Dodaj do ulubionych

Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test

14.08.09, 20:47
znajomi kupili poprzednią wersję - nie narzekają.

pitland.pl udostępnił aktywne formularze podatkowe NIP PIT PCC CIT VAT
Obserwuj wątek
    • Gość: mm Re: Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test IP: 188.33.52.* 18.08.09, 18:13
      Lepiej kupić za 30 000 zł bez wypadku 3 letniego Golfa V albo Suzuki Swift w bardzo dobrym stanie z przebiegiem do 70 000 km. To niewiele jeśli auto było serwisowane. Oszczędzasz w ten sposób 20 000 zł...za taką kase zabierasz całą rodzinke na super wczasy w Egipcie i jeszcze Ci sporo zostaje :) Masz dobre auto i troche radości w ciepłych krajach...dwa w jednym...Lepsze to niż wywalić 50 000 zł w BLACHE :) RODZINKA JEST WAŻNIEJSZA NIŻ NOWA BLACHA :)
    • Gość: mk Re: Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test IP: *.ghnet.pl 18.11.09, 20:13
      haha dobre, japonskie statki kosmiczne/:D

      mialem honde i faktycznie opel ktorym teraz jezdze to przy niej czolg, ale dla mnie to zaleta, bo filigranowa konstrukcja i slabe wyciszenie japonczyka niezbyt sie sprawdza, do tego te materialy w corolli zwalszcza - porazka

      a silnik 1,8 toyoty, nie wiem sam co o nim sadzic, uzytkowalem czasami verso ze starsza slabsza wersja tego silnika, i poza spalaniem wszystko bylo fajnie, tylko pewnego razu silnik zaczal glooosno pracowac, okazalo sie ze miedzy wymianami oleju (rok/15tys km) silnik wpierniczyl go tyle ze juz bylo slychac flaki!do tego serwis stwierdzil ze to normalne:/ super zwlaszcza ze auto nie ma kontrolki stanu oleju, a nie kazdy regularnie spr na bagnecie
    • Gość: daciaklub.pl Re: Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test IP: 194.169.228.* 19.11.09, 00:49
      "Klasowym rekordzistą" w kategorii "bagażnik" nie jest żaden Touran, tylko... Dacia Logan MCV - www.samar.pl/index.html?__la=pl&__ac=sec,39&con=["41922","41539","28941"]

      I to mimo że jest najwęższa.

      I to również w wersji 7-osobowej (+2000 zł) - 198 L.


      Owszem, materiały wykończeniowe wnętrza _wyglądają_ raczej na poniżej średniej, ale tak naprawdę jakościowo (montaż i wytrzymałość) wcale nie są jednak gorsze. Zresztą, za _taką_ cenę akurat można by nawet wiele wybaczyć ;)
    • Gość: Rozsądek Re: Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test IP: 195.170.191.* 23.04.10, 10:07
      Jak dla mnie zasada jest prosta.
      Super samochodów nie ma.
      A dobre auto to takie które się nie psuje, wszystko inne to kwestia potrzeb i gustu.
      Jak masz zadbanego lanosa lub zaniedbane VW, Honde, Toyote itd, które się często psuje to stawiam na to że z czasem większy sentyment będziesz miał to Lanosa, niezależnie od jego obiegowych opinii.
      I zaznaczam że nie mam Lanosa tylko Accorda.


    • Gość: wroclawianka Re: Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test IP: 90.156.110.* 26.04.10, 22:51
      Ja naprawdę nie rozumiem, co Polacy widzą w VW paruletnich, przeciez nawet DEKRA twierdzi, że bardziej niezawodna jest Octavia niż passat.


      Toyotka fajna, brałam pod uwagę nawet, bo ostatnio jeździliśmy mini vanem i to bardzo wygodne auto. Nissan nawet potrafił być szybki i mało palił.
      Toyota jak na vana jest całkiem zgrabna, żwawa, tylko te plastiki w środku.



