Dodaj do ulubionych

Przyrowski broni jedenastkę!

IP: *.brzesko147.tnp.pl 17.10.09, 20:20
zgadzam sie z komentatorem ten sedzia nie powinien juz do reki gwizdka dostac...
j**** PZPN
Obserwuj wątek
    • Gość: kibic Przyrowski broni jedenastkę! IP: 91.200.92.* 17.10.09, 20:53
      nie no bez jaj, chyba za niskie wyroki sędziowie dostają
      dla tego pana w dziesięcio stopniowej skali ocena -2.
    • soren Przyrowski broni jedenastkę! 17.10.09, 21:29
      sędzia już się zastanawia czy pojedzie do Wrocławia
    • Gość: sedzia Przyrowski broni jedenastkę! IP: *.zone9.bethere.co.uk 17.10.09, 21:56
      ten karny to po prostu skandal
    • Gość: sędzia 3 ligi Przyrowski broni jedenastkę! IP: *.chello.pl 17.10.09, 22:49
      moze to zabrzmi dziwnie ale wielka szkoda że z tego bramka nie
      padła. moze bartosa w końcu z ligi by usunęli i od razu do np 5 ligi
      wywalili. a tak to podyktował karnego z kapelusza ale w sumie wyniku
      nie wypaczył. ocene dostanie słabą ale niestety nie dyskwalifikującą
      go. a szkoda. sam jestem sędzią 3 ligi i wstyd mi za niektórych
      kaloszy ligowych.
    • Gość: sędzia 3 ligi Przyrowski broni jedenastkę! IP: *.chello.pl 17.10.09, 22:51
      należy mieć tylko nadzieję że obserwatorem tego meczu był
      kostrzewski. on by pogonił gościa z ekstraklasy na zawsze.
    • Gość: gość Przyrowski broni jedenastkę! IP: *.chello.pl 17.10.09, 23:20
      Wiem ze nikt nie jest idealny...no ale kurde..!! takie bledy..!?!;O
      ja piernicze..do III ligi go..niech wie ze sie nie nadaje na
      ekstraklase...;/
    • Gość: buzZ Przyrowski broni jedenastkę! IP: 200.88.48.* 18.10.09, 04:27
      Koniec PZPN!!!

    • Gość: Wiślak Przyrowski broni jedenastkę! IP: *.chello.pl 18.10.09, 09:02
      Kibicuje Wiśle ale uznanie dla Przyrowskiego. A sędzia z Koruupcjorza xD
    • Gość: wąsaty Przyrowski broni jedenastkę! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.10.09, 10:03
      I o to chodzi polscy sędziowie...
      Brawo Przyrowski, ale ta jedenastka była slabo wykonana ;P.Dzisiaj
      szlagier w TVP 2!!
    • Gość: bezczelnynumer on się nie pomylił!on szukał okazji IP: *.chello.pl 18.10.09, 11:20
      a czas uciekał. Słaby jest i nie nadaje do ekstraklasy. Musi iść do fryzjera
      na kursy z drukarstwa.
    • Gość: fair play Przyrowski broni jedenastkę! IP: *.cdif.cable.ntl.com 18.10.09, 14:45
      sédzia w przerwie meczu chyba mial cos obiecane...
    • Gość: sopel91 Re: Przyrowski broni jedenastkę! IP: *.ingram.com.pl 18.10.09, 16:35
      zgadzam sie. ten Sedzia to w B-klasie sobie takie karne moze gwizdac. widac co
      robi PZPN... ehh...
    • Gość: jan dzban Przyrowski broni jedenastkę! IP: *.p.lodz.pl 18.10.09, 21:08
      faulu nie bylo0 rzut karny byl , chwile pozniej faul na bramkarzu lapiacym
      pilke gwizdek milczy zenujacy jest ten poziom polskiej pilki i sedziowania
    • Gość: Miki szkoda bo... IP: *.robbo.pl 19.10.09, 00:21
      a gdyby strzelił? Kto oddałby premie zawodnikom, kto oddałby punkty
      klubowi?
      Może lepiej gdyby strzelił karnego Wojciechowski by sam to całe PZPN
      wywrócił "do góry nogami".

      A dla Przyrowskiego: szacunek!

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka