Dodaj do ulubionych

pomozcie!!!!microgynon21

24.03.05, 12:23
czy ktos moze udzielic odpowiedzi na nastepujace pytania?
1.kiedy od ostatniej tabletki powinno byc krwawienie?czy to norma ze w sobote
mam ostatnia tabletka a w srode okres?(w ulotce napisano 2-3 dni od ostatniej
tabletki)
2.Jak zmienic godzine brania tabletki z 21 na 19?
3. czy to normalne ze kiedys mialam okres zawsze w srode rano ok 8-10 opotem
ok 18 potem o 22 a teraz w nocy ze srody na czwartek o 3-czy cos sie ze mna
dzieje nie tak ?
u lekarza bylam 2 miesiace temu i wszystko ok. nie wspolzylam od 2 miesiecy.
Obserwuj wątek
    • Gość: anni Re: pomozcie!!!!microgynon21 IP: 217.11.141.* 24.03.05, 16:09
      PODSTAWOWE PYTANIE = czytalas ulotke ?
      po co bierzesz tabletki skoro nie masz seksu ?
      1. nie ma normy, jesli krwawienie wystepuje w przerwie 7 dniowej to jest ok
      3. okres moze sie przesuwac i to nic nie znaczy
      2. a znasz sie na zegarku ... bo zaczynam watpic ...po prostu zmien godzine z
      dnia na dzien , dozwolone jest 12 godzinne opoznienie przy pigulkach 2
      skladnikowych a ty zmieniasz na wczesniejsza to nie ma zadnego problemu
    • zaba_pelagia Re: pomozcie!!!!microgynon21 24.03.05, 16:16
      2.Jak zmienic godzine brania tabletki z 21 na 19?

      To bardzo trudne, spróbuj łyknąc o 19, zamiast o 21, moż esię uda. Tylko
      pamiętaj o zmianie czasu.

      . czy to normalne ze kiedys mialam okres zawsze w srode rano ok 8-10 opotem
      > ok 18 potem o 22 a teraz w nocy ze srody na czwartek o 3-czy cos sie ze mna
      > dzieje nie tak ?

      Czy to oznacza, ze z nocy ze środę na czwartek siedzisz kamieniem i czekasz na
      okres?

      A na serio - czy twoim zdaniem okres przyjezdza i odjezdza jak pociągi w
      przedwojennej Polsce? Tak że można zegarek regulować? To się mylisz.
    • Gość: annalalik Re: pomozcie!!!!microgynon21 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.03.05, 22:25
      > 1.kiedy od ostatniej tabletki powinno byc krwawienie?czy to norma ze w sobote
      > mam ostatnia tabletka a w srode okres?(w ulotce napisano 2-3 dni od ostatniej
      > tabletki

      jeśli krwawienie wystąpiło w przerwie 7 dniowej to nie musisz się martwić

      > 2.Jak zmienic godzine brania tabletki z 21 na 19?

      nie ma tu żadnej zasady - poprostu weź pigułkę wcześniej - nie będzie żadnych
      konsekwencji

      > 3. czy to normalne ze kiedys mialam okres zawsze w srode rano ok 8-10 opotem
      > ok 18 potem o 22 a teraz w nocy ze srody na czwartek o 3-czy cos sie ze mna
      > dzieje nie tak ?

      z okresem tak to jest, że nie zawsze przychodzi w tym samym czasie. czasem jakis
      stres go moze opoznic. nie masz się o co martwic dopoki masz w miare regularne
      cykle. jesli zacznie ci sie @ spozniac o kilkanaście dni to wtedy warto
      zasięgnąć porady lekarza.

      Nie przejmuj się uszczypliwymi uwagami - czasem takie problemy są uważane za
      "pierdołki" i ludzie robią uszczypliwe komentarze.
      Tak właściwie to może skoro nie współżyjesz tak długi czas to warto zastanowić
      się nad odłożeniem tabletek? No chyba, że są inne wskazania do ich zażywania.
      Jeśli nie to po co się truć. Pozdrawiam

      Ania

      ***************************
      10 cykl - kolejna szansa (duphaston + ziółka)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka