Forum Kuchnia Kuchnia
ZMIEŃ
      sos sojowy

    sos sojowy

    (189 wyników)
    • małż robił zakupy i teraz mam w lodówce czerwoną pastę curry, mleczko kokosowe, sos sojowy jasny... chyba ma ochotę na kuchnię azjatycką :) może podpowiecie do czego je wykorzystać? nigdy dotąd nie korzystałam z takich produktów. dziękuję i pozdrawiam
    • Jest tyle rodzai ze nie wiem ktore kupic ? sos sojowy jasny czy ciemny ? podobnie z octem balsamicznym, jakich uzywacie ?
    • Z gory dziekuje za podpowiedzi
    • Czy znacie jakies ciekawe przepisy, w których można wykorzystac sos sojowy? jakieś mięsko, warzywka albo ryż? Wielkie dzięki za podpowiedzi,pozdrawiam, Babeczkaa
    • Olej sezamowy ciemny nie może być używamy do smażenia. W jakich daniach mogę go używać? Dziękuję za pomoc
    • mam nadzieje ze nie nakrzyczycie na mnie za to pytanie ale jestem poczatkujaca w kuchni, do czego sie uzywa sos sojowy? jak smakuje?
    • nauczcie początkującą czym różnią się te dwa sojowe sosy? Czy jest jakieś rozgraniczenie, który do czego lepiej dodawać? Np. do marynaty miodowo- pikantnej do skrzydełek kurczaka jaki? dziękuję za wszelkie nauki
    • Znalazłam w lodówce siostry sos sojowy, ale jej nie ma w Polszcze, a mnie ciekawi do czego on się nadaje? Może jakieś propozycje? Z góry dzięki
    • moglibyscie polecic jakies niezbyt skomplikowane potrawy z tym skladnikiem? czy moze po prostu zastepowac nim sos sojowy?
    • mam filet z kurczaka, mrożoną fasolkę, mrożony groszek cukrowy, imbir, grzybki moon, malutką kapustę pekińską... Jakąś dobrą "chińszczyznę" da się z tego zrobić? :)
    • jak w temacie do czego stosować stałem się posiadaczem 2 butelek doktor Rogowski mi sprezentował w pierwszy dzień świąt i coo dalej.......
    • Witajcie proszę o radę nt. dania obiadowego. Mam kapustę pekińską, piersi kurczaka, paprykę czerwoną. Czy pekinka nadaje sie do smażenia z mięsem kurczaka?
    • Zwykle piekac kaczke porzadnie ja mylem, smarowalem olejem z odrobina soli, posypuwalem majerankiem i po jakis 2-ch godzinach pieklem z jablakami w srodku. W tym roku troche sie wzorowalem na kaczce po pekinsku i dzien wczesniej 3 minuty kapieli we wrzatku, potem osuszenie, ostygniecie, smarowanie kilka razy bejca na bazie miodu, z wodka i przyprawami na bazie curry (druga sztuka miod+wodka+ sos sojowy i majeranek). Kruszenie w lodowce,przeplatane ponownymi smarowaniami, po kilkunastu godzin...
    • W chińskiej knajpie w Sopocie (tej w hotelu chińskim nad morzem) jadłam coś, co mi strasznie smakowało, były to cienkie paski wieprzowiny w sosie, w którym wyczuwalny był smak sosu sojowego, z grzybami mun i chyba jakimiś warzywami, może paskami bambusa? Nazywało się to wieprzowina po syczuańsku, nie wiem czy dobrze myślę, że to będzie coś, co po angielsku nazywa się "twice cooked pork"? Macie może jakiś klasyczny przepis jak to zrobić własnoręcznie? Googlam sobie i googlam, i co prze...
    • mam przepis na marynate z winem itp. ale nie mam skladnikow i juz nie kupie. za to mam przyprawe 5 smakow, sos sojowy, cukier trzcinowy. mozecie podpowiedziec jak zrobic fajna marynate i ile w niej trzymac miesko?
    • ostatnio w miarę często przygotowuję pseudo chińszczyznę na obiad. pseudo bo obyta w kuchni za bardzo nie jestem i wrzucam na patelnie to co akurat mam. używam przyprawy kamis 5 smaków i chciałam dokupić jakiś sos sojowy. tylko nie wiem, który lepiej. jasny, ciemny grzybowy? kupiłabym wszystkie, ale nie wiem, jak długo mogą one stać i czy faktycznie będą się "zużywać". myślałam, że może kupię tylko ciemny, ale on głównie do wołowiny i wieprzowiny. a co z kurczakiem? tez może być, czy to...
    • ... żeby fajne danie sałatkowe było? widziałam w hipermarkecie na garmażerce z marchewką i zdaje się kalmarami. Ale wszystko sklejone wielką ilością majonezu. a ja bym wolała tak jakoś ciekawiej - np. dodać sosu sojowego, albo rybnego, może cytryny lub limonki, jakiś imbir? i jakieś inne dodatki. znacie jakieś przepisy?, na zupy znalazłam kilka, ale na "sałaty" to już nie bardzo.
    • witam! mam do Was prosbe..potrezbuje kupic sos do sushi, o ktorym nie mam pojecia jak sie nazywa.. szykuje Kolacje-na-specjalna-okazje dla narzeczonego i postanowilam sie wysilic;)sos ma slodki smak,jest ciemny i baardzo gesty, czseto polewaja nim maki( do tego sezam i jest bomba!). czy ktos z Was sie moze oreintuje pod jakimi nazwami mam go szukac?dzieki wielkie p.s. aaaaa.. jeszcze jedno..ja z surowej maslanej/lososia zrobic ntaka puchote jak w barach sushi? czy wystarczy tylko sol?? ile t...
    • Przepraszam, jesli temat juz wielokrotnie przewijał się przez forum, jestem tu pierwszy raz, postanowilam wyeliminowac z diety wszelkie syfy typu kostka rosołowa, Vegeta, itp. Jesli chodzi o mieso - nie ma problemu, przyprawy wystarcza, ostatnio odkryłam fit up Winiary, sa super, ale ciekawa jestem, jak ugotowac rosoł bez kostki rosolowej, lub tym bardziej bez soli. Bardzo Was proszę kochani, żebyście mi napisali wszystkie doświadczenia, jakie macie w tym temacie.
    Pokaż wątki z forum:

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się