lipiec23 05.03.10, 10:24 czy przygotowanie każdego portalu/każdej strony www mieści się w normie art. 4 pkt 3 lit. g; jaka jest definicja materiałów programowych? Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
kancelariazp.pl Re: art. 4 pkt 3 lit. g 09.03.10, 10:57 Rozwiązanie tego problemu nie jest niestety zbyt oczywiste. Mając na uwadze treść uzasadnienia do nowelizacji, to wprowadzona zmiana (wskazanie miejsc emisji, w tym dodatkowo Internet i wykreślenie podmiotów, które miałyby emitować materiały programowe) miała na celu wyłącznie doprecyzowanie zapisów ("Doprecyzowanie przedmiotowego przepisu jest związane z postępującym rozwojem technologii internetowych i popularyzacją Internetu; ponadto emisja materiałów programowych coraz częściej może mieć miejsce również w Internecie.") Dlatego też nie wydaje się, aby ustawodawca miał na myśli jakiekolwiek strony/ portale internetowe i jakiekolwiek materiały na nich publikowane. Raczej chodziło w dalszym ciągu o programy (audycje) telewizyjne i radiowe, które obecnie często emitowane sa również za pomocą internetu. Natomiast sposób dokonanej zmiany jest dość dyskusyjny i wydaje się, że można byłoby wywieść z niego zdecydowanie szerszy zakres zastosowania ww. przepisu w nowym brzmieniu. Odpowiedz Link Zgłoś
2bolls Re: art. 4 pkt 3 lit. g 17.03.10, 09:45 Witam, a czy zamówienie, którego przedmiotem jest produkcja 4 spotów reklamowych za kwotę łączną powyżej 14 000 euro, może być zrealizowane w trybie tego art.? Pozdrawiam Odpowiedz Link Zgłoś
kancelariazp.pl Re: art. 4 pkt 3 lit. g 24.06.10, 22:44 Zgodnie z art. 4 pkt 3 lit. g ustawy PZP nie stosuje się do zamówień, których przedmiotem jest nabycie, przygotowanie, produkcja lub koprodukcja materiałów programowych przeznaczonych do emisji w radiu, telewizji lub Internecie. Kwestia wysokości kwoty wartości szacunkowej zamówienia nie ma znaczenia dla zastosowania ww. przepisu. Odpowiedz Link Zgłoś