Dodaj do ulubionych

spadek libido!!

IP: *.aster.pl / *.aster.pl 07.03.05, 09:38
od prawie dwoch lat biore pigulki, ale moje libido strasznie spadlo!! co
robic? czy zmiana pigulek cos tu pomoze? jakie inne metody antykoncepcji
stosujecie? myslalam o spiralce, ale straszmnie sie jej boje- juz tyle sie
naczytalam sad nie wiem co robic...a moj zwiazek strasznie na tym cierpi sad
podpowiedzcie mi cos prosze. pozdr
Obserwuj wątek
    • koala.mb Re: spadek libido!! 07.03.05, 10:44
      Przykre to, ale niestety sie zdarza. Można sprobować zmiany tabletek na takie o
      wyższej dawce etynyloestradiolu - zależy jakie bierzesz, ale nie ma gwarancji.
      Może spróbuj jakiejś innej metody antykoncepcyjnej?
    • baytus Re: spadek libido!! 07.03.05, 11:08
      Ja zjadłam tylko 4 op. tabletek i moje libido spadło bardzo nisko, tak nisko,
      że ani razu nie sprawdziłam czy naprawdę zapobiegają ciąży. Skoro Ty bierzesz
      dłużej i odczuwasz podobnie to nie mam co liczyć, że coś się zmieni po
      kolejnych opakowaniach. Niestety też się tu naczytałam mało pochlebnych rzeczy
      o spiralkach, a szkoda bo dotąd byłam ich zwolenniczką. Między ciążami miałam 2
      w sumie przez 10lat. Miałam komfort psychiczny, właściwie to uważałam, że
      jestem zabezpieczona na 100%. Mąż też się nie skarżył, a nasze pożycie kwitło i
      byłam pewna, że nie zmieni się to do starości. Owszem może miesiączki miałam
      trochę dłuższe(7-9 dni) i mniej regularne niż przy tabletkach, ale ja się na
      tabletka poprostu panicznie boję zbliżeń. Skoro do nich nie dochodzi to
      właściwie znów jestem zabezpieczona na 100%, tylko nie wiem jak długo wytrzyma
      nasz związek. Wiem, że Cię nie pocieszyłam, ale wychodzi na to że brak sexu to
      najpewniejsza metoda tylko czy napewno dla związku?
      • Gość: beta14 Re: spadek libido!! IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.03.05, 11:37
        Mam ten sam problem - libido= zero, oprócztego problemy z wątrobą i stany
        depresyjne. Lekarz poradzil odstawienie tabletek- tylko właśnie co teraz?
        Boję sie, że prezerwatywa to nie dość dobre zabezpieczenie, wiem że nie będę
        czuła się komfortowo przy takiej formie antykoncepcji.
    • Gość: moniczka Re: spadek libido!! IP: *.241.81.adsl.skynet.be 07.03.05, 12:07
      Mam ten sam problem, od dluzszego czasu biore tabletki i moje libido siega
      zeru, rozmawialam z ginekologiem i stwierdzil ze powinnam moze zmienic
      tabletki, (musze brac bo mam problemy z miesiaczka), i juz testuje 3 tabletki i
      to samosad((zwiazek cierpi na tym, staram sie ale seks wymuszony nikomu nie
      sprawia przyjemnoscisad(
    • Gość: ania Re: spadek libido!! IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.03.05, 12:19
      Czesc dziewczynysmile

      Ja mialam to samo.Bralam prawie rok tabletki anty i w ogole nie mialam ochoty
      na seks.Próbowałam je zmienić ale to nic nie dawało.Do tego co jakiś czas
      łapałam infekcje,zapalenie pecherza. Zdecydowalam się na odstawienie tabletek i
      libido wrócilo!! Teraz jest ok,mam nawet duża ochote na sekssmile)Jedynym minusem
      jest brak tego komfortu jaki dawaly tabletki,bowiem teraz używamy
      prezerwatyw.Nie ma innego wyjscia,trzeba im zaufacsmile)
      Pozdrawiam
    • kalimeraa Re: spadek libido!! 07.03.05, 15:10
      Znam to. Rzuciłam pigułki i od 4 lat stosujemy met. angielska (to npr).
      Musiałam się tego nauczyć, po pigułkach miałam cykle pokopane, ale uparłam się.
      Na początku baliśmy się nawet w fazie poowulacyjnej, więc używaliśmy
      prezerwatywy albo globulek. Po jakichś dwóch miesiącach przestaliśmy się bać
      (met. jest skuteczna jak pigułki, ponad 99%), a seks... ech, nie ma porównania!
      Oczywiście, nie zawsze można, ale to NAPRAWDĘ scala związek (a kiedyś się z
      tego śmiałam...).

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka