Dodaj do ulubionych

CEAC POLONIA upada

IP: *.spray.net.pl 21.03.05, 23:32
prawdopodobnie do końca marca.
radzę się już nie zapisywać na kursy korespondencyjne w CEAC.
firma nie płaci nauczycielom i personelowi od grudnia.
Obserwuj wątek
    • pepkee Re: CEAC POLONIA upada 17.08.05, 11:22
      Jestem uczniem Ceac Polonia od 3 lat. Właśnie jestem na etapie końcowym kursu,
      a tu nagle przychodzi koperta zworta, że firma zlikwidowała się!!! Przecież to
      są jakieś żarty! Smieszne! Do kogo sie teraz zgłosić? Co robić? Pomocy...
      • maiaia Re: CEAC POLONIA upada 14.09.05, 11:31
        masakra! Dwa tygodnie temu dzwoniłam tam żeby się spytać czy mam się pospieszyć
        z dokańczaniem kursu, pani odpowiedziała, że mam zadzwonić na drugi dzień wtedy
        będzie kierownik kursu. Nie zadzwoniłam,zapomniałam. Zadzwoniłam tydzień
        później... tzn próbowałam się dodzwonić na wszystkie możliwe podane mi numery i
        w kazdym przypadku usłyszałam "nie ma takiego numeru"... kapa trochę, ale w
        sumie książki mam, co się nauczyłam to moje, tylko teraz przydałby się ktoś
        kumaty z angielskiego do sprawdzenia mi tych ostatnich testów. Pozdrawiam
        wszystkich poszkodowanych!
        • ronner Re: CEAC POLONIA upada 14.09.05, 23:31
          szkola oglosila upadlosc w maju. wycofal sie hiszpanski udzialowiec -
          wlasciciel sieci ceac (www.ceac.com. Troche to nieladnie bo zostawili oddzial
          swojej szkoly w Polsce. Szkoda...
          • darkness7 Re: CEAC POLONIA upada 17.09.05, 18:04
            witam! jeszcze nie ochlonelam do konca!wlasnie wczoraj odkrylam ze kurs
            psychologii ktory wlasnie konczylam(wyslalam ostatni koncowy test) nie zostanie
            przeze mnie ukonczony!!! co za absurd! i utopione pieniadze! czy cos sie da z
            tym zrobic?
            • milvana21 Re: CEAC POLONIA upada 19.09.05, 15:38
              A co z certyfikatami z jezyka, ktore byly wliczone w koszt kursu ?? Odwiedze