Dodaj do ulubionych

Lekarze w Multi Medice

17.01.06, 13:37
Korzystam z ich usług i chyba nie jestem jedyną mieszkanką Zielonki leczącą się właśnie tam.
Chyba, jak większość ludzi, chcę by zajmowały się mną osoby mądre, wykształcone, taktowne, ach, zresztą chyba wiecie...
Dlatego postanowiłam założyć ten wątek.
Fajnie by było gdybście wpisywali tu swoje opinie, poparte oczywiście doświadczeniami, na temat lekarzy pracujących w Multi Medice.
Mnie osobiście interesują ginekolodzy, którzy się trochę pozmieniali i nie wiem do kogo mam się udać.

Pamiętajmy jednak, żeby swoje opinie wyrażać kulturalnie i tak żeby nikogo nie obrażać, nawet jeśli nasze doświadczenia nie są najlepsze.

Pozdrawiam i czekam na Wasze opinie.

Karolina
Obserwuj wątek
    • 8listopada Re: Lekarze w Multi Medice 17.01.06, 13:48
      To może ja zacznę.
      Doktor Michał Hoffman - pediatra - jak dla mnie ideał lekarza dziecięcego.
      Ma wspaniały kontakt z dziećmi w różnym wieku, zawsze cierpliwy i życzliwy. Rodzicom tłumaczy, czasem wręcz łopatologicznie, wszystko o co zapytają. Nie narzuca rodzaju szczepionek, kosmetyków pielęgnacyjnych itp, a ukazuje możliwości.
      Przeziębionego dziecka nie zasypuję toną leków ( jak niektórzy) i nie serwuje antybiotyków na dzień dobry.
      Fakt, czasem trzeba dłużej poczekać w kolejce, ale wcale mi to nie przeszkadza, bo wiem, że kiedy moje dziecko i ja będziemy potrzebowali pomocy, wyjaśnień, też je otrzymamy.
      Mam nadzieję, że nie pominełam żadnej z zalet naszego Doktorka, jest naprawdę supet. Moja córcia uwielbia wizyty u lekarza.
    • mika_007 Re: Lekarze w Multi Medice 17.01.06, 20:51
      jeśli o ginekologów chodzi to miałam doczynienia z dr. Zdunem i dr.Gołąbkiem-
      nie wiem czy ten drugi jeszcze przyjmuje w Multimedice,ale pierwszy napewno -
      niedawno robił mi USG.Obaj pracują na oddziale ginekologiczno-położniczym w
      Wołominie.Dr.Gołąbek bardzo przyzwoicie poprowadził moją ciążę i odebrał
      poród ;)