22.02.13, 17:44
... Chevrolet Super Sport zakazany w Izraelu ...
Obserwuj wątek
    • panidemonka Re: Hmm... 23.02.13, 07:54
      Nie byłam w Izraelu, nie jestem filosemitką, nie jestem też antysemitką.
      Ale!
      "SS" kojarzy mi się jednoznacznie zawsze i wszędzie. Nawet gdybym chciała, to nic na to nie poradzę.
      • ave.duce Re: Hmm... 23.02.13, 08:07
        Mnie też, ale co powiesz na to:

pl.wikipedia.org/wiki/Sikorsky_CH-53E_Super_Stallion
        pl.wikipedia.org/wiki/Si%C5%82y_Powietrzne_Izraela
        Wrażliwość na skrót urosła z biegiem lat? Wydaje się, że powinno być odwrotnie.
        • panidemonka Re: Hmm... 23.02.13, 08:19
          Moja wrażliwość na skrót nie urosła i nie zmalała. Została mi wdrukowana ileś lat temu i nie potrafię (nie chce mi się) tego zmienić.
          No i przyznaję, że jeśli chodzi o urodę rzeczy użytecznych to jestem abnegatką i nie znam się-ma być funkcjonalnie i to mi do szczęścia wystarczy.
          Powyższe nie dotyczy mnie jeśli chodzi o np. meble. Trudno, mam taki deficyt ;)

Teraz muszę załatwić kilka ważnych spraw=muszę już wracać do realnego życia.
          Trzymaj się zdrowo i ciepło :)
          • ave.duce Re: Hmm... 23.02.13, 08:34
            Nie Ciebie miałam na myśli.
            Auto nie do przyjęcia, ale śmigłowiec "na stanie armii" i owszem, był.
    • maniasza Re: Hmm... 23.02.13, 08:24
      A wystarczyło inną nazwę nadać na lokalny rynek :)
      Tak jak w przypadku Mitsubishi Pajero (fuj brzydko :) na hiszpańskim rynku.
      U nas tez Osram teoretycznie nie powinien byl przejść marketingowo, a jednak.

Wiem, że nie ta "ranga", tym niemniej dziwi mnie, że takie Super Sport
      tak się kojarzy.
      • ave.duce Re: Hmm... 23.02.13, 08:36
        Jakieś to naciągane, wziąwszy pod uwagę śmigłowiec, o którym wspominam wyżej.
    • gat45 Re: Hmm... 23.02.13, 08:52