisiaj zakupy dla Justyny w almie internetowej z dostawą na środę 18 grudnia.
                                                    Koszt zakupów 374,85.+ 40 zł które prześlę na jaja i olej. Czekam na wiadomość od Justyny na kiedy chciałaby przelew. Zakupy wyniosły troszkę więcej niż zebrałyśmy, ale resztę ja dorzuciłam smile Jak już wcześniej pisałam, lista jest uzgodniona z Myszką.
                                                    Oto lista zakupów:
                                                    1. koreczki śledziowe delikatesowe - 5,99
                                                    2. koreczki śledziowe giżyckie - 5,99
                                                    3. śledź filet a'la Matjas - 6,29
                                                    4. Rolmopsy w zalewie octowo-korzennej - 6,99
                                                    5. Filety śledziowe lisner wiejskie 0,6 kg- 12,90
                                                    6. szynka wieprzowa konserwowa 0,5 kg - 13,90
                                                    7. kiełbasa krakowska 0,5 kg - 6.95
                                                    8. kiełbasa podwawelska 1 kg - 11,90
                                                    9. skrzydełka z kurczaka 1 kg - 5,19
                                                    10. ćwiartka z kurczaka 3 kg - 14,97
                                                    11. pierś z kurczaka - 13,99
                                                    12. mięso mielone wieprzowe 1 kg - 17,58
                                                    13. marchew z groszkiem - 3,99
                                                    14. koncentrat pomidorowy - 2,79
                                                    15. czosnek 2 szt - 2,98
                                                    16. papryka konserwowa - 5,99
                                                    17. ogórki konserwowe - 4,29
                                                    18. kukurydza konserwowa - 2,89
                                                    19. groszek konserwowy - 2,49
                                                    20. jarzynka tacka - 2 szt - 8,39
                                                    21. kapusta biała 3 kg - 3,57
                                                    22. buraki 3 kg - 4,77
                                                    23. cebula 1 kg - 2,19
                                                    24. por 2 szt - 1,98
                                                    25. pieczarki 0,5 kg - 4,70
                                                    26. pomidory 0,7 kg - 6,71
                                                    27. marchew 2 kg - 3,18
                                                    28. ziemniaki 5 kg - 8,45
                                                    29. kapusta kiszona 2 kg - 7,18
                                                    30. brzoskwinie w puszce - 5,19
                                                    31. rodzynki - 3,49
                                                    32. mandarynki 1,6 kg - 10,06
                                                    33. jabłka pakowane 1 kg - 2 szt - 4,78
                                                    34. pomarańcze 1 kg - 5,99
                                                    35. cytryny 1 kg - 5,69
                                                    36. herbata minutka owocowa - 4,49
                                                    37. herbata saga czarna sypka - 2,99
                                                    38. kawa prima śniadaniowa rozpuszczalna - 6,99
                                                    39. budyń czekoladowy winiary 2 szt - 2,50
                                                    40. budyń śmietankowy winiary 2 szt - 2,50
                                                    41. kisiel wiśniowy 2 szt - 2,50
                                                    42. kisiel truskawkowy 2 szt - 2,50
                                                    43. galaretka truskawkowa - 1,79
                                                    44. galaretka wiśniowa - 1,69
                                                    45. galaretka wiśniowa - 1,69
                                                    46. cukier waniliowy 2 szt - 1,50
                                                    47. jogurty truskawkowe gratka 4-pak 4 sztuki - 7,98
                                                    48. ser gouda 0,5 kg - 10,45
                                                    49. twaróg łowicki na sernik - 7,99
                                                    50. margaryna zwykła w kostce 3 szt - 6,27
                                                    51. margaryna smakowita - 3,89
                                                    52. płatki mlekołaki czekoladowe kulki - 7,59
                                                    53. mikołaj czekoladowy szt 5 - 17,45
                                                    54. nutella - 8,99
                                                    55. przyprawa warzywko - 2,69
                                                    56. przyprawa do bigosu - 1,09
                                                    57. przyprawa do kurczaka 2 szt - 2,18
                                                    58. papryka słodka - 1,19
                                                    59. pieprz czarny mielony - 1,19
                                                    60. bulion na włoszczyźnie - 1,99
                                                    61. bulion rosół z kury - 1,99
                                                    62 mąka poznańska - 2,59
                                                    63. mąka tortowa - 2,49
                                                    64. cukier 2 kg - 5,98
                                                    65. keczup łagodny - 3,99
                                                    66. majonez winiary 0,4 ml szt 2- 11,38
                                                    Jeszcze raz dziękuję wszystkim Paniom, które zechciały dołożyć się do zakupów.
                                                    Pozdrawiam Ewa
                                                  • ewa-mamazosi Re: na święta - bonus 16.12.13, 00:26
                                                    Witam serdecznie,
                                                    moja koleżanka przeznaczyła na świąteczne słodycze dla dzieci Myszki 50 zł. Zakupy już zrobiłam dojdą z naszymi zakupami świątecznymi we środę. Dorzuciłam jeszcze 2,5 kg mandarynek.
                                                    Bardzo się cieszę z tego faktu.
                                                    Pozdrawiam Ewa.
                                                  • myszka307 Re: Podziekowania 16.12.13, 14:45
                                                    Witam serdecznie.
                                                    Chcielibysmy wszystkim Wam bardzo podziękować za wasza pomoc,gdyby nie Wy nasze swieta nie były by takie kolorowe i szczesliwe .Dziekuje Wam ze zawsze nas wspieracie i jestescie z nami .Dzieciaczki bardzo sie uciesza . Jestem bardzo szczesliwa ze zostanie mi jakis grosz,bo skonczył mi sie proszek i bede go mogła zakupic .jestescie Wielcy ,dziekuje Wam wszystkim jeszcze raz z całego serca .
                                                    Korzystajac z okazji zycze Wam aby Wasze swieta były radosne i szczesliwe jak u nas beda ,aby radosc Was przepełniała ,miłosc wypełniałą Wasze domy,a Wasze serca niech zawsze pozostana tak gorące.
                                                    Dziekuje myszka z dziećmi.
                                                  • myszka307 Re: Podziekowania 18.12.13, 20:30
                                                    Kochani doszły do nas dzis zakupy z Almy smile))
                                                    Wszystkim serdecznie dziekujemy ,mamy super jedzonko ,prawdziwy rarytas,a to wszystko dzieki Wam jestesmy Wam ogromnie wdzieczni i z całego serca dziekujemy Wam wszystkim .Swieta u nas beda kolorowe i w pełni obfite ,jestescie kochani.Niech Was wszystkich Bóg błogosławi.
                                                    Wszystkim zycze wesołych swiat !!!!
                                                    Myszka.
                                                  • ewa-mamazosi Re: Podziekowania 18.12.13, 21:44
                                                    Myszko bardzo się cieszę, że już dotarły zakupy. Zasługujecie na szczęśliwe święta. Jeszcze raz dziękuję wszystkim Paniom: malinowe_lody, atena12345, myfmyf, melancho_lia, resantobeliewe, mnadmorska, tara13 za pomoc w zakupach.
                                                    Pozdrawiam Ewa
                                                  • myszka307 Re: Podziekowania 20.12.13, 16:27
                                                    Witam moje drogie emamy.
                                                    Chciałam sie podzielic z Wami radoscia jaka nas spotkała kiedy dotarły do nas zakupy smile
                                                    By łam w domu sama z maluszkami ,Pan dostawca latał z samochodu do domu z towarem 4 razy ,maluszki zacierały raczki i tylko czekały kiedy beda mogły zajrzec do srodka co tam w tych torbach sie znajduje .Kiedy juz wszystko zostało przyniesione do domu i Pan sobie pojechał,przeszlismy ze wszystkim do kuchni ,maluszki mimo ciezaru dzielnie dzwigały torby z zakupami smile Wyjmowali z toreb zakupy i podawali do lodowki i polek ,kiedy dotarli do torby papierowej gdzie były dla nich słodkosci ,zrobiło sie głosno ,dzieciaki piszczały widzac co w torbie .Wytłumaczyłam im ze to wszystko maja od internetowych cioc na swieta by tak jak inne dzieci miały i słodycze .Pozwoliłam im wziasc sobie po lizaczku i reszte pochowalismy grzecznie do polek smile Zadowolone z nutelli,cukierek płatek itp do wieczora o niczym innym juz nie gadali .Gdy starszaki wrociły zagladały kilka razy do lodówki widzac ze taka pełna smile co sie dało zaniesli do piwnicy np owoce warzywa i słoiki np z majonezem smile Wieczorem siedzielismy i omawialismy o swietach jakie One beda ,co zrobimy ,jakie cisato bedziemy piekli ,jakie potrawy u nas beda tego roku ,to był miły czas wiodzac tyle usmiechó na twarzach moich dzieci .Nie da sie tego niczym innym zastapic smile
                                                    Jako matka jestem szczesliwa ze moje dzieci beda miały normalne swieta w pełni radosne i szczesliwe ,z suto zastwionym stołem . Wszystkim Wam bardzo dziekujemy i zyczymy równie wesołych i radosnych swiat Bozego Narodzeniasmile)
                                                    Pozdrawiam myszka.
                                                  • myszka307 Re: Podziekowania 23.12.13, 18:36
                                                    Pani Urszulko bardzo dziekujemy za Pani dobre serduszko smile Za to ze pamieta Pani o nas .
                                                    Zdrowych Wesołych Swiat oraz Błogosławientwa Bozego dla wszystkich !
                                                    Pozdrawiam myszka z dziecmi .
                                                  • myszka307 Re: Podziekowania i pozdrowionka 13.01.14, 18:27
                                                    Witam wszystkich bardzo serdecznie .
                                                    Pisałam do Was ale nie zamiescił sie post tutaj na stronie ktory pisałam zaraz po nowym roku ,teraz wiem juz dlaczego ,post był długi i po dłuzszym czasie konto sie automatycznie wylogowuje i ja ponownie sie nie zalogowałam i post sie nie zamiescił,dzis miała bym to samo tylko brat mi to pokazał .
                                                    Chciałam sie z Wami podzielic tym jak spedzilismy swieta i Nowy Rok smile
                                                    Wszystkim Wam dziekuje za te piekne chwile jakie u nas były.Jedzonka było duzo ,dzieciaczki we wszystkim mi pomagały ,ugotowałam zupke grzybowa,ale maluszki prosiły o barszcz wiec troszke tez zrobiłam ,zostało grzybkow to zrobiłam troche uszek i barszczyku smile. Mielismy tez sałatke jarzynowa,Karpia,fileciki pieczone i takie w zalewie octowej ,była tez rybka po grecku bo zostało mi duzo warzyw ,było tez troche sledzi w smietanie ,były ziemniaczki ,bo dzieciaki uwielbiaja,kapustka zasmazana ,zrobiłam tez troche moczki i dzieciaczki były zachwycone smile Na drugi dzien nie gotowałam mielismy dzien luzu i jedlismy to co nam zostało z wigili,a w drugi dzien swiat zrobilismy karczek z suszonymi sliwkami bo miałam i kluski , upiekłam tez serniczek .Dla Syna upiekłam pyszny tort z galaretka i kremem czekoladowym .W nowy rok drugi syn miał urodziny i tez mogłam zrobic torcik,dzieki Wam dzieciaki bardzo sie cieszyły ,były wrecz zachwyconesmile
                                                    Nie da sie opisac tej radosci jaka u nas panowała w domu ,to cieplo ,te iskry w oczach moich dzieci ,nic tego nie zastapi ,to wszystko Wasza zasługa,ogromnie wszystkim dziekuje .Jeszcze nam zostało troche jedzonka jestesmy bardzo szczesliwi smile
                                                    Wszystkich serdecznie pozdrawiamy i sciskamy cieplutko .
                                                    Przepraszam ze dopiero teraz to weszło ale naprawde nie tak miało byc .
                                                    myszka.
