Dodaj do ulubionych

Depresja objawy

04.01.24, 14:06
Dzien dobry. Miesiac temu zdiagnozowano u mnie depresja. Dostalem juz leki, ktore przyjmuje. Objawy, ktore mam jednak wystepuja u mnie posiadam od kilku lat, wiec nie jestem pewny tej diagnozy.

Mnie wiecej gdy zaczelo psuc sie moje zdrowie wystapila sytuacja w ktorej mocno przesadzilem z alkoholem. Przez kilka tygodni albo nawet miesiecy wymiotowalem po kazdym wypitym piwie. Po jakims czasie przeszlo i moglem spozywac alkohol. Objawy jak trzesace sie rece, nie wyspanie itp. dotyczace depresji towarzysza mi do dzisiaj.

O tej sytuacji przypomnialem sobie dzisiaj, wiec psychiatra nie jest poinformowany. Co tym sadzicie? Czy ta sytuacje mogla miec wplyw na moj uklad nerwowy?
Obserwuj wątek
    • m2024 Re: Depresja objawy 08.01.24, 15:13
      Może alkohol uszkodził coś w mózgu, i tak mogła się zacząć depresja. Nie jestem lekarzem więc to takie tylko przypuszczenia, natomiast w rodzinie mam osoby które nadużywają alkoholu. Powinieneś sobie zbadać poziom witamin z grupy B w organizmie, często ten brak powoduje depresję, a niedobór jest najczęściej u osób pijących alkohol. Powinieneś też zbadać poziom magnezu.
      • fakeguy Re: Depresja objawy 10.01.24, 10:09
        Robilem badania hormonalne. Witamina D 14.8ng/ml, czyli sa braki. Kwas foliowy i feratyna mieszcza sie w zakresach, ale sa na niskich poziomach.
    • sp9tcu Re: Depresja objawy 08.01.24, 23:59
      Pijesz lelarstwa to dobrze
      Czy przy tym pijesz wódkę ,piwo ,wino ?
      • fakeguy Re: Depresja objawy 10.01.24, 10:09
        Wodke nie. Piwo czasem tak, jak z kolegami wychodze.
        • sp9tcu Re: Depresja objawy 11.01.24, 18:45
          i ROBISZ BARDZO ŹLE
          chcesz znales się w szpitalu
          przykład
          w 2002 było wesele w rodzinie
          wypiłem szklanke szmpana i kieliszek
          po 1 cały sie czesłem
          po 2 strasznie spać mi sie chciało
          zamiast wesela spałem w domu