senie 06.12.05, 14:35 Czy ktoś może podzielić się wrażeniami z tego przedszkola? Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
senie Re: ul. Fontany w W-wie 08.12.05, 15:52 Naprawdę nie ma nikogo kto by coś wiedział o przedszkolu na ul. Fontany ? Odpowiedz Link Zgłoś
marceliszpak79 Re: ul. Fontany w W-wie 11.03.06, 19:03 Witam, jestem nauczycielką z tego przedszkola, chętnie odpowiem na pytania. Pozdrawiam Kasia Odpowiedz Link Zgłoś
cz.wrona Re: ul. Fontany w W-wie 12.03.06, 15:52 Witam, byłam niedawno w tym przedszkolu. Spodobało mi się to, że przedszkole nie robi problemu z :pieluszkowymi" dziećmi i ze już w maju/czerwcu przyszłe przedszkolaki moga wchodzić na plac zabaw/ ogródek w przedszkoou. P dyr. miła. Tylko, ze z 4 przedszkoli w pobliżu to jest najdroższe.. Odpowiedz Link Zgłoś
marceliszpak79 Re: ul. Fontany w W-wie 13.03.06, 21:22 Co znaczy najdroższe? Opłaty podstawowe, stawka żywieniowa itp. są narzucane odgórnie dla wszystkich placówek i wszędzie są takie same (tego przedszkole sobie samo nie ustala). Różnice mogą być w cenie zajęć dodatkowych, ale nie sądzę, bo w większości przedszkoli w okolicy obsługują je ci sami ludzie i mają wszędzie tę samą stawkę. Acha - różna może być opłata na Radę Rodziców (ale jest ona dobrowolna). Odpowiedz Link Zgłoś