                  • elzbieta9022 Re: Buty 27.03.14, 21:27
                    Hmm mam nadzieję, że nie bo chciałabym już wskoczyć w moje nowe adidasy takie o jak te: instagram.com/p/kbmD9lw-x1/ od razu by się mi wiosenniej zrobiło na sercu smile. Także chowaj te zimowe buty bo może nimi odstraszasz wiosnę! :p
            • adres9 Re: Prośba 02.02.14, 14:14
              witam prosze o pomoc jestem w trudnej sytulacj mam 4 dzieci i 1 chore urodzila sie w 26 tygodniu o wadze 870g z tat te choroby ma zskrzep zyly watrobowej naczyniaka dysplecje oskrzelowo plucno krzepnie krew oczka operowane czeka nas rechabitacja kazdy wyjazd do lekarza to 150zl bo unas nie ma tych lekarzy a wmiesiacu jest kilka juz brakuie nam wszystkigo mam nawet zlegosc za mieszkanie trudno nam jes ale musze kasie leczyc walczyla 3 miesiace w szpitalu o zycie dluga droga przed nami nie siedzi dziekuie mui meil wiktoria kasia bielawska@wp.pl
    • rodzinawielodzietna Re: Prośba o pomoc dla moich dzieci 15.01.14, 18:41
      Zwracam się z Gorącą Prośbą do ludzi o dobrym sercu o pomoc dla moich dzieci mieszkamy w jednym pokoju i kuchni mamy zimno nie mamy opalu i nie mamy za co kupić żywności, odzieży, dzieci śpią na podłodze mam 2 dzieci chorych , z wada mózgową , moja rodzina składa się z 9 osób . Muszę się opiekować dziećmi , nie wystarcza mi już sił i zdrowia .. Są dzieci jeszcze w wieku szkolnym , bardzo proszę o zrozumienie mojej prośby jeśli ktoś nie wierzy , to proszę przyjechać i sprawdzić moja sytuacie ..
      • rodzinawielodzietna Re: Prośba 27.01.14, 20:28
        Dzień dobry ....
        Ciężko nam się zyje brakuje nam wszystkiego a najbardziej żywności , mam męża chorego który bedzie mial operacje w lutym , mam 3 dzieci niepelnosprawnych , na dzien dzisiejszy jesteśmy bez pieniedzy ..... Pozdrawiamy
        Rodzina Wielodzietna.
        • prochottka1 Re: Prośba 27.01.14, 20:36
          rodzinawielodzietna
          Dzień dobry ....
          > Ciężko nam się zyje brakuje nam wszystkiego a najbardziej żywności , mam męża c
          > horego który bedzie mial operacje w lutym , mam 3 dzieci niepelnosprawnych , na
          > dzien dzisiejszy jesteśmy bez pieniedzy ..... Pozdrawiamy


          piszesz znowu w cudzym watku, zapoznaj sie z zasadami forum
          forum.gazeta.pl/forum
          przeczytaj tutaj !!!!

          /w,615,127121701,127121701,jesli_oczekujesz_pomocy_przeczytaj.html

          nawet jakby ktos chcial pomöc to nie wiadomo jak sie skontaktowac
          i jakiej pomocy oczekujesz

          --
          "Kobieta to jest człowiek miły w dotyku. A człowiek miły w dotyku to więcej niż człowiek". Jerzy Pilch
          • prochottka1 Re: Prośba 27.01.14, 20:37
            forum.gazeta.pl/forum/w,615,127121701,127121701,jesli_oczekujesz_pomocy_przeczytaj.html
            jeszcze raz podaje linka do zasad forumowych
            --
            "Kobieta to jest człowiek miły w dotyku. A człowiek miły w dotyku to więcej niż człowiek". Jerzy Pilch
      • myszka307 Re: Dziekuje 29.01.14, 18:12
        Witam wszystkich serdecznie.
