Dodaj do ulubionych

Pomocy!!! Ile powinnam zapłacić za praktykę?

18.03.06, 19:54
Od środy zaczęłam praktykę z jęz. angielskiego w gimnazjum. Praktyka trwa 75h
w tym 10h- zapoznanie z dokumentacją, 20h- hospitowanie lekcji, 45h-
prowadzenie lekcji.
Studiuję na prywatnej uczelni więc sama muszę za to zapłacić, tylko nie wiem
ile. Proszę napiszcie ile płaci się za taką praktykę.
Z góry dziekuję.

Obserwuj wątek
    • aniek133 Re: Pomocy!!! Ile powinnam zapłacić za praktykę? 18.03.06, 19:59
      Kilka lat temu placilam jakies 150 zlotych. Z tym, ze ja studiowalam na
      panstwowej uczelni - no, ale to chyba nie powinno miec nic do rzeczy.....
      • belferka33 Re: Pomocy!!! Ile powinnam zapłacić za praktykę? 18.03.06, 20:57
        Szczęściaro ; ) mi zapłacili za miesięczną opiekę nad praktykantem z uczelni
        34zł brutto...
        • natalia.brzeska Re: Pomocy!!! Ile powinnam zapłacić za praktykę? 18.03.06, 22:00

Nie wiem czy dobrze zrozumiałam: Ty jesteś studentką/praktykantką, tak?
          Komu Ty niby masz płacić i za co?!?!?
          • mat_ang Re: Do natalia.brzeska 19.03.06, 12:09
            Tak, dobrze zrozumiałaś. Studiuję na prywatnej uczelni i szkoła za praktykę nie
            płaci tylko studenci sami. Studiowałam wcześniej matmę i wtedy płaciła uczelnia
            (państwowa), a teraz muszę sama i nie chciałabym dawć ani za mało ani za dużo.
            Widzę jednak, że nauczyciele za praktykantów dostają grosze.
            Dzięki za odpowiedzi.
    • aretah Re: Pomocy!!! Ile powinnam zapłacić za praktykę? 18.03.06, 23:05
      Ja we wrześniu miałam praktykantkę przez miesiąc. Potem jej uczelnia zapłaciła
      mi 75 złotych. Szalenstwo... :)
    • igaigi Re: Pomocy!!! Ile powinnam zapłacić za praktykę? 19.03.06, 11:04
      witaj, po pierwsze nigdy nie słyszałam zeby student musiał sam płacić za
      praktykę nauczycielowi, no ale może tak jest na prywatnych uczelniach, nie wiem.