      Ale wybralismy 4x4.
    • milos75 Re: Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test 19.07.10, 16:22
      Mam takie Verso 1.8 ze skrzynią manualną, z CVT jeździłem nowym Ave 1.8 i nie przypadła mi do gustu. Manual jest za to świetny. Średnie spalanie z prawie 7 tys. km wychodzi 8.2 l
      Polecam to auto, jest naprawdę świetne: wygodne, przestronne, dobrze się prowadzi, b. dobry, cichy i oszczędny jest silnik (mógłby mieć trochę więcej mocy na niskich obrotach), bardzo dobre zawieszenie (sprężyste ale komfortowe) i prowadzenie, świetnie i leciutko prawie jak w Lexusie działa elektryczne wspomaganie kierownicy, auto jest b. stabilne przy wysokich prędkościach, świetne wyposażenie, bezpieczeństwo, bardzo funkcjonalne wnętrze i system składania siedzeń, ładny wygląd, dobra cena. Do tego tradycyjna niezawodność, jakość serwisu i dobra gwarancja. Z minusów jedynie drobiazgi: jakość niektórych plastików, brak stopniowej regulacji zagłówków w tylnych rzędach (tylko max i min), lekka nuda designu deski, szklany dach tylko w najwyższej wersji za ok. 130 tys., niezbyt urodziwe chociaż czytelne i niemęczące zegary, auto mogłoby też być z 10-15 cm dłuższe, co przy płycie z Avensisa nie byłoby problemem - wtedy bagażnik przy komplecie pasażerów byłby normalny. Z drugiej strony przy obecnych rozmiarach auto świetnie sprawdza się na codzień w mieście, przy zachowaniu pełnej funkcjonalności wakacyjno-weekendowej.
      Jedyny samochód (nowy) stanowiący moim zdaniem konkurencję to na dzień dziesiejszy Ford S-MAX - jest droższy, za to większy.
      Ze sprowadzanych to wiadomo - Toyota Sienna czy Honda Oddyssey są większe i wygodniejsze.
    • Gość: dzwonnik Re: Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.12.10, 00:55
      Co do designu - kwestia względna, ale przd zakupem (2 lata temu) porównywaliśmy Corollę Verso z Touranem - tańsze wersje VW były jeszcze bardziej plastikowe, jak nam się już coś spodobało, to była duuużo droższa opcja. A najważniejsze to składanie drugiego rzędu siedzeń - w Touranie jak chcesz przewieźć większy bagaż, to z siedzeń zostają nieforemne "skrzynki", które albo trzeba wozić i zajmują dużo miejsca w bagażniku (podparte dziwną metalową rurką), albo trzeba to wystawić do garażu. W Toyocie jeden ruch i siedzenie składa się zostawiając płaską podłogę. Wybraliśmy Verso i jest super! Silnik 1,8, skrzynia mmt (półautomat), średnie spalanie ok. 8,5 l/100 km w trybie mieszanym, bez żadnej awarii. Nie jest to wyścigówka, ale żona zachwycona. Komfort jazdy przyzwoity, przy przednich siedzeniach na maxa odsuniętych, w 2 rzędzie miejsca jest więcej niż w niejednej dużej limuzynie. POLECAM !
    • Gość: brachu Re: Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test IP: *.play-internet.pl 10.02.11, 17:38
      touran lepszy???
      moj sasiad ma czteroletniego i rdza mu wychodzi.
      ja tourana nie znam ale znam silniki 2.0 TDI na pompowtryskiwaczach ktore sie psuja okropnie. pompowtryskiwacze wysiadaja w kazdym, a jeden kosztuje w salonie powyzej 2,5 tys. ja tego nie mialem ale wiem ze jest tez problem z glowica.
      vw oczywiscie sobie olewa klientow i kaze za usuniecie tych wad fabrycznych placic bo oczywoscie wychodza one najczescie po drugim roku uzytkowania. jezeli wiec ktos kupuje uzywany to do ceny moze sobie doliczyc 10 tys . na pompowtryskiwacze bo bedzie musial je wymienic, a jak bedzie mial pecha i siadzie mu glowica to niestety musi sobie szukac noweg/uzywanego silnika.
      moze nie wylysieje i nie osiwieje.
    • Gość: mac Re: Toyota Verso 1.8 Multitronic S - test IP: *.globalconnect.pl 08.06.11, 18:22
      Toyota Verso jest super oczywiście dla kogoś kto niechce szpanować przed sąsiadem że ma vw i diesla bo to niby jest tanie.... to samochód kto chce jeździć wygodnie, bezawaryjnie, i niechce się rzucać w oczy wszytkim w około. TOYOTA VERSO to bardzo porządny samochód. miałem vw , audi to była porażka 2.0 tdi żarł olej jak jeb...ęty... kupiłem verso z 1,8 ale maulaną skrzynie i wkońcu nie musze jeździć co chwile do serwisu. zresztą wystarczy zerknąc na raport TUV ADAC i wszysko jasne... pali 8,1 miasto głównie przebieg 55 tys km.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka