Dodaj do ulubionych

getbot raz jeszcze

20.05.05, 13:11
Mam pytanie. mam już getbota, ściąga mi ładnie ale nie wiem czy jest jakaś
szansa żeby te zdjęcia tak hurtem oglądać bo ja dalej oglądam je po kolei
czyli własciwie nic mi to nie daje. Poratujecie???
Obserwuj wątek
    • malgoha1 Re: getbot raz jeszcze 20.05.05, 16:25
      Ściągniete adresy oznacz (Ctrl=A) a potem kliknij "prawa myszą" i zaznacz Open
      Containing Fplder. Jestem laikiem ale syn specjalistą smile
      • inka-lublin Re: getbot raz jeszcze 20.05.05, 23:38
        Nie wiem czy dobrze rozumię Twoj problem. Moze wiec powiem jak ja to robie. Po
        sciagnieciu GB-tem obrazki zapisuja mi sie do domyślnego folderu utworzonego
        przez program a mianowicie Moje dokumenty>"My Downloaded Files" o ile w OPEN>
        OPTIONS w programie nie zaznacze inaczej. Klikajac na np.pierwsze ze zdjec
        samoczynnie otwiera mi sie program do przegladania fotek (w moim przypadku Irfan
        View) gdzie juz strzałka lub poprostu enterem po kolei ogladam wszytkie fotki.
        Jeśli fotki sa fajne (a najczesciej są wink)) przenosze je do folderu docelowego
        powiekszajac juz swoje zbiory. Chyba wkrótce dysku mi zbraknie wink)
        • ilonek-71 Re: getbot raz jeszcze 21.05.05, 06:42
          Inka, ja z dysku ściągam na płytkę,bo to i szkoda miejsca i w razie poważnej
          awarii pozostaję z niczym, a szkoda....Pozdrawiam, Ilona.
          • inka-lublin Re: getbot raz jeszcze 21.05.05, 14:19
            Ja dla bezpieczeństwa kopiuje na drugi dysk wink) pogubilabym sie z tymi płytkami
            wink) mam tego ponad 6G Mysle ze keidys to uporzadkuje i wtedy wrzuce na płytki.
            Niedawno przeczytałam artykuł na temat płyt CD ze po 2-3 latach potrafa z nich
            "zniknąć" dane. Nigdy mi sie to nie zdarzylo. Jak zacznie braknac miejsca to
            wtedy pomysle o płytach. Do Wojkam czy dobrze zrozumiałam Twój problem?