Dodaj do ulubionych

Abarth 500

21.02.08, 20:43
przy doladowaniu w takim karzelku to Torsen powinien byc fabrycznie
bo bedzie na mokrym mielil kolami w miejscu nawet na 3 biegu
Mondeo TDCI 130KM mieli na 3 biegu a co dopiero takie male cos
ale przyznaje ze fajny zapie..cz do miasta :)

Obserwuj wątek
      • von_rosen Re: Abarth 500 22.02.08, 17:54
        Czy auto matołek z poprzedniego posta wie w ogóle co to jest Abarth?

        Czy może jego wiedza motoryzacyjna zatrzymała się na poziomie Golfa II na gaz?

        (ja tak tylko po przyjacielsku - z nieukami nie polemizuję)

        • mageillusionist Re: Abarth 500 23.02.08, 00:40
          von_rosen napisał:

          > Czy auto matołek z poprzedniego posta wie w ogóle co to jest Abarth?
          > Czy może jego wiedza motoryzacyjna zatrzymała się na poziomie Golfa II na gaz?
          > (ja tak tylko po przyjacielsku - z nieukami nie polemizuję)

          A ciekawe czy też wiesz, że auta sportowe zaczynają się od 200KM?
          Owszem, nie przeczę że przy małym aucie 150KM to dużo, aczkolwiek 8sek do setki
          to wyciągają niesportowe sedany ... Bo sportowe schodzą do 6sek a nawet poniżej...
          Ale sedan to duże i ciężkie auto, a mały Abarth? Cóż, na 100% znajdzie wielu
          miłośników, ale ja nim nie będę :)
          • 111slavo Re: Abarth 500 23.02.08, 13:58
            Wynika wiec jasno z tego, ze jeszcze sie sportowy VW nie narodzil.
            Tak wiec Golf I,II,III, i wszystkie Polo i Paski w wersjach GT to
            nie GT. Nie jestem pewien jak tam osiagi Golfa IV R32 i V R32 -
            ponizej 6s do setki czy nie?
            Swoja droga to bardzo interesujaca teoria z tymi 200 KM. Ciekawe czy
            lepsze osiagi ma 150 KM Seicento czy 200 KM Passat (o 200 KM Grand
            Voyagerze nawet nie wspominajac ;-)

            > A ciekawe czy też wiesz, że auta sportowe zaczynają się od 200KM?
            > Owszem, nie przeczę że przy małym aucie 150KM to dużo, aczkolwiek
            8sek do setki
            > to wyciągają niesportowe sedany ... Bo sportowe schodzą do 6sek a
            nawet poniż
            > ej...
            > Ale sedan to duże i ciężkie auto, a mały Abarth? Cóż, na 100%
            znajdzie wielu
            > miłośników, ale ja nim nie będę :)
        • kwiatuuu Re: Abarth 500 23.02.08, 03:46

          w ogóle wie... ale bez szczegółów... szkoda czasu na cos co srednio zyje cztery
          lata..
          BTW. nie jest ładnie odnosić się do kogos per auto_matolek, tylko dlatego, ze
          mógłby nie wiedziec kto jest tunerem pasci jaką jest fiat... nie mniej
          kalkomania ze skorpionem, to chyba cos w stylu dania sobie 'von' w nicku...
          mogło zabolec... przepraszam
    • elpik Abarth 500 22.02.08, 21:53
      >Z takiego założenia wyszedł Fiat budząc do życia znakomitą firmę >Abarth. Pierwszym modelem sygnowanym znaczkiem skorpiona był Grande >Punto
      Skąd oni biorą tych "dziennikarzy"? Chyba licealistów zatrudniają.
    • ready4freddy Abarth 500 22.02.08, 22:01
      "Jeżeli tylko ostateczna wersja produkcyjna nie będzie znacząco odbiegać od
      modelu przedstawionego na salonie w Genewie, to Fiat może być zmuszony do
      rozpoczęcia produkcji modelu 500 równolegle w drugiej fabryce."

      obywatelu autorze, czy moglibysta podac zrodlo tych rewelacji, a jesli zrodlem
      rewelacji okaze sie wlasny palec, z ktorego zesta wyssali te sensacje,
      powiedzta, czemuz to niby?
    • ready4freddy Abarth 500 22.02.08, 22:02
      "Jeżeli tylko ostateczna wersja produkcyjna nie będzie znacząco odbiegać od
      modelu przedstawionego na salonie w Genewie, to Fiat może być zmuszony do
      rozpoczęcia produkcji modelu 500 równolegle w drugiej fabryce."

      obywatelu autorze, czy moglibysta podac zrodlo tych rewelacji, a jesli zrodlem
      rewelacji okaze sie wlasny palec, z ktorego zesta wyssali te sensacje,
      powiedzta, czemuz to niby?
      • sin2001 Re: Abarth 500 29.02.08, 17:22
        > Wygląda genialnie. Osiągi też niczego sobie. Szkoda, że będzie na
        pewno dużo za
        > drogi...

        Oj na pewno drogi, ale za to z miejsca klasyczny. Sądzę, że będzie
        można wydać drugie tyle na dalszy tuning tego "potworka".
        Chcęgomiećchcęgomiećchcęgomiećchcęgomiećchcęgomiećchcęgomiećchcęgomie
        ćchcęgomiećchcęgomiećchcęgomiećchcęgomiećchcęgomieć...
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka