Dodaj do ulubionych

BÓl i PUCHNIECIE NÓG

04.05.04, 13:37
Czy ktos moze mi poradzic co mam robic?Bardzo puchną mi nogi od kolan w
dół,czuje że tam mi się zbiera nadmiar wody.Jak zjem tabletke lub 2 Tialoridu
to woda zejdzie,kilka dni lepiej i znów to samo.Byłam u lekarza ale oni
niewiele moga pomóc,mysle ze sie na tym po prostu nie znają.Czy powinnam
sobie zrobic badanie na drozność żył/komuterowe/czy cos sie dowiem z tego
badania? Co to może być?czy to nerki?/badanie podstawowe moczu-dobre/czy
stawy czy niedrozność żył?Mam wrażenie że mój organizm nie wydala wody
odpowiednio tylko ją gromadzi w nogach.Czy ktoś ma podobne problemy?bo ja już
nie mam sił,ta opuchlizna boli,trudno mi chodzic-jestem załamana,lekarze nie
moga mi pomóc.Nawet jesli przepisza jakies tabletki/Detrolex/ to poprawa jest
chwilowa i znów to samo.Pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • Gość: Artur Re: BÓl i PUCHNIECIE NÓG IP: *.sasknet.sk.ca 04.05.04, 19:26
      Trudno powiedziec. Jezeli to niewydolnosc krazenia (a zgaduje, ze tak), to w
      zasadzie powinnas byc ciagle (do konca zycia) na leku moczopednym. Twoj lekarz
      powinien wiedziec jaka jest przyczyna twoich dolegliwosci.
      Oczywiscie moze tez byc i inna przyczyna np uszkedzenie zastawek zylnych. W tym
      ostatnim przypadku powinnas byc skonsultowana przez chirurga.
      • Gość: Halina Re: BÓl i PUCHNIECIE NÓG IP: *.ip-pluggen.com 04.05.04, 19:41
        ARTUR, jak sie nazywa niewydolnosc krazenia po lacinie?
        Bylam z podobnym problemem u lekarza internisty, choc u mnie puchniecie i
        BOLESNE PULSOWANIE zaczyna sie w okolicach kostek i widac ja dokladnie pod
        stopami.
        Lekarz zmierzyl tetno (tam gdzie mialam spuchniete) i powiedzial ze wszystko
        jest w porzadku. Zapomnialam dokladnie co powiedzial, ale cos w tym stylu,
        ze krew dochodzi do stop.
        Czy gdzies mnie powinien wyslac?
            • Gość: Halina Re: BÓl i PUCHNIECIE NÓG IP: *.ip-pluggen.com 05.05.04, 12:24