Dodaj do ulubionych

Aria sprzedawcy telefonów wzruszyła miliony Bry...

• Gość: Ola Bravo!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.06.07, 19:07
      Bravo. Taki widać skromny facet ale ma wspanialy talent!
    • Gość: anka Aria sprzedawcy telefonów wzruszyła miliony Bry... IP: *.p.lodz.pl 13.06.07, 19:11
      no to im pokazał ,Dla mnie bomba!!!!!!!!!!!!!!
    • Gość: A.W. TALENT skromnego człowieka !!! IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.06.07, 19:12
      Wspaniały głos-samorodny talent !!!! Gratulacje!!! Dziękujemy !!!!
    • Gość: allow śpiew IP: 212.191.172.* 13.06.07, 19:14
      Nie znam się na operze, ale mam wrażenie, że facet zaśpiewał nieźle
      • Gość: don vito Re: Przecież to ustawka... IP: *.adsl.inetia.pl 13.06.07, 19:17
        Pięknie śpiewał.
        Ale nie robi się takich programów bez przygotowania...
      • Gość: Kuna Gość wymiata IP: *.internetdsl.tpnet.pl 14.06.07, 19:52
        trzeba mieć talent żeby tak zaśpiewać i wzruszyć tylu ludzi, gość jest naprawdę
        niezły Respect
    • Gość: joanna skromnosc IP: *.dsl.chcgil.sbcglobal.net 13.06.07, 19:18
      cos wspanialego widziec ludzi skromnych z tak wielkim talentem i pokora do
      zycia. podziwiam. wzruszylam sie do lez, podbnie i moja siostra.
    • Gość: Alex Paul IP: *.bredband.comhem.se 13.06.07, 19:19
      BRAWOOOO!BRAWOOOO! BAWOOOO! SZOK!
    • Gość: ivulspirit mocne IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.06.07, 19:22
      mocne... wszyscy się spodziewali że zaśpiewa jak Kaczyński hymn, a tu taki numer....
      • Gość: Łukasz Re: mocne IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.06.07, 19:39
        poryczalem sie...
    • krawiec6661 Fajny kolo 13.06.07, 19:22
      Taki utalentowany a skromny i sympatyczny.
    • Gość: YouzeQ To jakiś marketingowy szwindel? IP: *.tsi.tychy.pl 13.06.07, 19:23
      Taki głos można osiągnąć wieloma latami ćwiczeń pod okiem fachowców. Trudno
      uwierzyć, że taki głos mógłby mieć jakiś sprzedawca telefonów...