Dodaj do ulubionych

Czy to nerwica

20.09.21, 08:25
Witam wszystkich na forum, rok temu nagle dostałam zaburzeń równowagi, falowanie podłogi, uczucie chodzenia po miękkim podłożu. Zaczęły się badania , badania krwi , kardiolog , laryngolog , tk głowy we wszystkich badaniach wszystko było w porządku. Zaczęłam brać jakieś witaminy żeby zobaczyć czy coś Mi się poprawi , przez te zawroty badałam się wychodzić sama z domu żeby np nie zemdleć na ulicy . Poszłam w końcu do neurologa zbadał mnie i stwierdził że wszystko jest w porządku i że mam nerwice . Trochę się wystraszyłam bo wiem mniej więcej co to jest bo moja koleżanka to ma . Dostałam leki na zawroty po dwóch tygodniach przeszlo i było super. Po niedługim czasie zaczęły mnie strasznie boleć plecy i miałam mdłości, przez półtora tygodnia naklejalam plastry rozgrzewające na plecy i bol razem z mdlosciami przeszedł. Ostatnio byłam przeziębiona w nocy obudziłam się z zatkanym nosem , nie chcąc się męczyć wzięłam krople do nosa i za chwilę cały się odetkal ( dodam że od dwóch lat mam zatkany nos bez kataru) więc po wzięciu kropli nagle mogłam swobodnie oddychać i jakos było Mi dziwnie tak jakby powietrze nie miało zapachu No naprawdę dziwne uczucie, nie spalam pol nocy i od tej pory np kilka razy w dniu skupiam się jak oddycham czy nie mam tego samego, myślałam że to może przez to że przez ostatni czas miałam raz jedną raz drugą dziurkę zatkana aa tak nagle obydwie były odetkane , boję się że nagle to uczucie znowu wróci. Co państwo o tym myśla ? Czy to nerwica?
Obserwuj wątek
        • justtt223 Re: Czy to nerwica 20.09.21, 14:35
          Nie mam teraz takiego lęku jak np 3 dni temu, staram się tłumaczyć sobie ze wszystko jest w porządku. Zastanawiam się czy to nie wina tego nosa ze zażyłam te krople i mogłam swobodnie oddychać
          • mardaani.74 Re: Czy to nerwica 20.09.21, 15:32
            Lek psychotropowe są bardzo różne i podawane w różnych dawkach i nie ma co ich demonizować. Jeśli lekarz uzna że lek byłby pomocny to nie powinnaś się obawiać z pewnością nie dostaniesz niczego silnego. żadnego "ogłupiacza". takie samopoczucie może być też związane z depresją wtedy leki antydepresyjne są naprawdę wybawieniem.

            W przypadku takich zaburzeń zaleca się przede wszystkim psychoterapię. poznane swoich emocji reakcji ciała na te emocje. Uczy się jak reagować żeby lęk ustępował zamiast się nasilać.

            Ne martw się nie jesteś "ciężkim" przypadkiem nie znanym medycynie. To raczej psychiatryczna waga piórkowa.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka