Dodaj do ulubionych

Problemy z niskim ft3

20.06.21, 15:33
Cześć mam problemy z niskim ft3 i ze złym samopoczuciem moje ostatnie wyniki to ft3 -30% ft4 - 74% witb12-612norma 187-883 ferrytyna 91,8norma 21,8-274,6 cynk 116norma 50-150 magnez 0,97 norma 0,66-1,07 biorę dawkę 106letroxu plus +5t3 nie wiem czy zwiększać novothyral lekarz mówi że wyniki dobre ale ja poczytałem forum i wiem że moje złe samopoczucie jest chyba spowodowane niskim ft 3 ale nie wiem ile zwiększyć novothyral ponieważ nie mam doświadczenia z tym lekiem po wprowadzeniu novo przez pierwsze kilka dni czułem się o dużo lepiej ale teraz znowu jest źle wchodziłem na novo z 1/4 75 teraz biorę 1/4z100 proszę o pomoc doświadczonych z lekiem novothyral bo tak się nie da żyć a Endo mówi że wyniki są już dobre jak pytam o ft3 to mówi że spokojnie wzrośnie a ja już czekam 6miesiecy i nic pozdrawiam
Obserwuj wątek
      • artur11111111 Re: Problemy z niskim ft3 23.06.21, 12:14
        Dzisiejsze wyniki na 106letroxu+5t3 ft3-53,5% ft4-60,2% hormony ładnie się równają ale samopoczucie tragedia jest mi tak gorąco że płonę od środka ,zero sił nie wiem czy tak działa T3 i ile to może trwać żeby to przetrzymać miałem nadzieję że w końcu jak lekarz przepisze novothyral to będzie to lek dla mnie i w końcu będę się dobrze czuć ale teraz to już nie wiem co robić pozdrawiam
    • artur11111111 Re: Problemy z niskim ft3 28.06.21, 09:52