Dodaj do ulubionych

Problem ze wzwodem

28.11.18, 19:12
Witam, mam 27 lat i od jakiegoś czasu mam problemy ze wzwodem, byłem u urologa, miałem robione usg jąder, lekarz nie stwierdził żadnych odchyleń w budowie prącia czy jąder. Rano bardzo rzadko mam poranne wzwody, jeszcze niedawno było to normalnoscia, podczas seksu nie mam większych problemów z osiągnięciem wzwodu lecz czuje, że to nie to co było. Mam siedzącą pracę, jestem kierowcą, nie mam nadwagi (186 cm wzrostu i 86kg) od niedawna ćwiczę i staram się biegać, papierosów nie palę, alkohol zdarzy się w weekend. Chciałbym zrobić badania krwi i moczu, jakie wykonać żeby mieć pewność czy inne czynniki nie mają na to wpływu ?
Obserwuj wątek
    • drhouse2018 Re: Problem ze wzwodem 28.11.18, 22:27
      morfologia, lipidogram, glikemia, prolaktyna, testosteron
      • janeeczek Re: Problem ze wzwodem 29.11.18, 10:22
        I można takie badania zrobić bez skierowania ?
        • koziorozka Re: Problem ze wzwodem 29.11.18, 17:23
          janeeczek napisał(a):
          > I można takie badania zrobić bez skierowania ?
          --------------
          Wszystkie badania możesz zrobić bez skierowania, ale odpłatnie.
          • janeeczek Re: Problem ze wzwodem 29.11.18, 18:44
            Okej, dziękuję za odpowiedź ;)
    • zenobek Re: Problem ze wzwodem 28.11.18, 23:36
      A myślisz, że tak jak było w wieku 18-22 będzie przez całe życie? ;)
      No niestety nie będzie.
      Lata lecą, sprawność seksualna będzie coraz gorsza..... Nie musi to od razu oznaczać choroby.
      • janeeczek Re: Problem ze wzwodem 29.11.18, 10:24
        Nie no wiadomo, że tak nie będzie, chory na nic nie jestem, poprostu trochę nieregularny i stresujące tryb życia prowadzę.
      • majenkir Re: Problem ze wzwodem 14.12.18, 20:37
        zenobek napisał(a):
        > Lata lecą, sprawność seksualna będzie coraz gorsza.....

Autor ma 27(!) lat, nie 50...
        • zenobek Re: Problem ze wzwodem 21.12.18, 19:52