ewa9876 12.03.04, 12:50 Szukam osób mających doświadczenie w ubieganiu się o pracę i pracy we francuskiej firmie. Czym rózni się interview i czy sie wogóle róźni? Jak pracują Francuzi? Inaczej niz Polacy czy tak samo? Odpowiedz Link Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
marseille30 Re: praca we francuskiej firmie 12.03.04, 19:55 Czy to praca we Francji, czy w Polsce? Pozdrawiam, Ola Odpowiedz Link
prevostiere Re: praca we francuskiej firmie 12.03.04, 21:35 Pracowalam i we francuskiej firmie w Polsce i teraz we Francji. Co Cie konkretnie interesuje? Odpowiedz Link
galinette Re: praca we francuskiej firmie 13.03.04, 14:44 Tout bien penser les Français au boulot ne sont que des stakhanovistes de la gaudriole et de la picole. Tout est prétexte à ouvrir les bouteilles et à parler de cul et surtout dire mal des autres Quant aux fonctionnaires ... autant pisser dans un violon. Odpowiedz Link
ewa9876 Re: praca we francuskiej firmie 16.03.04, 19:36 Niestety nie rozumiem wszystkiego co napisala galinette, ale jakos chyba nie bardzo mi sie to podoba. Mam szanse pracy we francuskiej firmie w Warszawie, a potem wyjazd na kontrakt do Francji. Nie bardzo wiem jak sie do tego przygotowac, zeby wypasc dobrze. Szanse mam duze, nie wiem tylko jakie roznice sa w samej pracy. Jakie sa wymagania? Czego sie oczekuje? Jacy mentalnie sa ludzie... Odpowiedz Link
melmire Re: praca we francuskiej firmie 16.03.04, 23:05 Ja zaryzykowalabym stwierdzenie ze normalni Ale to zalezy, po pierwsze na niefajnych ludzi zawsze mozna trafic, po drugie od specyfiki firmy (duza,mala) itp. Ogolnie rzecz biorac - nie przejmuj sie. W razie czego uciekniesz Odpowiedz Link
galinette @ewa 17.03.04, 11:25 Tu veux donc un topo sur une journée ouvrable d’une boîte fr. ?! J’ai l’impression ( mais c’est juste mon pressentiment ) qu’avant d’être embauchée tu souffres déjà du syndrome « peurdupion » Pour remonter ton moral qu’il semble être dans les socquettes - un mot ! T’inquiètes ! Pour t’acclimater parmi les français il ne faut pas sortir de Politechnique. Profite de petites pauses clop-café en joyeuse compagnie de stakhanovistes – va brouter un peu de nicotine, abreuve –toi d’un gobelet du pur Arabica ... c’est un lieu chouette ... salle de pause. Pour plus de détails n’hésite pas à m’écrire à ma boitomel et on verra ce qu’on pourra faire de plus pour toi Et garde en tête cette phrase fétiche de galinette : « Vivement ce soir qu’on se couche » Odpowiedz Link
krystyna_jl Re: @ewa 19.03.04, 01:57 ...pause-café, et ...le déjeuner aussi, dans le bistro du coin, entre midi et 2. Au moment du café, tu feras déjà partie de la boite....en résumé, évite au début manger toute seule tes sandwiches , c'est irrattrapable! Bon courage, bonne chance, et...fonce! Odpowiedz Link
ondine Re: @ewa 27.03.04, 22:15 à la fac, on n arrete pas de prendre des pauses- clope, café, gaufre, sandwich, pita, durum, bière, et puis fini, la journée passe vite! par rapport à ce que je faisais en pologne, ici c est rien.. et j ai les meilleurs cotes avec mon pauvre français ( y'a 18 mois, je ne savais mme pas dire bonjour...) Odpowiedz Link