Dodaj do ulubionych

gynalgin szkodzi?

IP: 217.153.131.* 08.11.06, 11:38
dziewczyny, niecały miesiąc temu robiłam cytologię, wynik: II stopień,
ginekolog przepisał gynalgin, zużyłam te 10 globulek i kilka dni po zużyciu
ostatniej dostałam dziwnych upławów koloru żółto-zielonego, bez zapachu. czy
to jest jakaś forma "oczyszczania się" pochwy? to jest właściwe działanie
gynalginu czy może mi zaszkodził? iść do gina czy nie?
Obserwuj wątek
    • Gość: mnb Re: gynalgin szkodzi? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.11.06, 11:41
      Też brałam Gynalgin i miałam takie same upławy. Moja koleżanka tak samo, myślę
      więc że tak być powinno.
      • Gość: bambina Re: gynalgin szkodzi? IP: 217.153.131.* 08.11.06, 11:42
        bardzo dziękuje za odpowiedź! już zaczęłam się stresować!!
      • adsa_21 Re: gynalgin szkodzi? 08.11.06, 14:18
        tez tak mialam bo tez czesto biore gynalginsad
    • Gość: j Re: gynalgin szkodzi? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.11.06, 00:50
      to samo u mnie. wydaje mi sie, ze czesciowo wyplywaja te globulki, a czesciowo
      to zluszczona blona sluzowa plus zalegajacy sluz.
    • Gość: M Re: gynalgin szkodzi? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.11.06, 01:36
      ja takich jazd nie mamsmile za to mój doktor każe koniecznie po kuracji Gynalginem opakowanie
      Lactovaginalu.Inaczej całe leczenie psu na budę.
      • Gość: justynianka Re: gynalgin szkodzi? IP: *.stargard.mm.pl 10.11.06, 23:56
        Lactovaginal jest konieczny żeby przywrócić florę bakteryjną pochwy. To coś jak
        przyjmowanie Lakcidu po leczeniu antybiotykami.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka