Dodaj do ulubionych

Ja już tego nie zniosę

IP: *.wloclawek.cvx.ppp.tpnet.pl 05.11.01, 14:50
Pani doktor!
Mam okropnie bolesne miesiączki, którym towarzyszą biegunka a ostatnio i
wymioty. Byłam już u ginekologa. Przepisano mi Castagnus, ale on spowodowal
rozregulowanie się miesiączki i brak bólu tylko przed nią. Co robic?
Czy to może być wstrząs toksyczny?
Obserwuj wątek
    • monika.antepowicz Re: Ja już tego nie zniosę 05.11.01, 16:41
      Zespół wstrzasu toksycznego zdarza sie w czasie miesiączki, ale objawy są nieco
      inne. O ile lekarz wykluczył stan zapalny pzrydatków, a miesiączki zawsze takie
      były- najprościej byłoby je złagosdzic hamując owulację (pigułka
      antykoncepcyjna!)Czy zawsze miała Pani tak bolesne miesiączki? Prosze na rzaie
      spróbować przyjmować Ibuprom i oczywiście wskazana dalsza diagnoztyka- należy
      tez wykluczyć endometriozę.( występowanie błony śluzowej macicy poza jej jamą)MA
      • Gość: Auuu Re: Ja już tego nie zniosę IP: *.wloclawek.cvx.ppp.tpnet.pl 09.11.01, 22:24
        Pani doktor!
        Miesiączki mam tak bolesne od dłuższego czasu ale dopiero przy ostatnich trzech
        pojawiły się wymioty i biegunka. Jeśli chodzi o pigułkę antykoncepcyjną to czy
        można ją zastosować jeśli mam dopiero 16 lat???
    • monika.antepowicz Re: Ja już tego nie zniosę 17.11.01, 13:58
      Jeżelimmiesiaczkuje Pani regularnie od dwóch lat- można. Obawiam sie,że może to
      się okazac dość radykalnym wyjsciem, ale może być konieczne!MA

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka