Dodaj do ulubionych

schudnąć po lekach

IP: *.adsl.inetia.pl 14.06.08, 21:44
Przez dwa lata brałam antydepresanty, rozmiar z 40 skoczył na 46sad
Nie pomogła siłownia, dieta (oponki nie są od jedzonka, bo apetyt
raczej nie dopisywał), hula-hopy, rowerek. Nie za bardzo wiem jak
jeszcze się za to zabrać...
Obserwuj wątek
    • duzooka Re: schudnąć po lekach 14.06.08, 21:48
      Ale co, uwazasz ze przytyłaś od leków na depresje?
      • Gość: gość Re: schudnąć po lekach IP: *.chello.pl 14.06.08, 23:08
        według mnie to przytyłaś od jedzenia nie od leków. Spróbuj najłatwiejszej diety
        - jeść mniejsmile
        • Gość: ola Re: schudnąć po lekach IP: *.KREDKA.ds.uni.wroc.pl 14.06.08, 23:22
          a jakie bralas leki tj. nazwy? ja też biorę i z 38 na 42 uncertain
        • duzooka Re: schudnąć po lekach 14.06.08, 23:23
          to prawda,od leków sie nie tyje, tylko od jedzenia
          polecam diete m.montingaca
          a jesli tyjesz bez powodu sprawdz hormony tarczycy czy są w normie
        • absit Re: schudnąć po lekach 15.06.08, 06:50
          Gość portalu: gość napisał(a):

          > według mnie to przytyłaś od jedzenia nie od leków. Spróbuj najłatwiejszej diety
          > - jeść mniejsmile

          post typu "jestem z ciemnogrodu"smile
    • Gość: kafna Re: schudnąć po lekach IP: *.adsl.inetia.pl 15.06.08, 00:26
      duzooka, muszę Cię zmartwić, bo od leków niestety się tyje,
      zwłaszcza od hormonów i antydepresantów. A brałam seroxat i
      spamilan, zwłaszcza ten drugi powoduje wzrost masy ciała. Trudno w
      tym czasie by mi było przytyć od jedzenia, chociaż naprawdę
      wolałabym akurat od tego. Wtedy bym wiedziała, że wina wybitnie
      moja - jadłam to i utyłam. Ale w czasie akurat tej choroby apetyt
      nie dopisuje. Hormony tarczycy zbadane - w normie.
      • Gość: zz Re: "tuczą" IP: *.lanet.net.pl 15.06.08, 12:55
        hormony
        -zgadza się nastepuje po nich przyrost masy ciała ale najczęsciej ustepuje po odstawieniu ich , miałam znajomą która biorąc leki -Graves-Basedowa- wygladała jakby napuchła , po leczeniu , nie wiem w jakim czasie ustąpiło to opuchnięcie i dzisiaj jest raczej chudzinką , bo choroba jednak ją wyniszczyła,
        ciężko jest schudnąć, niestety , każdego tuczy co innego dla mnie zgubne jest jedzenie węglowodanów nasyconych , odkąd nie jem chleba , mąki, słodyczy , ziemniaków a jesli już to śladowe ilosci nie tyję ale muszę się pilnować i jadać małe porcje nie rozpychające zołądka , tylko tyle by nie czuć głodu , po pewnym czasie jak już się nabierze pewnych nawyków nie wydaje się być trudne
        -mnie schudnąć"pomógł "długotrwały silny stres ,
        dzisiaj już jest lepiej (ze stresem ) choć niestety dalej w nim zyję ale chyba się przyzwyczaiłam no i organizm domaga się jedzenia.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka