w.iwo 26.03.10, 13:38 potrzebuję kupić coś dla niemowlaczka, czy możecie mi polecić jakieś dobre sklepy w okolicy ? jestem nowa w tej branży Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
madziulec Re: Sklepy dla maluszków 26.03.10, 15:38 Nie do konca wiem jak dziala taka pol-hurtownia na Struzanskiej... Przecudowna jest KROPKA.. KOcham ich calym secem, niedaleko zlobka i nigdy nie pamietam jaka to ulica, ale to zaraz przy bibliotece, to powinnas wiedziec. Potem jest Bobas, vis-a-vis Adasia (tak mniej wiecej) i MC Donaldsa. Oni sa tacy rozni.. Dla mnie to sie po tym sklepie poruszac nei mozna, za ciasno.. Potem jest sklep w nowych tych wysokich wiezowcach, tam nei bylam... Odpowiedz Link Zgłoś
w.iwo Re: Sklepy dla maluszków 27.03.10, 13:50 dzięki, muszę się wybrać w celu rozpoznania terenu... czyli kupienia czegoś dla maluszka.... w błękitnym wybór był mały i ceny takie sobie... Odpowiedz Link Zgłoś
madziulec Re: Sklepy dla maluszków 27.03.10, 19:07 A wlasnie.. zapomnialam o blekitnym. ALe blekitne daje sie jakos tak samo z siebie zapominac o sobei... Odpowiedz Link Zgłoś
w.iwo Re: Sklepy dla maluszków 30.03.10, 13:54 w błękitnym słabo.. ale za to Kropka mnie zaskoczyła pozytywnie kupiłam ciuszki bardzo praktyczne i ładne, a przy tym nie zapłaciłam bajońskich sum... fajne te napisy na śpioszkach - "tata na prezydenta" albo "w tym domu jestem szefem" ) Odpowiedz Link Zgłoś
grzyb.0 Re: Sklepy dla maluszków 05.04.10, 22:35 Ja ciuszki lubię kupowac w Modne Dziecko na Słowackiego i Coccodrillo (ale tam na przecenach bardzo się opłaca), a tak poza tym to większośc spodni i bluz kupuję dla synka na allegro. Odpowiedz Link Zgłoś
w.iwo Re: Sklepy dla maluszków 06.04.10, 14:27 muszę zajrzeć, bardzo dziękuję... ponieważ moje maluchy już wyrosły, ten teren do tej pory jest dla mnie nieznany... ceny czasem szokują, a dzieci tak szybko rosną że czasem ma się wrażenie iż ciuchy się kurczą Odpowiedz Link Zgłoś