Dodaj do ulubionych

dziwne bóle głowy -help

27.07.06, 10:38
Od kilku miesięcy mam silny ból głowy, jakby ucisk (czuję, ze sciska mi cala
glowe głownie z tyłu na wysokosci gornej szczeki).Pojawily sie rowniez
obustronne szumy uszne. Wykonalam komplet badan lacznie z rmi głowy i nic,
zatoki zdrowe, morfologia, rtg kregoslupa.Najdziwniejsze jest, to ze nie
czuje bólu całkowicie gdy jem, tzn, gdy poruszam szczeka (dziewne).Zadne leki
nie 0pomagaja poczawszy od memotropilu zakonczywszy na xanaxie i 100
przeciwbólowych.Ma ktos pomysl jakis?Ja jestem zalamana, a lekarze rozkladaja
rece.
Obserwuj wątek
      • neoarti Re: dziwne bóle głowy -help 27.07.06, 20:17
        Oczywiście że MRI jest badaniem dokładniejszym niż TK
        Choć oba te badania wykryją poważne choroby (guz, tętniak)
        Zazwyczaj robi się TK z kontrastem jeśli po tym badaniu coś niepokoi radiologa
        wykonuje się MRI
        Miałaś robione MRI więc nie zawracaj sobie bolącej głowy wykonywaniem TK
        Co do twoich bólów to nie potrafię Ci pomóc bo nie jestem lekarzem ale
        Dla otuchy dodam że sam cierpię z powodu codziennego bólu głowy od ok. 2 lat
        Miałem TK, Dopplera, RTG kręgosłupa i kilka innych badań w moim przypadku
        prawdopodobnie bóle powodują problemy z kręgosłupem szyjnym i lędźwiowym za
        kilka dni mam mieć robiony MRI kręgosłupa szyjnego bo na RTG widać
        wielopoziomową dyskopatię (czekam na to badanie od 4 miesięcy) mam nadzieję że
        coś się wyjaśni jak na razie jest normalka czyli głowa nawala mnie całe dni
        też byłem u kilku neurologów i nic nie poradzili
        Dopiero ortopeda się zlitował i dał mi skierowanie na MRI
        Pozdrawiam
        • dorotaza Re: dziwne bóle głowy -help 28.07.06, 08:28
          Ja mialam tez te wszystkie badania i nic.Odwiedzilam juz chyba lekarzy
          wszystkich specjalizacji (koszmar).Wczoraj znajoma pani neurolog przepisala 3