sundry Re: Najdziwniejsze zestawy, z jakimi sie spotkaly 04.01.09, 20:13 Ostatnio w moim kościele roczek miała Czelsi Pietruszka Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: przyssawka Re: Najdziwniejsze zestawy, z jakimi sie spotkaly IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.01.09, 13:14 Robert Posłuszny Artur Drżał Magda Czekaj W mojej dawnej pracy była katarzyna Łokieć-Kolanko, a w bazie naszych klientów była Alicja Mowa-Trawa Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Lucy Re: Najdziwniejsze zestawy, z jakimi sie spotkaly IP: 213.192.64.* 23.01.09, 12:15 Moja siostra studiowała z 2 osobnikami nazywającymi się uroczo: Andromeda Wróbel i Oktawian Bąbel A przewinął mi się jeszcze w życiorysie Gianni Ciuruś Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: kaska Re: Najdziwniejsze zestawy, z jakimi sie spotkaly IP: *.mobile.playmobile.pl 04.06.09, 23:06 Ze mną studiuje Monika Czekaj- może rodzina. Ze śmiesznych zestawów- ale z zawodami to znam fryzjerkę o nazwisku Sczotka. Studiuję chemię na UW, wykładał u nas kiedyś Ś. P. prof. dr hab. Stanisław Głąb. Jak pierwszy raz to usłyszałam, to myślalam,że to jakiś żart Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Kamila Re: Najdziwniejsze zestawy, z jakimi sie spotkaly IP: *.nplay.net.pl 16.11.10, 12:43 W liceum miałam książkę do chemii, której autorka nazywała się: Szarota Styka-Wlazło zabawne Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: ania Re: Najdziwniejsze zestawy, z jakimi sie spotkaly IP: *.hsd1.il.comcast.net 27.03.12, 06:13 Pani Szarota uczyla mnie chemii w podstawowce, dwadziescia pare lat temu. Przemila osoba Odpowiedz Link Zgłoś
chayah Re: Najdziwniejsze zestawy, z jakimi sie spotkaly 20.11.20, 20:21 Też miałam tę książkę do chemii Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: wyma Re: Najdziwniejsze zestawy, z jakimi sie spotkaly IP: 213.134.188.* 24.01.09, 19:08 Filo Zofia Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: acha Re: Najdziwniejsze zestawy, z jakimi sie spotkaly IP: *.chello.pl 30.01.09, 11:36 Marzanna Paździoch-Czochra Taki zestawik Odpowiedz Link Zgłoś