Dodaj do ulubionych

Jestem kierowcą...

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.11.10, 12:35
z południa, jechałem przez Zabrze wczoraj. Zazdroszczę kilku nowych rond ( dawno tu nie byłem), tym jeszcze wykańczanym zjeżdżałem w kier. Makoszów - super !
Obserwuj wątek
    • Gość: tyzkierowca Re: Jestem kierowcą... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.11.10, 13:03
      Zazdrość zazdrość bo jest czego :)
      • magdalena33m Re: Jestem kierowcą... 21.11.10, 22:11
        Noooo! jaki pozytyw na forum, ktos coś chwali, bardzo ładnie:)
        • Gość: auto-kier Re: Jestem kierowcą... IP: *.stk.vectranet.pl 05.12.10, 16:14
          naprawdę ładne rozwiązanie a będzie jeszcze lepiej jak zakończa zjazdy ze średnicówki
    • teletoobis Re: Jestem kierowcą... 05.12.10, 16:35
      z poludnia Zabrza? czyli z Konczyc....
      tak- wszystko by sie zgadzalo.....
      • Gość: Skuteczna Gosia Re: Jestem kierowcą... IP: 46.113.68.* 06.12.10, 12:46
        Wiem, co czujom kierowcy, bo sama dużo jeżdżę po tym mieście. Cieszy, ten optymizm kierowców poruszających się sprawniej po Zabrzu. Najeździłam się wiele razy do Warszawy i prosiłam, by wyciągać ten projekt czy tamten z kosza. Teraz mamy więc już ronda, kierowcy wreszcie już odetchnenli.
        • Gość: kielonek-online Re: Jestem kierowcą... IP: *.stk.vectranet.pl 06.12.10, 20:40
          Nie wiesz jednak co czują ludzie, którzy skończyli podstawową szkołę.
          Czują, że nie wiedzą co "czujom"
          Czuję durnotę niepoprawną, to wstrętny zapach.
          • Gość: michu Re: Jestem kierowcą... IP: *.proxnet.pl 07.12.10, 00:29
            Ech, dawno nie jechałaś Wolności od Rudy Śląskiej! Tu dopiero jest czego zazdrościć, koreczek do Rymera zaczyna się często na Zaborzu (na wysokości pętli) Tu, jest dopiero czego zazdrościć!!!! A robota przy Rymera posuwa się w tępie aut stojących w owym koreczku!
            • magdalena33m Re: Jestem kierowcą... 09.12.10, 01:08