        Pani Madziu u nas po staremu ,sa u nas ferie wiec dzieciaczki w domu ,idzie wiecej jedzonka i wszystkiego wiadomo jak to dzieci w domu ale jest wesoło i gwarno.Spadł snieg wiec chodzimy na sanki i spacerki zimowe.Troche zaczynaja charlac moje dzieciaki ale mysle i mam nadzieje ze to przejsciowe.Mało teraz na internecie siedze a to dlatego ze przy dzieciach naprawde nie ma kiedy poza tym przy tym darmowym internecie to w wolne dni od nauki ciezko bo młodziezy duzo na necie i loguje wszystko ,czasem nawet zalogowac sie nie idzie nigdzie.
        Pozdrawiam wszystkich serdecznie . Dziekuje ze pamietacie o mnie,jestem Wam za to bardzo wdzieczna .
        Myszka
          • myszka307 Re: Dziekuje 30.01.14, 15:03
            Witam.
            Oczywiscie chetnie przyjme ubranka ,synek nie ma ich za wiele,zwłaszcza spodni smileTego brakuje najbardziej .Dziekuje za pamiec o nas i serdecznie pozdrawiam .
            Myszka.
            • agn3 Re: Dziekuje 30.01.14, 20:03
              Witam! Również robię remanent w szafie u syna i mogłabym przesłać kilka rzeczy w rozmiarze 122-128 (spodnie, bluzki itp). Jeżeli jest Pani zainteresowana to proszę o podanie adresu na meila. Pozdrawiam
              • myszka307 Re: Dziekuje 08.02.14, 09:33
                Witam wszystkich .
                Na wstepie chce serdecznie podziekowac jednym za ubranka drugim za zywnosc smile Nawet nie wiecie jak bardzo pomagacie ,dziekuje tez za chemie zwłaszcza proszek bo u nas zawsze go brakuje.
                U nas piekna słoneczna pogoda ,wiosenna ,wybieramy sie dzis z dziecmi do lasu na spacer ,zamierzamy miło spedzic czas z dzieciakami .Staram sie o prace jednak to nie takie proste u nas ciazko o nia .Czasem uda mi sie u kogos umyc okna i dorobic na zywnosc jednak to rzadkosc,mimo to i z tego sie ciesze ze zdarza sie i taka praca .Złozyłam pare cv w nowe miejsca ,byłam tez ostatnio u lekarza z synem w miescie obok i tam złozyłam w dwóch miejscach ,bo szukaja sprzataczki i do pralni pania ,moze wkoncu sie cos ruszy smile Narazie pozostaje mi czekac i zyc nadzieje .Chciała bym bardzo pracowac .muc zarabiac na swoje dzieci ,chciałą bym tez pomóc komus innemu ,jednak nie mam jak sad
                Mam troche ubran po Synku który ma 5lat al;e te rzeczy sa tak 3-4 l bo synek nie jest duzy .Jednak nie mam pieniazków na wysyłke sad Jezeli byłby ktos chetny z checia oddam te ubranka ,bo sama dostaje a sa jeszcze w miare fajne smile
                Dziekuje Wam wszystkim za wsparcie i pamiec o nas .Dziekujemy z całego serca.
                myszka.
                • mama_duzych_dzieci Re: Dziekuje 20.02.14, 14:43
                  Ja mam syna ( teraz 190 cm) mam sporo rzeczy do oddania, naprawdę dobrej jakości i "modne". Syn sobie jeszcze troszkę urósł i nabrał ciała a szkoda mi tych rzeczy. Jeżeli jest taka potrzeba to mogę przekazać dla najstarszego syna Justyny.
                  • ewa-mamazosi Re: Dziekuje 21.02.14, 14:16
                    Justyna pisała do mnie, że jeszcze nie ma komputera, może w przyszłym tygodniu już będzie. Do tego Nikoś złapał rotawirusa i w szpitalu jest.
                    Mamo_duzych_dzieci, czy mogłabyś poczekać, aż odezwie się Justyna? Na pewno będzie zainteresowana ubraniami dla najstarszego syna.
                    Pozdrawiam ewa
                      • myszka307 Re: Dziekuje 10.03.14, 11:42
                        Witam wszystkich.
                        U nas wszystko dobrze ,zdrowie wrociło co najwazniejsze ,w kwietniu mam załatwiona prace na targu na 2 tyg za jedna Pania ktora wyjezdza na swieta wiec bede mogła sobie dorobic smile
                        Tak poza tym u nas po staremu,dzieciaczki rosna,pogode mamy piekna wiec korzystaja .
                        Najwazniejsze to zeby była ta praca ,by szło zarobic i łatwiej by nam bylo,nie brakowało by tak na zakupy.
                        Chciałam prosic mame duzych dzieci zeby odezwałą sie do mnie na gazetowego bo ja napisałam ale niewiem czy dobrze.
                        Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i zycze mnóstwa słoneczka .
                        myszka
                        • magdmaz Re: Dziekuje 10.03.14, 12:19
                          Witaj, Myszko!
                          Dobrze, że u Was w miarę w porządku.
                          A jak u Ciebie ze środkami czystości, proszkiem? Odezwij się, gdybyś czegoś pilnie potrzebowała.
                          M.
                          • myszka307 Re: Prośba. 22.03.14, 08:11
                            Witajcie Drogie Emamy .
                            Zwracam sie z ogromna prosba gdy by ktos miał buty niepotrzebne dla chlopakow 38-39, rozlatuja sie moim a innych niestety nie maja .Sytuacja u nas nie jest ciekawa ,wrecz bardzo trudna ,niestety nie mam za co kupic tych butkow,w kwietniu mam isc przyrobic przed swietami ale do tego czasu obawiam sie ze szlak ich trafi całkowicie .Gdyby ktos u siebie znalazł byłabym bardzo wdzieczna .Gdyby ktos miał jeszcze jakies niepotrzebne spodnie dla synka 5letniego tez bardzo chetnie przyjme .Syn chodzi do przedszkola i wszystkie kolana ma juz załatane .
                            Pozdrawiam myszka
    • atena12345 myszko 24.03.14, 05:31
      jaki rozmiar nosi 5 latek?
      mam 2 pary dresów nowych, mogę je wysłać TYLKO w czwartek (potem nie wiem kiedy), ale muszę wiedzieć czy dobry rozmiar.
        • ewa-mamazosi Wielkanoc dla Myszki 31.03.14, 22:16
          Witam serdecznie,
          planuję przed świętami po raz kolejny wspomóc Myszkę i jej dzieci zakupami żywnościowymi. Gdyby któraś z Was Mamy zechciała się dorzucić do zakupów i umilić Justynie święta serdecznie zapraszam. Zakupy planuję zrobić ok 14 kwietnia z data dostarczenia na czwartek 17.
          Pozdrawiam serdecznie Ewa
            • ewa-mamazosi Wielkanoc dla Myszki 05.04.14, 15:03
              Witam serdecznie,
              mam już jeden przelew ( melancho_lia jeszcze raz dziękuję) na świąteczne zakupy żywnościowe + ja. Dysponuję kwotą 140 zł. Może któreś z Pań zechciałaby się jeszcze dorzucić i umilić święta Myszce?
              Pozdrawiam Ewa
                • prochottka1 Re: Wielkanoc dla Myszki 05.04.14, 19:46
                  Witam wszystkich.
                  Chciałam się zapytać czy moge tutaj liczyć na jakomkolwiek pomoc dla mojej rodziny.Sama wychowuje 5dzieci

                  forum.gazeta.pl/forum/w,615,140905056,,Potrzebujemy_pomocy.html?v=2&wv.x=1
                  wodzik56 napisał(a):

                  > Tylko uwzględnijcie fakt, że Myszka ma już 6-tkę dzieci.Najmłodsze niemowlę ma
                  > parę miesięcy i tez może mieć jakieś potrzeby.Szkoda,że Myszka o nim niewspomn iała.

                  myszka
                  Dzień Dobry .
                  Mam prośbe w związku z nadchodząca zima .Jak by ktoś posiadał niepotrzebną odzież dla moich dzieci ,była bym bardzoi wdzieczna . Podam rozmiary synów:
                  1) 180-185cm rozmiar buta 44
                  2) 156cm buty 37-38
                  3) 146cm buty 36
                  4) 110-116cm 28-29
                  Córka lat 6 122cm czasami nawet zakłada 128cm butki 29-30
                  Ja nosze rozmiar 48 gdyby ktoś miał nie potrzebne ubrania ktore nam napewno bardzo sie przydadza ,chetnie je przyjme za co z góry serdecznie dziękuje i pozdrawiam.
                  myszka.
                  Ps.gdyby ktoś miał też chemie była bym wdzięczna .

                  myszka to ile masz dzieci?
                  5 czy 6 ?
                  --
                  "Kobieta to jest człowiek miły w dotyku. A człowiek miły w dotyku to więcej niż człowiek". Jerzy Pilch
                  • wodzik56 Re: Wielkanoc dla Myszki 05.04.14, 20:03
                    Justyna nie wspomniała Wam przez 9 miesięcy,ze jest znowu w ciąży to i o następnym dziecku nie mówiła. A najmłodsze urodziło się zimą tego roku.Nie zabierałam głosu na temat Myszki, bo każdy rozporządza swoimi pieniędzmi jak chce. Jeśli kogoś stać, to wspomaga nie czyniąc uszczerbku w swym budżecie.Przykro tylko, gdy ktoś kto sam nie ma wiele a chce uszczęśliwiać osoby nie do końca szczere i prawdomówne.Mam nadzieję,że Myszka nie wyprze się własnego,najmłodszego potomka. Każda konfabulacja na dłuższą metę nie ma racji bytu.Zwłaszcza w tak małym środowisku.
      • ewa-mamazosi Re: Prośba 05.04.14, 21:26
        Wodzik znowu siejesz ferment. Rok temu też miałaś wiele do powiedzenia.
        Wyobraź sobie, że już wcześniej to odkryłam i nie omieszkałam zapytać się o ten fakt Justyny. Ta mała dziewczynka która się pojawiła na fb to jej bratanica ( Justyna ma być chrzestna dziewczynki, dlatego taki wpis).
        Atena wielkie dzięki za chęć pomocy, już wysyłam namiary.
        • wodzik56 Re: Prośba 05.04.14, 21:41
          Tak, na pewno to nie jej córka. Wierz w to, bo bardzo chcesz.Tylko ciąża Justyny, która była widoczna przez miesiące też nie była jej.Nie mam zamiaru jak piszesz "siać fermentu". Ślij pieniądze i namawiaj do tego innych.To sprawa Twego sumienia. Oby nie było tak jak z p.Edwardem.Nie wypowiadam się już więcej, spodziewałam się takiej reakcji, bo rzadko kto chce się przyznać do własnej łatwowierności.Obecny partner Myszki też nie jest jej tylko siostry, tak?
          Prędzej czy później i tak zorientujecie się jaka jest rzeczywista sytuacja .Tylko będzie to jak zwykle później.Zresztą na wszystko jest przecież dokumentacja w instytucjach pomocowych w mieście.I wierz mi, wiem co mówię.Nie jako osoba korzystająca a wręcz przeciwnie.Czułam,że nie uwierzysz w to jak wygląda sytuacja w realu, bo za bardzo się zaangażowałaś i brak Ci obiektywizmu. No ale to już Twój wybór. Dziwie się jednak Justynie,że nie przyznaje sie do własnego dziecka. Z czymś takim jeszcze się nie spotkałam, no ale wtedy by runęła jej misterna konstrukcja jej życiowych problemów , stworzona na potrzeby forum. Żegnam.
          • ewa-mamazosi Re: Prośba 05.04.14, 22:16
            Wiesz co nie wiem co myśleć. Bo po pierwsze uważałam Justynę za uczciwą osobę, tylko pokrzywdzoną trochę przez los. Ty piszesz, że ciąża widoczna, że partner. Masz rację, wierzyłam w jej słowa. Jak odkryłam ten wpis na fb to aż mnie zmroziło. Naprawdę, nie byłam tylko zaskoczona ale zszokowana. Justyna tłumaczyła się tak jak to już wcześniej pisałam. Przyznaję, że jej w to tłumaczenie uwierzyłam.
            Zastanawiam się co teraz zrobić.
            W takim razie czekam na odzew Myszki. Do tej pory wstrzymuję zbiórkę.
            Ateno, wstrzymaj się z przelewem do czasu wyjaśnienia całej sytuacji przez Myszkę.
            A z drugiej strony, Wodzik skoro wiedziałaś coś na ten temat czemu wcześniej się nie odezwałaś, chociażby do mnie na priva. Ty jesteś tam na miejscu, ja na drugim końcu Polski.
            podejrzewam, że nie omieszkam skontaktować się z odpowiednią instytucją.
            A i jeszcze się z jednym Wodzik z Tobą zgadzam nie wyobrażam sobie jak można wypierać się swojego dziecka.
            A więc Myszko, mam nadzieję, że wyjaśnisz całą zaistniałą sytuację.
            • hugo43 Re: Prośba 05.04.14, 22:26
              Dla mnie dziwne jest to,ze ma w wydarzeniach narodziny dziecka,jeśli to nie myszkowe dziecko.mój brat w swoim profilu nie pisał,ze urodziła się moja córka,a zwłaszcza gratulacji nikt mu nie wypisywal.a może to jakaś regionalna tradycja?
              • ewa-mamazosi Re: Prośba 05.04.14, 22:33
                Ja też się nad tym zastanawiałam, dlaczego tak zrobiła. A z drugiej strony gdyby chciała ukryć taki fakt to by w ogóle o nim nie wspominała. Broń Boże nie chcę jej tłumaczyć. Ogólnie jestem w szoku. Ale dobrze, że Wodzik ujawniłaś swoje spostrzeżenia. Przecież nikt nie lubi być oszukiwany.
                • tosiaczek06 Re: Prośba 05.04.14, 23:20
                  przepraszam, że się wtrącę, ale czy czasem takiej informacji nie ma na dokumentach z MOPS? Czy MOPS przyznając świadczenie wydaje decyzję na każde dziecko na innym dokumencie, czy zbiorczo na jednym? Jeśli na jednym to może Blanka byłaby w stanie sprawdzić co jest w papierach, jeśli oczywiście Myszka przesłała aktualne zaswiadczenia.
                  • ewa-mamazosi Re: Prośba 05.04.14, 23:28
                    mh to jest świeża sprawa. Data na fb chyba 18 luty. Nie sądzę, żeby Myszka przesyłała jakieś dokumenty do Blanki, przynajmniej nic mi nie wspominała.
                    Czekam aż Myszka sama wytłumaczy sytuację. Na fb ta malutka dziewczyneczka jest wpisana jako córka.
                    • atena12345 Myszko 06.04.14, 07:56
                      jeśli to prawda, to jestem bardzo, bardzo zniesmaczona sad
                      Mam nadzieję, że sprawa się wyjaśni. Choćby ze względu na Ewę, która tak zaangażowała się w pomoc.
                      Widać, że nawet stałe "podopieczne" trzeba weryfikować co jakiś czas. sad
                        • malinowe_lody Re: Myszko 07.04.14, 13:40
                          No cóż, poczekam na wyjaśnienia, ale przyznam, że wiadomość jest dla mnie dużym zaskoczeniem. Przygotowałam kolejna paczkę dla Myszki, ale jeszcze jej nie wysłałam.
                              • mawitka Re: Myszko 07.04.14, 20:12
                                Ewa, rozumiem, ze jesteś w kontakcie z Justyną i znasz już 'całą prawdę' i wyjaśnienia będziesz wysyłać na priv.
                                Uważam jednak, że skoro wiele z nas angażowało się w pomoc Justynie i jej rodzinie (zarówno materialną jak i duchową) to należą nam się wyjaśnienia bezpośrednio od niej. Skoro miała tyle odwagi (i tupetu?) żeby wielokrotnie prosić tu o pomoc to chyba powinna zdobyć się na kilka zdań żeby wytłumaczyć tą sytuację.
                                I uprzedzając ataki w moim kierunku: tak pomogłam Justynie i tak uważam, ze należą mi się wyjaśnienia.