IP: 63.83.144.* 10.03.01, 21:08
KOSZALINSCY POLITYCY BIZNESMENI CO O NICH SADZIMY
USLUGI DOBRE I ZLE GDZIE WARTO POJSC A GDZIE NIE
NALEZY NIE KONIECZNIE GRZECZNIE
Obserwuj wątek
    • Gość: XYZ Re: HYDE PARK IP: 63.83.144.* 10.03.01, 21:12
      JEZELI MACIE TROCHE CZASU PISZCIE O KOSZALINIE CO WAM
      SIE NIE PODOBA SKLEPY LEKARZE LUDZIE URZEDY I
      URZEDNICY OCZYWISCIE O POZYTYWNYCH JEGOMOSCIACH JAK
      NAJWIECEJ JEZELI ZOSTALISCIE OSZUKANII PRZEZ
      NIEUCZCIWYCH KOSZALINIAN DAJMY IM W PUPE
      XYZ
      • Gość: XYZ Re: HYDE PARK IP: 63.83.144.* 10.03.01, 21:16
        KOSZALIN PRZEPIEKNE MIASTO TE FORUM JEST NIESTETY
        JEDNO NA KTORYM MOZEMY WYRAZIC SWOJE ZADOWOLENIE LUB
        OBUZRENIE NIESTETY GLOS POMORZA JESZCZE NIE WPADL NA
        POMYSL UTWORZENIA FORUM NA LAMACH SWOJEJ PRASY
        LOKALNEJ A SZKODA MOZE W PRZYSZLOSCI
        Z POWAZANIEM XYZ
        • Gość: Sloggi OHYDE PARK IP: *.man.polbox.pl 12.03.01, 12:48
          Zmienić to chciałbym Koszalin wizualnie, postawić ładne nowe domy. Ożywić to
          coś co w Koszalinie udaje Stare Miasto. Zlikwidować te puste wygony w środku
          miasta, wyremontować dworzec, rozreklamować Koszalin tak żeby przyciągnąć tu
          kapitał i zlikwidować bezrobocie. Odbudować kolej do Mielna, rozweselić
          blokowiska...............bardzo lubię Koszalin, ale jest tak smutnym miastem,
          że gdyby nie sentyment to w życiu już nie zajrzałbym tam. XYZ - nie obraż się
          ale taka jest prawda.
          • Gość: XYZ Re: OHYDE PARK IP: *.enter.net 23.02.02, 00:42
            Gość portalu: Sloggi napisał(a):

            > Zmienić to chciałbym Koszalin wizualnie, postawić ładne nowe domy. Ożywić to
            > coś co w Koszalinie udaje Stare Miasto. Zlikwidować te puste wygony w środku
            > miasta, wyremontować dworzec, rozreklamować Koszalin tak żeby przyciągnąć tu
            > kapitał i zlikwidować bezrobocie. Odbudować kolej do Mielna, rozweselić
            > blokowiska...............bardzo lubię Koszalin, ale jest tak smutnym miastem,
            > że gdyby nie sentyment to w życiu już nie zajrzałbym tam. XYZ - nie obraż się
            > ale taka jest prawda.




            DOPIERO TERAZ ZAUWAZYLEM ZE MASZ WADE WZROKU

      • Gość: XYZ Re: HYDE PARK IP: 63.83.144.* 10.03.01, 21:39
        CO SIE DZIEJE Z KOSZALINSKIMI OLIMPIJCZYKAMI NOWYMI
        STARYMI TALAJ STANDOWICZ CO Z OKONSKIM CZY JUZ
        PRZEGRAL CALA KASE W RULETE KOLOROWE JARMARKI ULICKI
        DALEJ ZAMIATA ZAMKI POD PLASZCZYKIEM DOBREGO
        SERDUSZKA CO SLYCHAC NA ZWYCIESTWA KTO SIE BOGACI A
        KTO BANKRUTUJE RUSZYC SIE TROCHE DO PISANIA
        KOSZALINIANIE CI OBECNI I CI BYLI
        Z POWAZANIEM XYZ
        • Gość: MARZAR Re: HYDE PARK IP: 195.117.164.* 17.03.01, 16:43
          Melduje się były Koszalinianin. Przyjechałem tam na jeden semestr na słynnej
          WSI a zostałem 15 lat. To miasto ma coś w sobie. Nazywałem je optymalnym -
          oferuje wszystko czego można oczekiwać od dużego miasta a jednocześnie wszędzie
          blisko i swojsko. Wyjeżdżałem z żalem i do dzisiaj z olbrzymim sentymentem
          wspominam. Może ktoś z starej WSI się zgłosi, może z elitarnego KAZELU ? Ha,
          stare dzieje ale miło by było powspominać. Co dzisiaj słychać w Koszalinie ?
          Czy ktoś pamięta słynną jarzynową w PINKFLOJDZIE ? albo imprezy w kreślarni
          albo juwenalia i zdobywanie browaru ? Dzisiaj pijam BROKA - niezłe !
          Czy ktoś pamięta bar WRZOS lub DZIKA ? Pozdrowienia dla koszaliniaków.
    • Gość: XYZ Re: HYDE PARK IP: *.enter.net 16.03.01, 20:29
      MALO NAS ANO MALO A TO DLACZEGO CO SIE DZIEJE Z BRACIA STUDENTSKA NIE MAJA NIC
      DO POWIEDZENIA KOSZALINIANIE ZAPRZETCZCIE IZ KOSZALIN TO SMETNA DZIURA
      NAPISZCIE CO CIEKAWEGO OSTATNI SIE WYDARZYLO W KOSZALINIE CZY TO PRAWDA IZ W
      BIESIEKIERZU POWSTALA SUPER DYSKOTEKA KREGIELNIA KTOS ODPOWIE
      Z POWAZANIEM XYZ
    • Gość: XYZ Re: HYDE PARK IP: *.enter.net 21.03.01, 18:19
      NA WAKACJE WYBIERAM SIE DO KOSZALINA CZY KTOS Z WAS MOZE POLECIC FAJNE IMPREZY
      ORGANIZOWANE W LATO JAKIES NOWE DYSKOTEKI KLUBY BILARDOWE ITP Z POWAZANIEM XYZ
      PS CO SIE DZIEJE Z DZIEWCZETAMI Z KOSZALINA CZY ONE TE WSPANIALE ISTOTY TUTAJ
      NIE ZAGLADAJA
          • Gość: XYZ Re: HYDE PARK IP: *.enter.net 24.04.01, 22:54
            Swieta i po Swietach Dalej cisza.Troche drgnelo przy innych tematach.Zaden z
            Koszalinskich Politykow nie ma chwili zeby napiszc cos nie cos o Koszalinie i
            wkladu w rozwoj miasta. Moze do uslyszenia Z Powazaniem XYZ
              • Gość: papadon Re: HYDE PARK IP: *.bydgoszcz.sdi.tpnet.pl 07.06.01, 18:56
                XYZ pytani eza sto a moze za tysiac punktow
                co moze byc slychac w POWIATOWYM MIASTECZKU NA
                PERYFERJACH KRAJU? gdzie wszystko juz rozszabrowano
                albo skradziono?
                o czym tu pisac ?
                KOSZALIN- stolica woj. koszalinskiego od 1975 bez
                Slupska.
                przemysl glownie elektro-maszynowy,spozywczy,....
                w okresie letnim turystyczna stolica pomorza
                srodkowego.......TAK BYLO
                a TERAZ- KOSZALIN - stolica powiatu( najwieksze miasto
                powiatowe w POLSCE!!!!!!) cienki osrodek gospodarczy
                duze bezrobocie

                OT CO MOZNA NAPISAC O KOSZALINIE
                • Gość: XYZ Re: HYDE PARK IP: 63.83.145.* 07.06.01, 22:46
                  Witam Papadon.Mysle iz nie jest tak zle jak to widzisz.Koszalin jest bardzo
                  ladnym i czystym miastem/zastrzegam sie iz nie bylem 7 lat/Mam jednak na biezaco
                  wiadomosci o tym miescie i mozliwosc obserwacji zachodzacych w nim zmian.Na
                  pewno na korzysc zmienila sie Zwyciestwa wspomne tylko o Hotelu Arka
                  Ciastkarnia Kaliszczaka Nowo otwierany PUB Kudelskiego czy chocby Centrum
                  Cegielskiego/ciekawe czy obecnie Cegielski to duzy biznes czy duza Mafia/Wakacje
                  i oto wlasnie chodzi.Wspaniale miejsce na okres letni Mielno Uniescie Lazy Raj
                  dla grzybiarzy Mostowo Rosnowo Zapewne w Amfiteatrze rowniez cos sie
                  dzieje.Szkoda tylko Gory Chelmskiej niewatpliwie az sie prosi o zorganizowanie
                  tam terenu rekreacyjnego typu olbrzymi PARK WODNY z czescia rozrywkowa./Moze
                  jak wroce do Koszalina to cos tam wybuduje/Na pewno nie jest wykorzystane
                  Mostowo pomimo iz jest wspanialy dojazd jak rowniez Rosnowo.Ale ogolnie nie
                  jest zle powiem wiecej jest bardzo dobrze.Sa nowe uczelnie i to cieszy Koszalin
                  byl zawsze miastem mlodziezy,i tak trzymac.Przed nami wspaniale trzy miesiace
                  wakacji zycze wszystkim wspanialej pogody a rodowitym Koszaliniana UDANEGO
                  BIZNESU i oby tlok byl taki na plazy zeby wam kasy sie nie domykaly od utargow.
                  Pozdrawiam XYZ
                  • Gość: XYZ Re: HYDE PARK IP: *.enter.net 19.07.01, 02:33
                    Towazystwo sie obudzilo i to dobry prognostyk na przyszlosc Moze jest nudno a
                    moze nie mysle iz w przyszlosci i to niedalekiej Koszalin pokaze wszystkim
                    Pomorzanom na co ich stac Jest juz duzo a na pewno bedzie duzo wiecejTakie
                    slawy Koszalina jak Cegielski Kaliszczak Kudelski Rzewuski Reclaw i jemu inni
                    jeszcze wzniosa sie na wyzyny swoich mozliwosci nie wspomne o innych
                    slawetnych!!!
                    Pozdrawiam XYZ
                • Gość: sophers Re: HYDE PARK IP: *.koszalin.sdi.tpnet.pl 25.07.01, 13:49
                  Co się dzieje w wakacje w Koszalinie?
                  Obawiam się ze niewiele...
                  Porazkolejny mamy festiwal kabaretu,na którym zobaczymy to samo co rok i co dwa
                  lata temu...imprez raczej nie wiele...
                  żeby na jakaś w miarę dobrą trafić trzeba się do mielna wybrać (zapłaciwszy
                  wcześniej haracz MZK)
                  A tam polecam Rzulfia- naprawde dobra muza
                  reasumując: koszalin to taka dziura w ziemi pomiędzy Szczecinem a 3 miastem
                  • Gość: ARTUR Re: HYDE PARK IP: 194.103.191.* 27.07.01, 05:40
                    Gość portalu: sophers napisał(a):

                    > Co się dzieje w wakacje w Koszalinie?
                    > Obawiam się ze niewiele...
                    > Porazkolejny mamy festiwal kabaretu,na którym zobaczymy to samo co rok i co dwa
                    >
                    > lata temu...imprez raczej nie wiele...
                    > żeby na jakaś w miarę dobrą trafić trzeba się do mielna wybrać (zapłaciwszy
                    > wcześniej haracz MZK)
                    > A tam polecam Rzulfia- naprawde dobra muza
                    > reasumując: koszalin to taka dziura w ziemi pomiędzy Szczecinem a 3 miastem


                    WPADNIJ DO MNIE DO SZWECJI.
                    ZAPRASZAM.

                    • Gość: XYZ Re: HYDE PARK IP: 63.83.144.* 15.07.02, 23:27
                      Gość portalu: ARTUR napisał(a):

                      > Gość portalu: sophers napisał(a):
                      >
                      > > Co się dzieje w wakacje w Koszalinie?
                      > > Obawiam się ze niewiele...
                      > > Porazkolejny mamy festiwal kabaretu,na którym zobaczymy to samo co rok i c
                      > o dwa
                      > >
                      > > lata temu...imprez raczej nie wiele...
                      > > żeby na jakaś w miarę dobrą trafić trzeba się do mielna wybrać (zapłaciwsz
                      > y
                      > > wcześniej haracz MZK)
                      > > A tam polecam Rzulfia- naprawde dobra muza
                      > > reasumując: koszalin to taka dziura w ziemi pomiędzy Szczecinem a 3 miaste
                      > m
                      >
                      >
                      > WPADNIJ DO MNIE DO SZWECJI.
                      > ZAPRASZAM.


                      i co slychac w Szwecji a dokladniej w jakim jestes miescie bywalo sie tam oj
                      bywalo
                      >
                    • Gość: Wanka Re: HYDE PARK IP: 24.229.107.* 07.02.03, 14:54
                      Gość portalu: ARTUR napisał(a):

                      > Gość portalu: sophers napisał(a):
                      >
                      > > Co się dzieje w wakacje w Koszalinie?
                      > > Obawiam się ze niewiele...
                      > > Porazkolejny mamy festiwal kabaretu,na którym zobaczymy to samo co rok i c
                      > o dwa
                      > >
                      > > lata temu...imprez raczej nie wiele...
                      > > żeby na jakaś w miarę dobrą trafić trzeba się do mielna wybrać (zapłaciwsz
                      > y
                      > > wcześniej haracz MZK)
                      > > A tam polecam Rzulfia- naprawde dobra muza
                      > > reasumując: koszalin to taka dziura w ziemi pomiędzy Szczecinem a 3 miaste
                      > m
                      >
                      >
                      > WPADNIJ DO MNIE DO SZWECJI.
                      > ZAPRASZAM.
                      >



                      W tej Szwecji to ponoc z murzynow


                      robia eunuchow

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka