hippophae Bella Blue, Subtelle 18.04.04, 18:03 Przez kilka lat używałam niemal wyłącznie tamponów więc nie mam dużego doświadczenia w kwestii podpasek. Na pewno ceratki Allways mi kompletnie nie pasują. Bella Blue jest świetna, a ostatnio kupiłam sobie Subtelle cienkie ze srzydełkami i też są niezłe, maja takie owalne wycięcie w środku i faktycznie jakoś tak się dzieje że większość płynu właśnie tam się zbiera. Wkładki też mają fajne, cieniutkie. H. Odpowiedz Link Zgłoś
chinskie_ziola Re: Bella Blue, Subtelle 08.05.04, 14:24 po kolejnych miesiaczkach nadal jestem za Bella ale niedawno na niemieckiej TV widzialam reklame Alwaysow z bawelna. moze i do nas kiedys dojda, skoro juz jestesmy w tej Unii Odpowiedz Link Zgłoś
kachna.bubu Re: najlepsze podpaski (ranking ;) 08.05.04, 19:19 Tylko raz skusiłam się na Always, to było dawno temu a napoczęte opakowanie do teraz leży bezużyteczne w szafie! Always są okropne!!! Tyłek przykleja się do ceraty, ma się wrażenie, że coś leci bokami. Mam bardzo obfite miesiączki. W pierwszych dniach na noc muszę zakładać 4 podpaski na raz!!! Jestem wierna tylko Belli /najlepsze te długie, ze skrzydełkami na noc, a na mniejsze krwawienie Bella Perfecta Blue/. Moja 11 letnia córka, która też niestety już zaczęła miesiączkować, też używa Belli Perfecty. Odpowiedz Link Zgłoś
hippophae na raz? 11.05.04, 17:32 Może to głupie pytanie, ale w jaki sposób można założyć więcej niż jedną podpaskę na raz? ze skrzydełkami? Czy to naprawdę coś daje? Przecież one nic nie przepuszczają w pionie tylko ewentualnie z boku... sorry, że pytam, ale nigdy nie próbowałam i jakoś ciężko mi sobie wyobrazić. H. Odpowiedz Link Zgłoś