ave.duce 22.02.13, 17:44 ... Chevrolet Super Sport zakazany w Izraelu ... Odpowiedz Link Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
panidemonka Re: Hmm... 23.02.13, 07:54 Nie byłam w Izraelu, nie jestem filosemitką, nie jestem też antysemitką. Ale! "SS" kojarzy mi się jednoznacznie zawsze i wszędzie. Nawet gdybym chciała, to nic na to nie poradzę. Odpowiedz Link
ave.duce Re: Hmm... 23.02.13, 08:07 Mnie też, ale co powiesz na to: pl.wikipedia.org/wiki/Sikorsky_CH-53E_Super_Stallion pl.wikipedia.org/wiki/Si%C5%82y_Powietrzne_Izraela Wrażliwość na skrót urosła z biegiem lat? Wydaje się, że powinno być odwrotnie. Odpowiedz Link
panidemonka Re: Hmm... 23.02.13, 08:19 Moja wrażliwość na skrót nie urosła i nie zmalała. Została mi wdrukowana ileś lat temu i nie potrafię (nie chce mi się) tego zmienić. No i przyznaję, że jeśli chodzi o urodę rzeczy użytecznych to jestem abnegatką i nie znam się-ma być funkcjonalnie i to mi do szczęścia wystarczy. Powyższe nie dotyczy mnie jeśli chodzi o np. meble. Trudno, mam taki deficyt ;) Teraz muszę załatwić kilka ważnych spraw=muszę już wracać do realnego życia. Trzymaj się zdrowo i ciepło :) Odpowiedz Link
ave.duce Re: Hmm... 23.02.13, 08:34 Nie Ciebie miałam na myśli. Auto nie do przyjęcia, ale śmigłowiec "na stanie armii" i owszem, był. Odpowiedz Link
maniasza Re: Hmm... 23.02.13, 08:24 A wystarczyło inną nazwę nadać na lokalny rynek :) Tak jak w przypadku Mitsubishi Pajero (fuj brzydko :) na hiszpańskim rynku. U nas tez Osram teoretycznie nie powinien byl przejść marketingowo, a jednak. Wiem, że nie ta "ranga", tym niemniej dziwi mnie, że takie Super Sport tak się kojarzy. Odpowiedz Link
ave.duce Re: Hmm... 23.02.13, 08:36 Jakieś to naciągane, wziąwszy pod uwagę śmigłowiec, o którym wspominam wyżej. Odpowiedz Link