Dodaj do ulubionych

K... - rzecze nauczyciel

IP: *.greennet.org.pl 04.01.10, 06:59
nie jestem nauczycielem, skończyłem studia magisterskie na dobrej
warszawskiej uczelni, tez przeklinam i daje upust swoim emocjom, co
w tym dziwnego?
Obserwuj wątek
    • Gość: Car Aleksy XXX2 Redaktor to łajza IP: *.adsl.inetia.pl 04.01.10, 09:20
      I bydle . Zabrakło tematu? A może znowu trzeba dowalić, opluć, skłócić? Jeśli tak to w GW zawsze jest w pogotowiu taka łajza jak ten redaktorzyna który napisze co trzeba i dowali komu trzeba.

A teraz łajzo napisz że w GW obraził cię obecny car wszech-rusi Aleksy XXX2.
      • Gość: Lopez Re: Redaktor to łajza IP: 195.117.118.* 04.01.10, 09:42
        Gratulacje za wypowiedź ad rem, nie ma to jak internetowi napinacze, którzy
        jedyne co potrafią to, że zacytuję: "opluć i skłócić", tylko niestety do meritum
        sprawy się nie odnoszą, bo jakoś dziwnie nie mają na ten temat nic do powiedzenia;)
        • Gość: kociołek Re: Redaktor to łajza IP: *.adsl.inetia.pl 04.01.10, 09:55
          Hmmm? A co co chodzi? Ziewnikarz może a car nie?

Car dobrze podsumował wyczyn ziewnikarza....a może to twój był wyczyn i teraz jakoś ci głupio :)
    • Gość: ? K... - rzecze nauczyciel IP: 77.252.18.* 04.01.10, 09:23
      Wyborcza wytyka błędy ortograficzne hahaha. A ile jest błędów w wyborczej?
    • Gość: oels Re: K... - rzecze nauczyciel IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 04.01.10, 09:24
      O to, żeby odwrócić uwagę od tego, że nauczyciele gó..o zarabiają:)
    • Gość: Belfer Jawnie klną w mediach politycy i się tym chwalą! IP: 213.241.34.* 04.01.10, 09:37
      Poza tym skąd wiadomo,że to głosy nauczycieli?Może sam dziennikarz tworzył
      sobie materiał;-)))
    • Gość: ja Re: K... - rzecze nauczyciel IP: 80.51.91.* 04.01.10, 09:43